Forum > Muziek

Jows - Schizophrenic (Resistance Anthem) Korte preview!!

(102 reacties. Pagina 7 van 11)
Moderator(s): Dré
Dj fleurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-6-2003
Laatste: 24-3-2010
Berichten: 391
23-1-2006 10:56
Je kan wel heel moeilijk daar gaan doen, maar daar zal je naam niet beter van worden bij het betrefende label. Jij bent afhankelijk van hun, zij pas van jou als je een naam opgebouwd heb...
 
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
23-1-2006 11:22
Ben ik niet met je eens...
Ik zie het zelf als een sollicitatie. Je moet niet alleen ja-knikken, maar ze verwachten ook een bepaalde assertiviteit van jou. En je mag best zelfbewust zijn. Uiteindelijk zullen ze daardoor alleen maar meer respect voor je krijgen (Meestal). Zo niet, kun je je afvragen of het wel het juiste bedrijf voor jou is.

Je moet natuurlijk niet zo reageren als Anouk bij die Sonybaas in Amerika heeft gedaan ;)
Beauty hides in the deep
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
23-1-2006 11:50
Ik heb een tweede e-mailtje gestuurd (had nog niets ontvangen), dus ik wacht weer even af.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
23-1-2006 12:44

Sjapper schreef:

Ben ik niet met je eens...
Ik zie het zelf als een sollicitatie. Je moet niet alleen ja-knikken, maar ze verwachten ook een bepaalde assertiviteit van jou. En je mag best zelfbewust zijn. Uiteindelijk zullen ze daardoor alleen maar meer respect voor je krijgen (Meestal). Zo niet, kun je je afvragen of het wel het juiste bedrijf voor jou is.

Je moet natuurlijk niet zo reageren als Anouk bij die Sonybaas in Amerika heeft gedaan ;)
Juust... De gulden midden weg tussen zwijgen en bij de ballen grijpen en roepen dat het moet zoals jij het wil.

Jij wil je nummer op plaat hebben dus zul je er ook wat voor moeten doen. Als je een paar keer belt om te vragen wat de status is dan wordt je al een hoop wijzer over hoe men bezig is. Direct contact (via de tel) is altijd beter dan de mail. Telefoon is confronterend en je zult altijd een reactie krijgen. Mailtjes blijven in de inbox staan als mensen er geen zin in hebben om te beantwoorden.
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
25-1-2006 16:52
Nog steeds geen reactie....
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
25-1-2006 19:05
Bellen Jows, bellen....

Kan ook zonder meteen pushy over te komen.
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
25-1-2006 19:18
Jos, je bent een Amsterdammer. Hier in Goes had was je niet op je mondje gevallen (wat heb ik om jou gelachen OMG laugh :D ). Gebruik nu ook je grote mond bel dus ff! Dat ze zomaar je release opschuiven met enkele maanden, zonder dat jij ervan op de hoogte wordt gesteld vind ik persoonlijk te gek voor woorden!
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
26-1-2006 16:46
Tjah Roberto, ben ook niet op mijn mondje gevallen hoor, maar zie jij een telefoonnummer op de website? Veel labels plaatsen dat niet, omdat ze anders platgebeld worden.

Ik zal thuis wel even kijken of ik erachter kan komen middels een domeincheck....
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
26-1-2006 16:58

mr_jows schreef:

Tjah Roberto, ben ook niet op mijn mondje gevallen hoor, maar zie jij een telefoonnummer op de website? Veel labels plaatsen dat niet, omdat ze anders platgebeld worden.

Ik zal thuis wel even kijken of ik erachter kan komen middels een domeincheck....
Euhm... Je hebt toch al wel contact met die mensen gehad? Is dat alleen nog maar via de mail gegaan dan? Zo ja.. Dan denk ik niet dat je op het juiste adres bent voor je release. Zaken doe je niet alleen via de mail. Lijkt mij...
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
26-1-2006 17:12

Bazzzz schreef:

mr_jows schreef:

Tjah Roberto, ben ook niet op mijn mondje gevallen hoor, maar zie jij een telefoonnummer op de website? Veel labels plaatsen dat niet, omdat ze anders platgebeld worden.

Ik zal thuis wel even kijken of ik erachter kan komen middels een domeincheck....
Euhm... Je hebt toch al wel contact met die mensen gehad? Is dat alleen nog maar via de mail gegaan dan? Zo ja.. Dan denk ik niet dat je op het juiste adres bent voor je release. Zaken doe je niet alleen via de mail. Lijkt mij...
Zaken wat dit betreft gaan vaak in eerste instantie per mail, zodra het definitief begint te worden (master plaat moet gemaakt gaan worden etc.) zijn er vaak "live"-gesprekken.

Bazzzz al eens iets gereleased ofzo? Klinkt wel zo wink ;)
Light Image

Terug naar forum Reageer (zonder quote)