Forum > Geluid

Nieuw DAP LT-aktief en RX-serie

(91 reacties. Pagina 8 van 10)
Moderator(s): Dré
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
24-9-2009 12:32

DTosh schreef:

Dit is dus typisch weer een voorbeeld van mensen die in het verleden een slechte ervaring hebben gehad met een oud model, in dit geval van DAP, en er in de toekomst niets mee temaken willen hebben.
De meeste mensen die roepen dat een bepaald merk (zoals DAP) rotzooi is hebben er zelf waarschijnlijk helemaal geen ervaring mee en kakelen gewoon de mening van anderen na... Ik heb zelf geen ervaring met DAP dus je zult mij er ook niet over horen.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
MusicXtraEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2009
Laatste: 12-11-2009
Berichten: 168
24-9-2009 12:58
Dit is dus typisch weer een voorbeeld van mensen die in het verleden een slechte ervaring hebben gehad met een oud model, in dit geval van DAP, en er in de toekomst niets mee temaken willen hebben. Ze tonen geen enkele interesse meer voor de nieuwe series zoals de X-serie en de RB-serie. Dat is zonde.
Lijkt me nogal logisch dat je, na een slechte ervaring, niet nog een keer je kop gaat stoten.
Zelfbouw line array is klaar, samen met de subs wel een hele vette stack.
Mc-sjengStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-9-2008
Laatste: 10-5-2024
Berichten: 276
24-9-2009 13:08
Hoezo kort door de bocht!

Als je een keer een mercedes koopt die je na 3 maanden in de steek laat door wat voor rede dan ook, is het dan ook een slecht merk waar je je hoofd niet aan wil stoten, om maar weer eens een auto vergelijk te maken.

Groet Jeroen.
Helaas gaat de cursus omgaan met teleurstellingen door omstandigheden niet door.
Frank76Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 9-5-2024
Berichten: 2052
24-9-2009 13:12
Als ik iedere drie maanden met een Mercedes bij de garage sta, koop ik inderdaad liever geen Mercedes meer!