Forum > Algemeen Forum

sleutelschakelaar

(15 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
9-10-2009 11:05

KVM schreef:

MusicXtra schreef:

Als ik het goed begrijp wil je een zelfde slot gebruiken voor het geluid als waar alle andere sloten ook mee uitgerust zijn?
Het lijkt me overigens niet echt handig om het zo te doen, is iemand iets vergeten.[
Ronis heeft sleutelschakelaarrs waar je de sleutel uit kan halen ZONDER dat je de handel uit hoeft te zetten kunnen meerdere zware schakelcontacten op.

Martin
Het is juist de bedoeling dat het uitgaat zodra ze weggaan
Alles komt goed....
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
9-10-2009 11:10

nijhuisr schreef:

Dan gaat het een electronische oplossing worden.

Ik snap het probleem van uitzetten niet, dan blijven ze maar aan en als het stuk is kopen ze maar weer nieuwe spullen. Ik zie sleutel schakelaar totaal niet als goede oplossing, dat word een ellende.

en waarom moet de randaparatuur eerst aan en dan de versterkers? Dat is helemaal nergens voor nodig.
Randapp. eerst aan heeft als voordeel dat er ook eens wat opgenomen kan worden zonder de amp aan te hebben. Of repeteren alleen via de monitors.
Volgens mij is het ook beter voor de speakers als de amp eerst uit gaat en niet gelijktijdig (knallende effecten heb ik wel op cd wink ;) )
Alles komt goed....
SgrovertStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-12-2002
Laatste: 12-3-2023
Berichten: 625
9-10-2009 12:38
Ik zou bijna zeggen, hang het in een kast waarbij je een sensor op de deur bevestigd. Op het moment dat de deur opengaat kan het materiaal aangezet worden, op het moment dat de deur dicht gaat, schakelt alles automatisch uit.
Als je er dan voor zorgt dat de sleutel niet uit het slot verwijderd kan worden als de deur open is, ben je klaar. Niemand zal namelijk weglopen zolang zijn sleutel nog op de kastdeur steekt.
Lost in Music
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
10-10-2009 08:42

Malle Pietje schreef:

KVM schreef:

MusicXtra schreef:

Als ik het goed begrijp wil je een zelfde slot gebruiken voor het geluid als waar alle andere sloten ook mee uitgerust zijn?
Het lijkt me overigens niet echt handig om het zo te doen, is iemand iets vergeten.[
Ronis heeft sleutelschakelaarrs waar je de sleutel uit kan halen ZONDER dat je de handel uit hoeft te zetten kunnen meerdere zware schakelcontacten op.

Martin
Het is juist de bedoeling dat het uitgaat zodra ze weggaan
Misschien de sleutel omdraaien? razz :p
Aan en uit gaat metde sleutel, maarde sleutel kan er ook uit zonder dat er ietsschakeld

Martin.
kvm entertainment
MusicXtraEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2009
Laatste: 12-11-2009
Berichten: 168
10-10-2009 19:21
Vergeet niet dat er geen enkele leraar is die zich maar héél even bekommerd over het wel en wee, of de werking van licht en geluid.
Die maken zich alleen druk wanneer iets niet werkt op het moment dat het wel moet.
Het liefst moet alles 24/7 aan staan laugh :D
Wat ik bedoel is een schakeling die signaleert of er muziek of wat voor geluid dan ook versterkt wordt, zolang dat het geval is blijft alles keurig aan staan. Pas op het moment dat er een uur, of wat voor tevoren instelbare tijd dan ook, geen signaal meer aangeboden wordt om versterkt te worden schakelt alles automatisch uit. Je kunt de apparatuur gewoon met een schakelaar inschakelen en eventueel ook uitschakelen maar op het moment dat er dus geen gebruik van gemaakt wordt schakelt het vanzelf uit. Op die manier kun je geen sleutels vergeten/kwijtraken/per ongeluk omdraaien, hoeft er niet iemand gezocht te worden met een sleutel om het in te schakelen en werkt alles gewoon wanneer het moet werken.
Zelfbouw line array is klaar, samen met de subs wel een hele vette stack.
Frank76Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 9-5-2024
Berichten: 2052
12-10-2009 12:33
Waarom geen bewegingsmelder dan? Lekker lange aan-tijd erop.
Of zit iedereen doodstil te luisteren?
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein

Terug naar forum Reageer (zonder quote)