Forum > Licht

sweetlight dmx controller

(17 reacties. Pagina 1 van 2)
Moderator(s): Dré
PeeterspaulStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2003
Laatste: 31-3-2004
Berichten: 5
8-8-2003 14:02
Hey hallo,

heeft iemand ervaring of een mening over het produkt op deze site:
www.new-line.nl/v/11265

Ik wil deze besturing evt. aanschaffen, maar ik weet niet zeker of het wat is. Dus ik had graag jullie menig hierover.

Grtz. Paul
Edit Mod: Dré: Staat nu ook op onze site met details (dus link maar even aangepast).
Paul
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
8-8-2003 16:36
is dat een breakout box om je dmx zooi aante sturen via pc?

whoot moet ik hebben wanneer ik eht geld heb
LazyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-5-2003
Laatste: 27-7-2004
Berichten: 51
9-8-2003 11:45
pfff hou op hou op!!!

wat een ..... programma!!
Wij hebben licht en geluid in de Villa Fiesta in tilburg aan moeten legge, is een beetje een kruising tussen een discotheek en ee skihut. Nou is de dj daar ook tevens LJ dus ze wilde iets heel makkelijks.. Dus wij hadden sweetlight binnen gekregen en wilde dat wel proberen dus wij dat daar gebruikt, nou ik heb nog nooit zo'n ellende mee gemaakt!!

Het is een ontiechelijk grote kklus om het te instaleren.... Daarna als je het geporgrammeerd heb kun je niks meer aan de show veranderen tijdens een avond dat je open bent..

Al met al een erg onhandig programma waar wij een opossing op hebben gevonden door het aan te sluiten op martin lightjockey, dus dan kun je alles in light jockey programmeren en dan kun je het op die 19" sweetlight controller laden.
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
9-8-2003 14:52
kan je dan niet een show per nummer maken ofzo... is alleen veel werk maar dan hoef je maar net ff dat prog in te laden... en op openen ofzo drukken wanneer het vorige nummer bijna klaar is... maar ja dan heb je nog overbruggingstijd... waarin je licht niet verandert... das ook wel beetje stom...
LazyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-5-2003
Laatste: 27-7-2004
Berichten: 51
9-8-2003 23:02

QuincMan schreef:

kan je dan niet een show per nummer maken ofzo... is alleen veel werk maar dan hoef je maar net ff dat prog in te laden... en op openen ofzo drukken wanneer het vorige nummer bijna klaar is... maar ja dan heb je nog overbruggingstijd... waarin je licht niet verandert... das ook wel beetje stom...
ja ik zou er echt nog eens een keertje goed over nadenken of het wel iets voor je is... en laat je goed informeren bij de verschillende bedrijven, maar mijn ervaring met het product is echt slecht!! Ben ook geen fan van sunlite alleen zou ik dat dan toch eerder kiezen als sweetlight, alleen bij sweetlight hoef je geen computer tijdens de show te hebben en bij sunlite wel...
Lj-djcenterStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 22-7-2003
Laatste: 9-5-2006
Berichten: 13
9-8-2003 23:13
bij sunlight kunde ook zonder pc werken, nl stand alone enkel voeding van het net. Ik test hem maandagavond voor het eerst op een fuif die een fuif is, mee 12 scans en 4 movings. Kheb al een paar leuke effectjes gemaakt denk dat wel zal meevallen

groeten tom
Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt
LazyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-5-2003
Laatste: 27-7-2004
Berichten: 51
10-8-2003 03:20

lj-djcenter schreef:

bij sunlight kunde ook zonder pc werken, nl stand alone enkel voeding van het net. Ik test hem maandagavond voor het eerst op een fuif die een fuif is, mee 12 scans en 4 movings. Kheb al een paar leuke effectjes gemaakt denk dat wel zal meevallen

groeten tom
Ja maar met die stand alone van sunlite kun je ook barweinig... enige waar het makkelijk voor is zijn voor bijvoorbeeld koleidos...

en waarom ga je zoiets gebruiken als je 12 scan's hebt en 4 moving heads?? lijkt me een beetje scheef...
PeeterspaulStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2003
Laatste: 31-3-2004
Berichten: 5
12-8-2003 17:27
Maar je kunt de hardware van sweetlight dus evt. ook gebruiken met andere software?
Paul
LazyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-5-2003
Laatste: 27-7-2004
Berichten: 51
12-8-2003 19:36

peeterspaul schreef:

Maar je kunt de hardware van sweetlight dus evt. ook gebruiken met andere software?
wij hebben hem met een paar aanpassingen aangesloten op martin lightjockey zodat je veel sneller kunt programmeren...
Lj-djcenterStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 22-7-2003
Laatste: 9-5-2006
Berichten: 13
13-8-2003 18:24
om te reageren op peeterspaul. Ik gebruik de stand alone mode enkel in noodgevallen, dit wil zeggen als pc blokkeert
Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

Terug naar forum Reageer (zonder quote)