Forum > Newbie Forum

goede lichtset voor 100 euro

(34 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
Dj rensStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-5-2006
Laatste: 13-7-2007
Berichten: 30
30-9-2006 21:35
trouwens ( sorry domme vraag ik ben egt een newbie) hoe word je standaard lid?
I feel good lalalala so good .. so good ..
Dj sjoerdStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-4-2005
Laatste: 18-7-2021
Berichten: 287
30-9-2006 21:45
door geen one-liners te posten. en eerst de zoekmachine te gebruiken voordat je wat post en goed ABN praten enzo. gewoon de forumregels in acht nemen en alleen posten als het wat bijdraagd
tja wat zou ik hier nou neerzetten
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 22-1-2024
Berichten: 2419
1-10-2006 01:18

dj rens schreef:

trouwens ( sorry domme vraag ik ben egt een newbie) hoe word je standaard lid?
In principe is iedereen standaard lid, tenzij je, kort door de bocht gezegd, teveel onzin uitkraamt. Je wordt dan proeftijdlid om duidelijk te maken dat je minder moet gaan posten, en als je dan toch wat post, ze ook zinvolle informatie bevatten.

Daarnaast helpt het in geval van dit topic om te laten merken dat je zelf moeite hebt gedaan om je in te lezen. Er is bijvoorbeeld een topic sticky in dit gedeelte van het forum waarin een hoop basisinformatie staat. Daarin is een hoop info te vinden, die een aantal vragen al had kunnen voorkomen. Als je daarna nog vragen hebt, kun je kijken of er al een topic over is. Zo niet, dan kun je er zelf een maken. Maar dat is heel wat anders dan gewoon een topic openen en vragen of iedereen nog een keer alle informatie voor jou gaat opzoeken. Heb je een gerichte vraag, en is er ook duidelijk te merken dat je zelf al de nodige moeite hebt gedaan, dan is er niemand te beroerd om je te helpen.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
Dj xciterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-10-2005
Laatste: 24-10-2013
Berichten: 70
1-10-2006 08:43

dj rens schreef:

en als je dan nog meer lichten erbij hebt mag je dan ook meer gaan vragen???
Word het er beter van? Zien die bezoekers na afloop nog meer lichtjes voor hun ogen draaien.
Nee, met een fatsoenlijk setje parren ziet je showtje er al stukken beter uit.

Nog een vraag:
Heb jij al een goede geluids installatie? Als je dat niet hebt, dan kan je zowiezo niet veel vragen.
Denk ook na of je voldoende geluid hebt. Geluid huren is stukken duurder dan het huren van licht. Zorg dus dan eerst dat je geluidsetje kompleet is. Als dat setje compleet is, ga er dan niet mee naar locatie met een mushroom bij je. Wacht nog even met je showtje, tot dat je een mooi setje parren hebt (met sturing uiteraard). Koop daarbij ook een statief,(of meerdere), en een fatsoenlijke rookmachine, zoals de z-800 van antari. Nog een stroboscoop erbij a la Geni Fl-1800(niet het allerbelangrijkste), en je ziet dat je met een budget van 120E helemaal nergens komt. Neem de tijd, spaar lekker door (verjaardagen e.d. helpen er goed mee :-)), en kijk dan nogmaals in de webshop en kies een leuk setje uit. Als alles er dan mooi en netjes ui ziet, kan je er veel meer voor vragen.

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
KeesStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-7-2006
Laatste: 1-1-2007
Berichten: 38
1-10-2006 13:37

dj rens schreef:

Maar wat denken jullie?? eerst parren plus dimmer ( ff doorsparen) of chaser met effecten en eerst natturlijk standaard
Ik denk dat je altijd moet beginnen met parren en alles wat daarbij hoort. Watvoor feest je ook naartoe gaat, rustig of juist niet, dat heb je nodig. Ga je naar een zilveren bruiloft feest, moet je volgens mij niet met veel effecten aankomen. Wel met wat parren.
Watvoor licht je ook kiest, je moet het ophangen.
Denk ook aan vervoer, waar stop je alles in etc!
A master of light, knows his way around in the dark.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)