Forum > PC related Forum

Programma om mix te maken

(36 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 20-5-2024
Berichten: 13458
3-2-2006 12:40
Handleiding werkt alleen niet goed als je hem niet doorneemt...

Waardeloze bug van zo'n handleiding... sneaky :V

STFU was totaal ongepast (en dient op z'n minst op teruggekomen te worden door de schrijver van zo'n leus...).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
PimWStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2003
Laatste: 15-12-2010
Berichten: 207
4-2-2006 18:24
Uit eigen ervaring kan ik het ook bevestigen: met Mixmeister kunnen hele leuke mixjes gemaakt worden. Wat ook leuk is: het programma kan je mix (wanneer die eenmaal af is) direct op cd branden waarbij de cd netjes wordt ingedeeld in tracks (die op hun beurt mooi overeen komen met de overgangen in de mix).
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
4-2-2006 18:37

PimW schreef:

Uit eigen ervaring kan ik het ook bevestigen: met Mixmeister kunnen hele leuke mixjes gemaakt worden. Wat ook leuk is: het programma kan je mix (wanneer die eenmaal af is) direct op cd branden waarbij de cd netjes wordt ingedeeld in tracks (die op hun beurt mooi overeen komen met de overgangen in de mix).
Met als nadeel dat de track-onderbrekingen worden gemaakt aan het begin van het "overgangsstukje", terwijl het juist mooier is om dat aan het einde van dat "overgangsstukje" te doen, zodat je direct het "uiteindelijke" nummer hoort als je de desbetreffende track start..
Light Image
PimWStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2003
Laatste: 15-12-2010
Berichten: 207
4-2-2006 22:42

JeroenVDV schreef:

PimW schreef:

Uit eigen ervaring kan ik het ook bevestigen: met Mixmeister kunnen hele leuke mixjes gemaakt worden. Wat ook leuk is: het programma kan je mix (wanneer die eenmaal af is) direct op cd branden waarbij de cd netjes wordt ingedeeld in tracks (die op hun beurt mooi overeen komen met de overgangen in de mix).
Met als nadeel dat de track-onderbrekingen worden gemaakt aan het begin van het "overgangsstukje", terwijl het juist mooier is om dat aan het einde van dat "overgangsstukje" te doen, zodat je direct het "uiteindelijke" nummer hoort als je de desbetreffende track start..
Voor zover ik me nog kan herinneren (laatste keer dat ik er mee werkte is anderhalf jaar terug), kun je ook handmatig binnen de sporen aangeven waar het nieuwe nummer op de cd zou moeten beginnen
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
5-2-2006 18:20

PimW schreef:

Voor zover ik me nog kan herinneren (laatste keer dat ik er mee werkte is anderhalf jaar terug), kun je ook handmatig binnen de sporen aangeven waar het nieuwe nummer op de cd zou moeten beginnen
Kijk eens aan, toch weer eens uit de kast trekken die software laugh :D
Light Image
KahaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-11-2004
Laatste: 18-8-2006
Berichten: 29
5-2-2006 21:21
oe nou heb ik toch wat gezegd.
sorry hoor maar ik hou er niet van om voor achterlijk uitgemaakt te worden, en al helemaal niet als ik me aant ergeren ben over dat programma.
Van de andere kant ik had idd misschien eerst de manual moeten lezen...
het is me toch wat
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
6-2-2006 10:31

kaha schreef:

oe nou heb ik toch wat gezegd.
sorry hoor maar ik hou er niet van om voor achterlijk uitgemaakt te worden, en al helemaal niet als ik me aant ergeren ben over dat programma.
Van de andere kant ik had idd misschien eerst de manual moeten lezen...
Je kunt om hulp vragen en niet meteen beginnen te bléren dat het niet klopt... En als je het niet eens bent met bepaalde zaken kun je dat ook op een fatsoenlijke manier aangeven.

Wanneer je de manual doorgenomen hebt en het nog niet begrijpt sta ik nog steeds open voor vragen.
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen

Terug naar forum Reageer (zonder quote)