Forum > Muziek

Jows - Schizophrenic (Resistance Anthem) Korte preview!!

(102 reacties. Pagina 8 van 11)
Moderator(s): Dré
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
27-1-2006 08:06
1 x bewerkt. Laatst door Bazzzz op 27-1-2006 09:40

JeroenVDV schreef:

Bazzzz schreef:

mr_jows schreef:

Tjah Roberto, ben ook niet op mijn mondje gevallen hoor, maar zie jij een telefoonnummer op de website? Veel labels plaatsen dat niet, omdat ze anders platgebeld worden.

Ik zal thuis wel even kijken of ik erachter kan komen middels een domeincheck....
Euhm... Je hebt toch al wel contact met die mensen gehad? Is dat alleen nog maar via de mail gegaan dan? Zo ja.. Dan denk ik niet dat je op het juiste adres bent voor je release. Zaken doe je niet alleen via de mail. Lijkt mij...
Zaken wat dit betreft gaan vaak in eerste instantie per mail, zodra het definitief begint te worden (master plaat moet gemaakt gaan worden etc.) zijn er vaak "live"-gesprekken.

Bazzzz al eens iets gereleased ofzo? Klinkt wel zo wink ;)
Heb commerciële economie gestudeerd dus ik ken het verhaaltje ondertussen wel.. haha
Bedrijven die zich alleen verschuilen achter de mail wantrouw ik bij voorbaat al...
Zaken doe je face 2 face en als het echt niet anders kan via de telefoon.

Hetzelfde kom je tegen bij uitzendbureaus. Als je daar wat vaker binnenstuitert en wat sjanst met de leuke dames die daar werken krijg je véél meer werk toegeschoven.

Wil je wat... Moet je wat doen... Zien ze je gezicht een keertje dan weten ze wie je bent en wat je wilt.
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
27-1-2006 09:14
Maar Jows, als ze werk van je gaan releasen, dan heb je neem ik aan ook een soort overeenkomst of contract met ze afgesloten? En daar staan dan toch de nodige gegevens op? Of bijvoorbeeld in de handtekening van de correspondentie per e-mail?
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
27-1-2006 09:49
Sylvia,

Ik heb een e-mailtje gehad dat zij mij een contractje zouden sturen, zodra zij Schizophrenic ook binnen zouden hebben. Die heb ik verstuurd.

Vervolgens kreeg ik een e-mailtje dat mijn track helaas niet in April kan worden gereleased, maar waarschijnlijk in Juni. Ik heb hierop een e-mail gestuurd met de mededeling dat ik dat niet heel erg vind, maar dat ik wel benieuwd ben waarom de release is uitgesteld.

Daarnaast heb ik gevraagd wat ze van Schizophrenic vonden en wanneer ik alsnog het contractje kan verwachten.

Sindsdien heb ik dus geen reactie meer gehad. Ik heb dus alleen schriftelijk bevestiging gehad (wat opzich voldoende is).

@ Bazzz... Platenmaatschappijen communiceren eerst per e-mail. Pas als eea concreet wordt nemen ze contact met je op. Ze zetten niet voor niets op de website dat je binnen drie weken reactie moet krijgen op je tracks. Zo niet, dan hebben ze dus geen interesse. Dit is dus blijkbaar kenmerkend voor de branche.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
27-1-2006 10:17

mr_jows schreef:

@ Bazzz... Platenmaatschappijen communiceren eerst per e-mail. Pas als eea concreet wordt nemen ze contact met je op. Ze zetten niet voor niets op de website dat je binnen drie weken reactie moet krijgen op je tracks. Zo niet, dan hebben ze dus geen interesse. Dit is dus blijkbaar kenmerkend voor de branche.
Ookal zijn sommige zaken kenmerkend, het onderscheidend vermogen wint altijd van de massa.

Ik huiver ook altijd van de termen: stuur eerst wat op en dan nemen we contact met je op. (zelfde als: maak geld over en wij sturen het op) Als je tegenpartij niet goed kent is dit altijd een lastige zaak. Ik heb al zo her en der wat releases voorbij zien komen die niet onder de naam van de maker uitkwamen en ook zonder de toestemming van de maker door dit soort constructies. Hoeft in jou geval natuurlijk helemaal niet zo te zijn maar pas op.

Ff een belletje doen.
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
27-1-2006 12:22

Bazzzz schreef:

mr_jows schreef:

@ Bazzz... Platenmaatschappijen communiceren eerst per e-mail. Pas als eea concreet wordt nemen ze contact met je op. Ze zetten niet voor niets op de website dat je binnen drie weken reactie moet krijgen op je tracks. Zo niet, dan hebben ze dus geen interesse. Dit is dus blijkbaar kenmerkend voor de branche.
Ookal zijn sommige zaken kenmerkend, het onderscheidend vermogen wint altijd van de massa.

Ik huiver ook altijd van de termen: stuur eerst wat op en dan nemen we contact met je op. (zelfde als: maak geld over en wij sturen het op) Als je tegenpartij niet goed kent is dit altijd een lastige zaak. Ik heb al zo her en der wat releases voorbij zien komen die niet onder de naam van de maker uitkwamen en ook zonder de toestemming van de maker door dit soort constructies. Hoeft in jou geval natuurlijk helemaal niet zo te zijn maar pas op.

Ff een belletje doen.
Wil best een belletje doen, maar dan moet ik wel het nr hebben heh ;)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
27-1-2006 12:42
https://www.telefoongids.nl
https://www.kvk.nl

happy :)

We zijn er om je te helpen.
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
27-1-2006 14:29
Ik heb net ff een WHOIS gedaan en krijg daar een naam + telefoonnummer te zien. Ik weet echter niet of dat het huisnummer is van de contactpersoon. Ik denk wel dat zij dezelfde persoon die is waarmee ik contact heb gehad (ivm. de voorletter en achternaam).

telefoongids en goudengids staan ze niet in. KvK moet ik betalen voor een telefoonnummer.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
27-1-2006 15:08

mr_jows schreef:

Ik heb net ff een WHOIS gedaan en krijg daar een naam + telefoonnummer te zien. Ik weet echter niet of dat het huisnummer is van de contactpersoon. Ik denk wel dat zij dezelfde persoon die is waarmee ik contact heb gehad (ivm. de voorletter en achternaam).

telefoongids en goudengids staan ze niet in. KvK moet ik betalen voor een telefoonnummer.
Nu zijn bij mij alle alarmbellen afgegaan... Niet in de telefoongids? Brrr... De rillingen lopen me over de rug...

Hou ons op de hoogte

(Ben te lui om terug te lezen maar wat is de naam van het bedrijf?)
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
27-1-2006 15:38
impMusic

Heb twee nummers.... Een 06 nummer en een 055 nr, maar dat is een fax nr ;)
https://www.impmusic.nl

Tizz echt geen vage organisatie ofzo, ze hebben genoeg uitgebracht.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
27-1-2006 16:18

mr_jows schreef:

impMusic

Heb twee nummers.... Een 06 nummer en een 055 nr, maar dat is een fax nr ;)
https://www.impmusic.nl

Tizz echt geen vage organisatie ofzo, ze hebben genoeg uitgebracht.
Zit ff de site te browsen.. Ze zitten zie ik net in Apeldoorn.. Is voor mij in de buurt. Ik ga nog ff verder op onderzoek.. Je hoort het van me.
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen

Terug naar forum Reageer (zonder quote)