Forum > Muziek

nieuwe knaller van dj tiësto?

(539 reacties. Pagina 52 van 54)
Moderator(s): Dré
J.C. Sound & LightEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-6-2006
Laatste: 28-12-2006
Berichten: 60
23-6-2006 21:18
Ik dacht al zoiets te horen op de beurs bij Fairlight. Maar heb nog niet echt kunnen luisteren. Toch wachten op de singel
account op verzoek stoptgezet
DjdiamondStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-5-2005
Laatste: 27-6-2009
Berichten: 46
28-6-2006 19:36

jadjong schreef:

Wat een vreselijke &*#%^*$ plaat. Hij(of wie daar ook voor ingehuurd is) heeft het gepresteerd om eem melodie, met redelijk wat reverb, gigantisch te ver#$(*#^& door er nog een berg echo/delay overheen te gooien. Hetzelfde idee als zijn remix van Madonna - Die another day. Alleen paste het daar wel bij, hier wordt het een grote brei herrie waar een vliegtuigmotor nog jaloers op is. Als het aan mij ligt wordt dit niks laugh :D
Helemaal eens met deze opmerking, wat een afgrijselijke plaat laugh :D

Daarbij komt nog dat ik van Pascal van 4DJ's Only shop hoorde dat er in nog geen weekend tijd meer dan 100 vinyls waren verkocht van deze plaat shocked 8O shut up :X
hier staat niks
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
29-6-2006 10:41
gisteren even in mijn platenzaakje in mijn handen gedrukt gekregen. Na 30 sec luisteren toch maar weer beleefd teruggegeven... zucht. hij lijkt idd voor mij behoorlijk op madonna remix van hem (die ik ook al niks vond)
Beauty hides in the deep
JaspervaniperenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-10-2004
Laatste: 19-7-2013
Berichten: 51
14-7-2006 21:16

ilikeitloud schreef:

Ik denk een grote flop.

De echte dance fans vinden het denk ik sowieso lawaai, daarnaast denk ik dat ze het veel te commercieel vinden.

De top 40 fans wink ;) zullen het denk ik ook geen geweldig nummer vinden. Misschien een beetje omdat ze het melodietje kennen.

Zelf vind ik het troep, maargoed...
Het is een... hit! Komt op 18 binnen in de Top 40, op 24 in de DanceTrends Top 30 en staat op 1 in de Mega Dance Top 30.
Hé, jou ken ik nog nergens van
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
15-7-2006 16:30

jadjong schreef:

Wat een vreselijke &*#%^*$ plaat. Hij(of wie daar ook voor ingehuurd is) heeft het gepresteerd om eem melodie, met redelijk wat reverb, gigantisch te ver#$(*#^& door er nog een berg echo/delay overheen te gooien. Hetzelfde idee als zijn remix van Madonna - Die another day. Alleen paste het daar wel bij, hier wordt het een grote brei herrie waar een vliegtuigmotor nog jaloers op is. Als het aan mij ligt wordt dit niks laugh :D
Vond ik ook. Totdat ik de ECHTE versie hoorde, en niet de vern**kte radio-versie die als "promo" overal en nergens werd gedraaid. De echte CD-versie klinkt wat betreft reverb/echo/delay een stuk beter en vind ik errug strak klinken.
Light Image
IlikeitloudStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-7-2004
Laatste: 20-2-2008
Berichten: 51
15-7-2006 17:42

jaspervaniperen schreef:

ilikeitloud schreef:

Ik denk een grote flop.

De echte dance fans vinden het denk ik sowieso lawaai, daarnaast denk ik dat ze het veel te commercieel vinden.

De top 40 fans wink ;) zullen het denk ik ook geen geweldig nummer vinden. Misschien een beetje omdat ze het melodietje kennen.

Zelf vind ik het troep, maargoed...
Het is een... hit! Komt op 18 binnen in de Top 40, op 24 in de DanceTrends Top 30 en staat op 1 in de Mega Dance Top 30.
Toch blijf ik bij mijn mening, als ik zijn eerste cd (In My Memory) luister, vind ik deze plaat echt niet kunnen.
het lukt alleen als niemand kijkt...
GeitEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-3-2006
Laatste: 13-8-2006
Berichten: 257
15-7-2006 21:27
tiesto is beroemd omdat mensen hem kennen.

tiesto staat(stond) bekende omn zijn goede muziek, nu is ie echter nog beroemd door zn goede verkoop.. die daardoor ook zo goed is.

Ik hoor in tiesto een steeds verder afzakkende DJ.

Misschien tijd voor een nieuw groot nederlands DJ talent?
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
15-7-2006 21:55

Geit schreef:

Misschien tijd voor een nieuw groot nederlands DJ talent?
Armin is op dit moment volgens mij wat Tiesto een aantal jaar terug was. Met het verschil dat ik van Armin ZELF tenminste wat hoor. Wie heeft er nou ooit iets gehoord van Tiesto zelf over z'n muziek? Meer dan lief glimlachen in de camera en zeggen dat het zo spannend is heb ik niet van 'm gezien.
Light Image
GeitEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-3-2006
Laatste: 13-8-2006
Berichten: 257
15-7-2006 23:09
als ik heel eerlijk ben denk ik dat t die award van beste DJ van de wereld(of wat t ook was) die voor het hele proces van de aftakeling van tiesto verantwoordelijk is.

heb het idee dat hij na die award minder tijd en moeite in zn mixen stopte; hij was immers "de beste van de wereld"..

Ben zelf ook wel redelijk vaak te betrappen met het luisteren naar armin, hij is idd goed bezig.
JaspervaniperenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-10-2004
Laatste: 19-7-2013
Berichten: 51
16-7-2006 14:42

JeroenVDV schreef:

jadjong schreef:

Wat een vreselijke &*#%^*$ plaat. Hij(of wie daar ook voor ingehuurd is) heeft het gepresteerd om eem melodie, met redelijk wat reverb, gigantisch te ver#$(*#^& door er nog een berg echo/delay overheen te gooien. Hetzelfde idee als zijn remix van Madonna - Die another day. Alleen paste het daar wel bij, hier wordt het een grote brei herrie waar een vliegtuigmotor nog jaloers op is. Als het aan mij ligt wordt dit niks laugh :D
Vond ik ook. Totdat ik de ECHTE versie hoorde, en niet de vern**kte radio-versie die als "promo" overal en nergens werd gedraaid. De echte CD-versie klinkt wat betreft reverb/echo/delay een stuk beter en vind ik errug strak klinken.
Mja 't klinkt idd strak, ik heb vrijdag de single gekocht (incl. nieuwe track van de nieuwe film, klassieke muziek). De plaat wordt steeds leuker, er zitten toch wat mooie klanken in.
Hé, jou ken ik nog nergens van

Terug naar forum Reageer (zonder quote)