Forum > Newbie Forum

wat heb ik nodig??

(25 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
FreakyDJStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2005
Laatste: 2-10-2008
Berichten: 40
16-8-2006 20:26
En waar wil je zo gauw 3000 euro uit je broek toveren ?
Misschien kan je eerst beginnen met een budget van 800 euro, voor alleen geluid.
Want als jij 3000 euro uit gaat geven voor een setje, en je vind het DJ'en toch een beetje tegenvallen, ben je de pineut.
God is a DJ, Life is a Dancefloor, Love is the Rhythm, And you are the Music.
ShadowmanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2006
Laatste: 28-8-2006
Berichten: 7
17-8-2006 13:49

nijhuisr schreef:

shadowman schreef:

Nee beatmixen hoeft niet,gewoon simpel voor hobby zeg maar, waarmee ik wat kan expermenteren.
Ja, wat experimenteren... met voor 3000 euro aan nieuwe spullen...

Ik geloof niet dat je serieus bent.
Ik ben een persoon die het meteen goed doet,anders hoeft het niet.
Dus 3000 is ook echt het maximum en ga er natuurlijk wel voor sparen. Denk dat ik over ongeveer 9 maanden tot aanschaf over ga.

Groet,

Guido
XplodStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 12-3-2005
Laatste: 10-2-2014
Berichten: 210
17-8-2006 16:28
Dan is het misschien beter om over 9 maanden hier opnieuw je vraag te stellen... Tegen dan zijn er misschien alweer nieuwe producten op de martk EN zullen de prijzen wel weer veranderd zijn...

Mvg

Bert
Goed bedoelde rotzooi is ook rotzooi...
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
17-8-2006 17:31
Daarnaast lijkt het mij handig dat ALS je tot aanschaf overgaat, je eerst een dj setje koopt om te kijken of het wat voor je is. Mocht dat het geval zijn kan je altijd een geluidsset kopen. Scheelt je weer sparen zodat je sneller zo'n dj setje kan hebben.
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!
FreakyDJStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2005
Laatste: 2-10-2008
Berichten: 40
17-8-2006 18:22

Tenkater schreef:

Daarnaast lijkt het mij handig dat ALS je tot aanschaf overgaat, je eerst een dj setje koopt om te kijken of het wat voor je is. Mocht dat het geval zijn kan je altijd een geluidsset kopen. Scheelt je weer sparen zodat je sneller zo'n dj setje kan hebben.
Maar dat zei ik ook al sneaky :V
God is a DJ, Life is a Dancefloor, Love is the Rhythm, And you are the Music.
HR SoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2005
Laatste: 13-3-2017
Berichten: 347
18-8-2006 14:53
Ik denk dat de meesten het er wel mee eens zijn dat de op. zich eerst wat beter moet orienteren. Verder lijkt het startbedrag erg ruim om "eens wat te proberen", tenminste zo komt het over.

Misschien is het een suggestie om de "gezond verstand-methode" te gebruiken en een leuke dubbele cd-speler en een fatsoenlijk mixertje te kopen en dit voorlopig thuis te versterken met wat hifi spulletjes. Versterker en een paar goede luidsprekers kun je later nog wel aanschaffen. Als je helemaal op safe wilt spelen ( als het toch niet blijkt te zijn wat je ervan verwacht) kun je de dubbele cd-speler en een leuk mixertje zelfs tweedehands kopen, zodat als je het weer verkoopt geen financiele kleerscheuren oploopt.

Misschien is dit de bekrompenheid van mijn geest, maar het lijkt me misschien wel handig om het zo te doen.

Mocht het door jou genoemde bedrag geen probleem zijn? Kijk maar eens in de webshop en lees de gebruikerservaringen die erbij staan.Verder kan het forum je nog veel goede raadmachine ( zoekmachine is misschien iets beperkter geworden maar alles is nog wel te vinden ) Succes ermee.
Manuals zijn niet alleen gemaakt om in de kast te liggen verstoffen.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)