Forum > Off-Zone

Cirkelvormige rails t.b.v. High speed camera

(23 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
RobertoalStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-11-2005
Laatste: 21-10-2011
Berichten: 224
14-9-2009 14:49
Allereerst dank voor de antwoorden en excuses voor de late reacties.. had een paar klussen op een rij...

+ de rails kan ik denk ik afschrijven, of het met een oliegedempt dollytje doen: alleen blijft de snelheid in issue.
+ Foto-camera's alla matrix, zoals ik al zelf had geopperd: kan; is wel heel duur vanwege al die camera's en de apparatuur om ze allemaal sync te laten lopen.
+ de rig van dj_mvandis is op zich een goed idee denk ik.. grootste nadeel hiervan is dat je een hoog plafond moet hebben, en een motor die dit allemaal gaat trekken.. het is te realiseren denk ik.. (mits ik iemand goeie lasjes kan laten leggen)
+ Het idee van Dre: Is niet eens een slecht plan razz :p moet de mensen in het midden wel op tijd weg zijn anders krijgen ze een cam tegen het knettertje..
+ Dat Morphing is dat een serieuze optie? dan lijkt me dat nog het beste plan, ik kan me alleen moeilijk voorstellen dat dat mooi gaat worden..
+ Ik ga morgen wat bedrijven bellen.. misschien hebben zij nog ideeen.

@dj - jb -> hoezo is draadloze stroom niet mogelijk?
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
14-9-2009 22:52

robertoal schreef:

+ de rig van dj_mvandis is op zich een goed idee denk ik.. grootste nadeel hiervan is dat je een hoog plafond moet hebben, en een motor die dit allemaal gaat trekken.. het is te realiseren denk ik.. (mits ik iemand goeie lasjes kan laten leggen)
Zo hoog hoeft het plafond niet te zijn.
Een motor die dat trekt lijkt mij geen probleem heb ooit eens "helicopter" (back to 80's lampen) motoren gehad met plm 60/75 toeren vertraging. Die trekken het zeker.
Voordeel van zo'n motor met sleepcontact is dat je het geheel ook nog kan voeden.

Martin.
kvm entertainment
RobertoalStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-11-2005
Laatste: 21-10-2011
Berichten: 224
23-9-2009 15:38
De opdrachtgever haakt af, het word hem allemaal toch ingewikkelder dan dat ie dacht.. angry
jammer; had het een super leuk project gevonden.
Bedankt in ieder geval iedereen voor het mee-denken!
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
24-9-2009 11:12

robertoal schreef:

De opdrachtgever haakt af, het word hem allemaal toch ingewikkelder dan dat ie dacht.. angry
jammer; had het een super leuk project gevonden
Inderdaad jammer, was namelijk wel benieuwd naar het resultaat.

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)