Forum > Opmerkingen

Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line!

(406 reacties. Pagina 28 van 41)
Moderator(s): Dré
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 22-1-2024
Berichten: 2419
21-2-2007 01:04
Heb mijn site (voor zover die af was) maar weer uit mijn profiel gehaald aangezien jij die bouwt en ik dus geen zin heb in dit soort jatpraktijken. Er stonden welgeteld 4 foto's met daaronder contactgegevens online, maar heb afgelopen week een mailtje gehad of diegene die foto's niet rechtstreeks in een flyer mocht plakken. shut up :X
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
FossaltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2001
Laatste: 11-3-2013
Berichten: 1096
21-2-2007 01:17

JeroenVDV schreef:

Ach, tekst, layout, 1 pot nat. Beter goed gejat dan... sad :(

Een van mijn (tijdelijke) websites, inmiddels al een weekje of 8-10 online (as't niet langer is):

https://www.lightoperating.com

Site die ik tegenkwam die denk ik een weekje of 2 online is:
https://www.soundimpulz.com
Plaatjes zijn direct van je site geraust... MD5 hashes zijn identiek... best wel lame...
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
21-2-2007 01:35
Je had het vast wel al door, maar de 'beste' knul zit ook hier op het forum:
'soundimpulz'
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
21-2-2007 02:04

SebasVD schreef:

Je had het vast wel al door, maar de 'beste' knul zit ook hier op het forum:
'soundimpulz'
Hm, had al-surfend niet eens eraan gedacht dat hij dat dus is. shut up :X
Light Image
Sound-impulzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-6-2006
Laatste: 3-3-2011
Berichten: 31
21-2-2007 19:12
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat waarneer je mijn site ziet, je mij een tip geeft hoe ik de site beter maak... En nu moet ik van iemand anders horen dat je er een probleem van aan het maken bent laugh :D Ik geloof dat er nergens vermeld staat dat je niet een wit vierkant met ronde hoeken mag gebruiken met een glow... en een achtergrondje van wit en grijs... Ik durf te wedden dat zelfs wij niet de enige zijn die dezelfde "opzet" hebben, want dat is het wink ;) Ik heb liever dat je het gewoon rechtstreeks tegen mij zegt als je er een probleem mee hebt. sneaky :V En als er geen probleem is is er geen probleem lijkt me laugh :D
Out of order
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
21-2-2007 19:28

sound-impulz schreef:

Wat ik wel opmerkelijk vind is dat waarneer je mijn site ziet, je mij een tip geeft hoe ik de site beter maak...
.. Ik heb op het moment 11 eigen sites en diverse andere sites aan m'n kop. Gister pas weer bezig met Lightoperating.com en toen viel 't me ineens op.
En nu moet ik van iemand anders horen dat je er een probleem van aan het maken bent laugh :D
Had je ook zelf kunnen bedenken toen je mijn achtergrond ripte en vervolgens eenzelfde ontwerp erop knalde.
Ik geloof dat er nergens vermeld staat dat je niet een wit vierkant met ronde hoeken mag gebruiken met een glow... en een achtergrondje van wit en grijs... Ik durf te wedden dat zelfs wij niet de enige zijn die dezelfde "opzet" hebben, want dat is het wink ;)
Toch heb IK deze opzet zelf gemaakt en heb jij je website hier volledig van nagemaakt. Kun je ontkennen of kun je toegeven, er blijft een ontzettend gelijk uitziende website van jou bestaan.

Opmerkelijk vind IK dat je een offerte hebt aangevraagd voor webdesign bij mij, vervolgens zegt 't nog even aan te zien en dan zie ik ineens een kopie van een site van mij voor me.

Roy (Royalmusic) zag mijn Smash Drive-in Show-website online komen en toen bleek dat een klein stukje van z'n opzet leek op mijn site, maar hij was er al een tijdje mee bezig en kende mijn opzet niet. Hij heeft me dat verteld en de opzet laten zien en natuurlijk is er geen probleem.

Zo kan het ook.. sneaky :V
Light Image
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
21-2-2007 21:23

sound-impulz schreef:

Ik geloof dat er nergens vermeld staat dat je niet een wit vierkant met ronde hoeken mag gebruiken met een glow... en een achtergrondje van wit en grijs...
Wel dat je niet zomaar andermans werk mag kopieren.
Ik durf te wedden dat zelfs wij niet de enige zijn die dezelfde "opzet" hebben, want dat is het wink ;)
Das natuurlijk BULLSHIT. Het is voor elke randdebiel duidelijk dat één van de twee websites klakkeloos is overgenomen.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
M|A AudiotechniekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-7-2004
Laatste: 18-3-2013
Berichten: 289
21-2-2007 21:55

GoeieGast schreef:

Das natuurlijk BULLSHIT. Het is voor elke randdebiel duidelijk dat één van de twee websites klakkeloos is overgenomen.
Klakkeloos? Site is op de achtergrond kleur en de groote van het venster geheel niet indentiek. Er zit verschil in schaduw, ik zie geen overeenkomende plaatjes, lettertype is anders... Dat noem ik niet een website klakkeloos overnemen.
De laatste doet het licht uit
GoTMoReStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2004
Laatste: 26-12-2007
Berichten: 458
21-2-2007 22:04
Het gaat niet om de tekst en de inhoudt etc. Maar om het uiterlijk van de achtergrond.

Ze zijn vrijwel identiek aan elkaar. Vergelijk ze eens goed met elkaar, en zoek de verschillen zou ik zeggen..
Soms..
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 14-6-2024
Berichten: 13458
21-2-2007 22:06

GoeieGast schreef:

Das natuurlijk BULLSHIT. Het is voor elke randdebiel duidelijk dat één van de twee websites klakkeloos is overgenomen.
Laten we het een beetje rustig houden aub.
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)