Forum > Algemeen Forum

Hey DJ's Hoe vaak per maand per week draaien jullie ??

(85 reacties. Pagina 7 van 9)
Moderator(s): Dré
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
4-8-2003 16:47
ik heb in dit topic gelezen dat een aantal van jullie (tom, victor) avondjes ''selecteren'' de avondjes die buiten jullie selectie vallen en de moeite waard zijn (in de buurt van almere ) zouden jullie mij dan mischien willen aanbevelen wink ;) ik draai vind ik zelf nog te weinig

dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
4-8-2003 18:04
Doordat ik vrij duidelijk op mijn website aangeef, (en victor ook wel) wat we voor soort feesten doen, hebben we zelden aanvragen voor iets anders.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
4-8-2003 21:06
ow oke maar toch bedankt!

dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
GatsoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-8-2003
Laatste: 20-5-2015
Berichten: 195
4-8-2003 23:01
Iedere vrijdag en vaak ook zaterdag
En dan heb je weer geen fuck gedaan en geslapen
Als het toch niet uitmaakt doe dan maar iets van Clay Paky
GupyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-9-2008
Berichten: 271
5-8-2003 05:47
Ik ken het..

Ik draai als resident DJ op vrijdag en zaterdag. Vrijdags draai ik alleen house, van club tot hardstyle. Zaterdag draai ik alles wat maar kan ronddraaien, van "70 Rock tot Top 40, op CD, DVD en Vinyl.

Nu heb ik op zich best een drukke baan door de week, de weekenden zijn dan idd slopend. Zaterdag krijg je gewoon niks gedaan omdat je moe en duf bent. 's Middags nog even een dutje zodat de zaterdagnacht ook weer door te komen is.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 5308
5-8-2003 10:28

Tom schreef:

Doordat ik vrij duidelijk op mijn website aangeef, (en victor ook wel) wat we voor soort feesten doen, hebben we zelden aanvragen voor iets anders.
Ik heb van de week nog een man naar je doorgestuurd die een drive-in show voor zijn huwelijksfeest zocht. Nog iets van gehoord?

Verder komt het nog wel voor dat mensen niet op de site kijken, maar ons bijvoorbeeld in de Gouden Gids hebben gezien.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
DJ bBINKStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2002
Laatste: 7-11-2006
Berichten: 43
5-8-2003 10:46

Gupy schreef:

Ik ken het..

Ik draai als resident DJ op vrijdag en zaterdag. Vrijdags draai ik alleen house, van club tot hardstyle. Zaterdag draai ik alles wat maar kan ronddraaien, van "70 Rock tot Top 40, op CD, DVD en Vinyl.

Nu heb ik op zich best een drukke baan door de week, de weekenden zijn dan idd slopend. Zaterdag krijg je gewoon niks gedaan omdat je moe en duf bent. 's Middags nog even een dutje zodat de zaterdagnacht ook weer door te komen is.
Waar ben je resident ?
Ik woon zelf in de buurt van Roermond, dus kan misschien eens komen kijken happy :)
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
5-8-2003 10:53

Victor schreef:

Ik heb van de week nog een man naar je doorgestuurd die een drive-in show voor zijn huwelijksfeest zocht. Nog iets van gehoord?
Was dat voor Herman uit Heemskerk?
Die hebben op 6 september een huwelijsfeest in Nijmegen.
Ik was overdag al bezet, en kon niet op tijd in Nijmegen zijn.
Vandaar dat het niet gelukt is sad :(
Heb ze nog aangeboden op zoek voor ze te gaan naar een geschikte vervanging.
als het niet zou lukken namen ze nog kontakt op.

Of voor Marjon uit Wedde?
op 29augustus?
Gaat ook helaas niet lukken vanwege bezet.

Maar even goed bedankt voor je moeite, ik stel het zeer op prijs.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 5308
5-8-2003 11:04
Het was inderdaad voor Nijmegen. Ik snap toch al niet dat mensen voor hun huwelijksfeest zo kort va tevoren een drive-in show gaan boeken.

Het budget van Herman was helaas wat aan de lage kant (€ 500 voor een dag helemaal in Nijmegen...).
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
5-8-2003 11:09
Heb ze ok gezegt dat het wel wat kort dag is om zo iets te vinden wat goed is. De meeste bruiloften worden toch wel iets vroeger geboekt,
Ik heb er nu al een staan voor 29 november.
En die waar ik vrijdag de 15e naar toe moet, was ook al een maand of 5 geleden geboekt. Die mensen zijn zeer grondig te werk gegaan.
Catering, partytent, gemeente, vergunningen enz.
En dan nog hebben ze ongeveer 4 weken van te voren alle papieren van de gemeente rond gekregen.
Belangrijke les dus: je kan niet vroeg genoeg beginnen.

We hebben het nog niet over geld gehad, maar dat is inderdaad wat weinig.
Ze wilden totaal ongveer 12 uur muziek hebben.
Geen rpobleem uiteraard, maar zet jij maar eens twee man met een complete set voor 12 uur neer, en dan voor € 500,-?
Tis krap. Maar als het nou om de hoek was zou ik het er wel voor gedaan hebben ex de BTW uiteraard.
Ook nog eens de afstand, maar ja, daar hebben we kilometer vergoeding voor, en die komt er dan altijd apart bij.
Leuk me wel een leuk dag/avondje want ze wilden graag oude muziek.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)