Forum > Licht

welke brug voor pars en scans?[:$]

(33 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
26-5-2006 03:17
Wat kunnen de statieven werkelijk dragen?
Zijn ze gekeurd?

Zijn de trussen nog netjes voor bijvoorbeeld een bruiloft? 400 euro moet te doen zijn. Je krijgt veel voor wat je betaald, controleer de statieven goed.. Geen afgebroken pennetjes o.i.d?, kabel van het statief ziet er nog netjes uit? Enz.. enz.. Neem de truss mee als je het zelf ook vertrouwt. Opvervlakkige krasjes zullen niet veel uitmaken, diepe krassen..tsjah, voor die prijs.

Kijk zelf of het wat is, of het niet wiebelt als je de brug in de lucht heb e.d. Ik heb geen evaring met mobile truss (volgens mij met geen 1 merk maargoed) Mischien kunnen mensen hier op het forum meer vertellen over de kwaliteit van deze brug.

Kortom: Wij kunnen weinig zeggen, MAAR ik denk dat je voor die prijs wel erg goed zit.. 12 meter truss is toch een heel groot stuk.

[Edit] Zijn het delen van 5 meter (onhandig voor drive in) of kleinere delen? Is het 30x30x30 cm truss of iets in de trand van decotrus? [/edit]

Gr
I Love House Music!
VieroStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-11-2004
Laatste: 19-5-2024
Berichten: 431
26-5-2006 10:15

Mifex schreef:

Wat kunnen de statieven werkelijk dragen?
Zijn ze gekeurd?

Zijn de trussen nog netjes voor bijvoorbeeld een bruiloft? 400 euro moet te doen zijn. Je krijgt veel voor wat je betaald, controleer de statieven goed.. Geen afgebroken pennetjes o.i.d?, kabel van het statief ziet er nog netjes uit? Enz.. enz.. Neem de truss mee als je het zelf ook vertrouwt. Opvervlakkige krasjes zullen niet veel uitmaken, diepe krassen..tsjah, voor die prijs.

Kijk zelf of het wat is, of het niet wiebelt als je de brug in de lucht heb e.d. Ik heb geen evaring met mobile truss (volgens mij met geen 1 merk maargoed) Mischien kunnen mensen hier op het forum meer vertellen over de kwaliteit van deze brug.

Kortom: Wij kunnen weinig zeggen, MAAR ik denk dat je voor die prijs wel erg goed zit.. 12 meter truss is toch een heel groot stuk.

[Edit] Zijn het delen van 5 meter (onhandig voor drive in) of kleinere delen? Is het 30x30x30 cm truss of iets in de trand van decotrus? [/edit schreef:

Gr
of ze gekeurd zijn weetk niet, moet ik nog es vragen, statieven en truss zijn technisch 100% in orde. het zijn delen van 3m, enkele hoekstukken, en normaal 30x30x30.
Fun is serious business!
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 22-1-2024
Berichten: 2419
26-5-2006 13:01
Die prijs is netjes, maar met 3 meter delen kan ik het wel begrijpen. Daar is een stuk minder vraag naar dan 2 meter trussjes. Bekijk voor jezelf of je met zulke lengtes uit de voeten kunt.

Afhankelijk van de krassen en eventuele beschadigingen zou je een veiligheidsmarge over de belastingstabellen kunnen nemen. Als je er niet teveel in wilt hangen heb je daar geen last van, maar ik zou toch wel voorzichtig zijn met het belasten. Niet klakkeloos volgooien en denken dat als je onder de max belastbaarheid blijft niks verkeerd kunt doen.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
VieroStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-11-2004
Laatste: 19-5-2024
Berichten: 431
26-5-2006 13:48

martijn schreef:

Die prijs is netjes, maar met 3 meter delen kan ik het wel begrijpen. Daar is een stuk minder vraag naar dan 2 meter trussjes. Bekijk voor jezelf of je met zulke lengtes uit de voeten kunt.

Afhankelijk van de krassen en eventuele beschadigingen zou je een veiligheidsmarge over de belastingstabellen kunnen nemen. Als je er niet teveel in wilt hangen heb je daar geen last van, maar ik zou toch wel voorzichtig zijn met het belasten. Niet klakkeloos volgooien en denken dat als je onder de max belastbaarheid blijft niks verkeerd kunt doen.
is momenteel voor max 8 parren + enkele effecten.
voor de 3m hebben we vervoer en op alle locaties waar tot nu toe licht gevraagd is is het toch te doen.
Fun is serious business!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)