Forum > PC related Forum

Nieuwe Traktor DJ versie

(5 reacties. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 23-4-2024
Berichten: 292
17-9-2008 00:58
Ik ben een beetje lui om het hele Traktor forum na te spitten, daarom wil ik het eerst via deze weg proberen: shut up :X

Ik heb de nieuwst legale versie van Traktor DJ besteld. Hier heb ik echter wat vraagjes over:
- Kun je deze echt maar op één notebook installeren, of toch ook op meerdere laptops? Ik heb de code al geregisteerd, maar wil de andere DJ's eigelijk ook het programma op hun schijven zetten. Elke DJ heeft een externe schijf waar ik maandelijks de nieuw aangekochte cd's bijzet, en het zou fijn zijn als iedereen ook de nieuwste versie van Traktor kan gebruiken hierbij.
- Ik vindt nergens waar je in de collection kunt laten weergeven op welk album een bepaald nummer staat. Wel kun je dit achterhalen via de bestandsnaam, maar bij de oudere versie kon je ook het album weergeven...
- Is de scratch functie verdwenen? Ook hiervoor geldt namelijk dat ik niet heb kunnen vinden waar je deze funtie kunt activeren of instellen sad :( Ik gebruikte deze functie altijd voor het scherpstellen van een plaat....
FranticDJStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-7-2005
Laatste: 17-5-2012
Berichten: 96
18-9-2008 09:36
- Op max 3 systemen te installeren, indien meer dan kan je oudere 'systeemconfiguraties' door de support van NI laten verwijderen uit je registratie gegevens..
- ff met de view spelen volgens mij..
- scratch functie is niet verdwenen ;) selecteer audio8dj in het menu als geluidskaart -> dan rechts muis boven je muziek spelers en creeer zo het aantal 'calibration' schermen wat je nodig hebt ;)

edit: ik ga er dus vanuit dat je met scratch, traktor scratch bedoelt ;)
edit2: wat je ook nog zou kunnen doen om de calibration schermen te krijgen.. Is traktor dj studio in de traktor scratch look openen.. Hoe dat moet kan je lezen in de pdf die je aangeboden krijgt om te lezen vlak nadat je een update voor dj studio geinstalleerd heb..
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 23-4-2024
Berichten: 292
28-9-2008 10:37
Thnx! Licenties zijn inmiddels geregeld. Scratch en album loopt nog niet. In het boekje staat duidelijk wanneer je de strips op standard zet, dat je dan ook het album zou moeten kunnen laten weergeven. In collection met rechter muisknop klikken brengt inderdaad het menu met alle mogelijk weergave opties, maar album staat er echt niet tussen....

Met scratch bedoel ik niet traktor scratch, althans ik ga ervanuit dat jij een apart software programma van NI bedoeld? Bij de oude versie van Traktor DJ die ik had, 2.5.1, kon je het wave display ook als scratch gebruiken, bij de nieuwe versie die ik nu heb mis ik dat...
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 23-4-2024
Berichten: 292
29-9-2008 01:06
Scratch heb ik inmiddels oan de geng, alleen heb ik in de track collection nog steeds geen album weergave... Iemand een tip?
TomekStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-9-2008
Laatste: 30-9-2008
Berichten: 1
29-9-2008 21:57
Album weergave is (nog) niet beschikbaar bij Traktor. (Denk dat je hiermee coverflow bedoelt zoals in Itunes?)
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 23-4-2024
Berichten: 292
15-10-2008 18:31
Nee, ik bedoel in de track collection. Je kunt een hoop zaken selecteren, maar geen album. Ik heb inmiddels een update naar 3.4.1, maar ook daar zit deze funtie blijkbaar niet bij inbegrepen sad :(

Terug naar forum Reageer (zonder quote)