Forum > Off-Zone

Dynacord in the Sting

(96 reacties. Pagina 9 van 10)
Moderator(s): Dré
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
12-3-2009 18:10

pietje schreef:

Vonden ze het niet ietwat gek dat je foto's aan het maken was van een kleding winkel?
enig idee hoeveel foto's er van kleding gemaakt word?

kleding passen --> foto maken thuis laten zien
later terug om het misschien te kopen :P
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
BaszStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-8-2006
Laatste: 30-12-2014
Berichten: 64
12-3-2009 20:20

pietje schreef:

Vonden ze het niet ietwat gek dat je foto's aan het maken was van een kleding winkel?
Eerste wat een maat van me zei tegen de winkel medewekers (zowel bovengedeelte als beneden gedeelte (Já, er zijn 'verdiepingen' in die winkel) is dat we kwamen voor het licht en geluid in de winkel. Beneden (eerste foto) vonden ze het oké, boven mochten we alleen foto's maken van het licht en geluid. Werd verder niet gecontroleerd ofzo wink ;) En tsja, 't is (zoals hier al vaker gezegt in dit topic) alleen maar 'reclame' voor The Sting razz :p

Subs in de winkel stonden overigens niet erg hard, je moest echt met je oor tegen dat rooster aan hangen wilde je 'iets' van bassweergave horen.

Ben wel benieuwd, ziet het er bij de andere Sting's ook zo uit?

Edit:
Offtopic: @Watje, heb ooit eens een foto gemaakt van een trui in de man @ work, en werd aangesproken of ik die wilde verwijderen. Geen probleem, had wel gevraagt waarom. Verhaal was dat 'concurenten' naar de kleding konden komen kijken. Je wist maar nooit zei die vrouw. Achja... Zal ook vaak zat gebeuren dat er wel een foto word gemaakt in pas hokje oid. razz :p
Zeg Bas met die Bass laat die Bass goed Bassen ;-)
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
13-3-2009 20:52

watje schreef:

kleding passen --> foto maken thuis laten zien
later terug om het misschien te kopen :P
Ik moet dan meteen aan 'breezermeisjes' denken..

Zucht...
denk je dat winkels daar blij mee zijn? die fotos worden trouwens meestal in pashokjes gemaakt.

In meerdere supermarkten is een foto en videocamera verbod, staat ook op de deur...
Zal me helemaal niks verbazen als dat ook voor kledingwinkels geld.
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
RoOoYtJuHStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-4-2004
Laatste: 1-2-2015
Berichten: 164
16-3-2009 17:49

Basz schreef:

pietje schreef:

Vonden ze het niet ietwat gek dat je foto's aan het maken was van een kleding winkel?
Subs in de winkel stonden overigens niet erg hard, je moest echt met je oor tegen dat rooster aan hangen wilde je 'iets' van bassweergave horen.

Ben wel benieuwd, ziet het er bij de andere Sting's ook zo uit?
Bij de sting in Alkmaar ziet het er heel anders uit. Winkel is ook veel groter. En de subs (en de rest van het geluid overgins ook) stonden best hard.
"En zoals mijn vader altijd zei: 's avonds een vent, 's ochtends lekker uitslapen"
DouweVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 23-4-2024
Berichten: 1139
16-3-2009 21:01

Basz schreef:

Volgende 5
Ook best grappig dat er overal Thorlux hqi bakken hangen. Als die zouden werken had je, meer dan genoeg licht gehad. laugh :D
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
BaszStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-8-2006
Laatste: 30-12-2014
Berichten: 64
16-3-2009 22:54
Bij de sting in Alkmaar ziet het er heel anders uit. Winkel is ook veel groter. En de subs (en de rest van het geluid overgins ook) stonden best hard.
Tsja, toen ik met mijn oor aan dat rooster hing hoorde ik wel wat. Hoorde wink ;) Overigens, het geluid klonk wel netjes, toch een normale sound. Hoog lekker helder, en laag ook goed. Dus, hoé ze het doen shut up :X
Zeg Bas met die Bass laat die Bass goed Bassen ;-)
BaszStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-8-2006
Laatste: 30-12-2014
Berichten: 64
5-5-2010 22:41
Hey, ff een kort berichtje;
Heeft iemand de nieuwe sting in Eindhoven al gezien? shocked 8O Non de ju, lijkt geen kleding winkel meer maar meer een discotheek.
Op dezelfde locatie als waar ik de foto's uit dit topic heb geschoten hebben ze een tijd terug verbouwd, en hoe!! Bij binnenkomst lijkt het net een soort toekomst, een lichtschacht die volledig verlicht is, met daar omheen allemaal ledtubes, 2 Martin headjes die rond de winkel bewegen, de line arrays, lekker harde muziek, ongelofelijk wat ze van die winkel hebben gemaakt.. shocked 8O

Ik zal binenkort proberen wat foto's te schieten, weet niet of het deze keer word toegestaan aangezien er de keer dat ik er binnen kwam al beveileging stond... (en een rij om naar binnen te mogen... razz :p )

Iemand verder uit de omgeving daar al naar binnen gelopen?
Zeg Bas met die Bass laat die Bass goed Bassen ;-)
IkkeikkemijStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-2-2008
Laatste: 16-4-2017
Berichten: 87
6-5-2010 12:12
Ik kwam bij de Sting in Utrecht dinsdag, hingen ook twee arrays, leek alleen géén geluid uit te komen. Door de rest van de winkel hingen wel werkende speakerkasten.
Seeburg Acoustic Line
Johnny deppStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2010
Laatste: 29-5-2010
Berichten: 1
13-5-2010 21:16
Hey Basz,

Hier een filmpje van The Sting Eindhoven.

https://www.youtube.com/watch?v=B4YRbWi_6R8
Dj_mvandisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-9-2008
Laatste: 23-6-2020
Berichten: 326
13-5-2010 21:28
Kleding er uit, bar & DJ er in! laugh :D
Nu ook op internet!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)