Forum > Newbie Forum

ik kom er niet meer uit wil het 100% zeker weten!

(12 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
22-7-2008 16:46
Binnen dit budget is gewoon een beperkte keuze. Inventariseer eerst maar welke mixers er allemaal zijn. Vervolgens aan de hand van de specs, handleidingen e.d. beslissen welke overblijven, en vervolgens in forums lezen wat de ervaringen met die mixers zijn. Vervolgens ze gaan testen in real life en je hebt een goed onderbouwde keuze gemaakt!

Wat betreft de mixers: ook al krijg je korting op de mixers, het is denk ik handig ook naar andere mixers te kijken waar wat minder korting op zit, maar nog steeds veel meer waar voor hun geld bieden. Je wilt immers niet na een jaar je mixer al moeten vervangen omdat hij kapot of versleten is of iets dergelijks.

Zoek en lees is het devies!

Wat betreft het ´aso´ - niemand heeft ooit je zo gekwalificeerd. Maar als je inderdaad voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten en alles bij dat bedrijf wilt kopen, waarom niet daar uitgebreid de informatie inwinnen? En waarom heeft dat bedrijf niet deze uitgebreide kennisbank?
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!
Daniel-soundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2006
Laatste: 25-4-2014
Berichten: 638
22-7-2008 16:58

Pyro-Brad schreef:

wel een beetje zielig van jullie.
Ik zeg eerlijk waarom ik alleen die menpanelen wil.

Dan horen jullie dat ik bij een ander bedrijf die dingen wil kopen, en dan slaan jullie allemaal dicht.
Dan ben ik meteen de aso. shocked 8O
Ik zeg alleen dat André de slechtste niet is,
En ik vind wel dat je eerst even moet kijken bij het bedrijf waar je de spullen haalt..
Voor de rest.. Als je geen vertrouwen hebt in dat bedrijf zou ik het er zoieso niet halen laugh :D .
Maargoed, je hebt mijn mening, en als je nog vragen hebt moet je ze stellen..
Weet je trouwens hoeveel webruimte kost?
If it ain't Dutch it ain't much...
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
22-7-2008 17:14

Pyro-Brad schreef:

wel een beetje zielig van jullie.
Edit Mod: Sylvia: dat is dan weer jammer. If you can't take the heat, stay out of the kitchen.

Terug naar forum Afgesloten topic