Forum > Licht

antari z1200 probleem

(36 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
21-7-2009 12:55

Ronny B schreef:

Ben ik het niet met je eens, het is geen discoboer product?
Nee, natuurlijk niet.
Bij een auto garage kan ik ook geen banden/uitlaat/ remschijven kopen?
Een beetje vreemd is het niet?
Waarom de discowereld altijd vergeleken moet worden met de autowereld is mij een raadsel. Het is een totaal andere branche.
Ik probeer altijd zoveel moeglijk originelen onderdelen te plaatsen in mijn apparatuur.
Oh, dus je denkt dat antari die slang zelf maakt laugh :D
Vandaar de tip wink ;)

Martin.
kvm entertainment
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
21-7-2009 13:16

NicoH schreef:

Ik ben toch echt wel klant bij New-line. Tenminste...mijn naam staat toch op die paketten die hier hun eindstop maken.

Ik als klant wordt niet geholpen omdat de machine niet van bij new-line komt. Als ik dit lees krijg ik er het ZUUR van.
Ik kan het fout hebben maar ik vind de mail die ik gehad heb en hetgene Dré hier zegt tegenstrijdig.
Kleine nuance: in dit geval was je vraag of de Antari Copper Tube voor de Z-1200 ook in de Z-1000 past. Je vraag ging dus over een onderdeel dat UIT het assortiment is gehaald, vergezeld van de vraag of het onderdeel in een ANDER apparaat past, dat NIET bij ons is aangeschaft.

Wat is er in zulke gevallen op tegen om zo'n specifieke vraag voor te leggen aan de de winkel waar je het product hebt aangeschaft?
NicoHStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-12-2003
Laatste: 2-6-2024
Berichten: 26
21-7-2009 14:23
Idd ja. Omdat die van de Z1000 niet in de shop stond vroeg ik of die van de Z1200 erin past? Komt toch op hetzelfde neer niet?
Maar daar gaat het me helemaal niet om. Als jullie/Dré me die niet wil leveren is dat prima. Maar, nogmaals , zeg dan niet het volgende ;
Prima als dat dan is voor het helpen van onze klanten
Kijk, die machine komt niet van hier, maar ik ben wel klant. En als ik mijn bestelgeschiedenis bekijk loopt dat ook al in de duizenden...

Dat het niet meer leverbaar was is me helemaal niet opgevallen. Ik weet dat ik dat onderdeel in een verleden hier ben tegengekomen. Ik heb dat met de zoekmachine opgezocht en via de knop 'stel een vraag...' heb ik die vraag gesteld. Haal het dan helemaal uit de shop. Op deze manier heeft niemand er wat aan.

Ik ga daar verder ook niet op in. Die energie steek ik wel in belangrijkere zaken. Maar mijn mening hierover mogen jullie gerust weten.
Daniel-soundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2006
Laatste: 25-4-2014
Berichten: 638
21-7-2009 14:37

NicoH schreef:

Maar daar gaat het me helemaal niet om. Als jullie/Dré me die niet wil leveren is dat prima. Maar, nogmaals , zeg dan niet het volgende ;
Prima als dat dan is voor het helpen van onze klanten
Kijk, die machine komt niet van hier, maar ik ben wel klant. En als ik mijn bestelgeschiedenis bekijk loopt dat ook al in de duizenden...
Moet er nu dan bij verteld worden dat het alleen om de producten gaat die je hier hebt aangeschaft? Dat lijkt me toch wel meer dan duidelijk..

En voor zon slangetje? Antari maak ( net als KVM al zei ) dat slangetje écht niet zelf..
De kans is zelf aanwezig dat een Z1200 in januari een ander slangetje bevat als die uit december..

Mijn idee: het gaat erom dat het werk! Niet of het er geweldig uitziet.. als ik dat slangetje moet vervangen door een koperen buis voor een grotere betrouwbaarheid doe ik dat..
Dat lijkt me beter dan telkens zon *&%$^ slangetje te vervangen...
If it ain't Dutch it ain't much...
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
21-7-2009 14:54

NicoH schreef:

Kijk, die machine komt niet van hier, maar ik ben wel klant. En als ik mijn bestelgeschiedenis bekijk loopt dat ook al in de duizenden...
Het uit het assortiment halen van de meeste de onderdelen heeft eigenlijk twee redenen: 1. onaangekondigde prijsverhogingen door importeurs en 2. het feit dat we met het grootste gemak van de wereld voor k*tbedrijf worden versleten op het moment dat we voor service en support doorverwijzen naar de winkel waar een product oorspronkelijk is aangeschaft. (Een verwijt dat overigens extra hard aankomt indien afkomstig uit onze eigen klantenkring.)
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 29-5-2024
Berichten: 292
25-7-2009 00:46
Ik heb misschien nog wel een stuk slang over uit een Z800, die slang wat ik daar in heb zitten is te lang....
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 29-5-2024
Berichten: 292
11-8-2009 09:25
Update: gisteren even gekeken, en ik kan inderdaad wel een stukje slang missen. Als je hem nog nodig hebt hoor ik het wel, dan zet ik een postduif aan het werk. wink ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)