Forum > Off-Zone

Wie is jouw favoriete DJ?

(201 reacties. Pagina 10 van 21)
Moderator(s): Dré
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
13-1-2006 16:27
dat idee heb ik inderdaad ook, dat Jean door het gebruiken van het één of ander vaak minder goed draait.
Beauty hides in the deep
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
13-1-2006 16:29
Die gast zuipt echt wodka als water....Niet normaal
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
13-1-2006 16:36

roberto schreef:

Die gast zuipt echt wodka als water....Niet normaal
Hij heeft niet voor niets een A-Racelicentie razz :p
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
DeWitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
Berichten: 648
13-1-2006 17:17
Daar kijk je van op. Hoeveel "professionele" DJ's in het rood draaien. Meestal is dat dan ook wel op apparatuur die niet over z'n nek gaat als je het rood in gaat, maar netjes is anders.
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 2389
13-1-2006 18:01
Met uitzondering van de DJM 600, het is niet voor niets dat dat ding bij veel geluidstechnici even berucht is als bij DJ's geliefd...
It's time to play the music, It's time to light the lights..
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
13-1-2006 18:57
Toen The Darkraver een tijdje geleden bij ons in een cafe stond stond ik ook wel ff naar de DJM te kijken, CONSTAND de master EN gain in het rood, echt VOL in het rood! Nu hoorde je dat niet omdat de instalatie altijd in de clip staat (toch mooie EV speakers). Veel te hard voor mij, niet mooi, enz.

Laatst was Korsakoff er, die heeft beloofd NOOIT meer daar terug te komen! Het was er te heet!laugh :D Haar make-up begon vast uit te lopen!wink ;)
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
14-1-2006 03:28

DJ Delay schreef:

Toen The Darkraver een tijdje geleden bij ons in een cafe stond stond ik ook wel ff naar de DJM te kijken, CONSTAND de master EN gain in het rood, echt VOL in het rood! Nu hoorde je dat niet omdat de instalatie altijd in de clip staat (toch mooie EV speakers). Veel te hard voor mij, niet mooi, enz.

Laatst was Korsakoff er, die heeft beloofd NOOIT meer daar terug te komen! Het was er te heet!laugh :D Haar make-up begon vast uit te lopen!wink ;)
Sorry, maar je maakt mij niet wijs dat een installatie in een discotheek constant in de clip staat. 't verdient best wat omzet, de horeca, maar elke week nieuwe luidsprekers aanschaffen is NET ff onhaalbaar. En reken maar dat je, mits je een beetje ervaring hebt, een DJM in het rood, kunt herkennen. Los van installatie erachter.

Heeft misschien meer te maken met de kl*teherrie die dat Darkraver-geval "draait", dat je het verschil tussen "herrie" en "nog meer herrie door DJM" niet meer kunt horen. sneaky :V
Light Image
StefanthiessenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-3-2004
Laatste: 19-9-2007
Berichten: 34
14-1-2006 16:55
tiesto staat bij mij op nr.1
alleen moet ik wel zeggen dat ik de laaste tijd veel meer naar armin van buuren luister omdat hij goeie trance nummers draaid!!!

markus schulz en pete tonge vind ik ook wel toppie!

en natuurlijk dj Thiess
mezelf he!! wink ;) razz :p laugh :D
my style is tiesto style
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
16-1-2006 08:44

JeroenVDV schreef:

DJ Delay schreef:

Toen The Darkraver een tijdje geleden bij ons in een cafe stond stond ik ook wel ff naar de DJM te kijken, CONSTAND de master EN gain in het rood, echt VOL in het rood! Nu hoorde je dat niet omdat de instalatie altijd in de clip staat (toch mooie EV speakers). Veel te hard voor mij, niet mooi, enz.

Laatst was Korsakoff er, die heeft beloofd NOOIT meer daar terug te komen! Het was er te heet!laugh :D Haar make-up begon vast uit te lopen!wink ;)
Sorry, maar je maakt mij niet wijs dat een installatie in een discotheek constant in de clip staat. 't verdient best wat omzet, de horeca, maar elke week nieuwe luidsprekers aanschaffen is NET ff onhaalbaar. En reken maar dat je, mits je een beetje ervaring hebt, een DJM in het rood, kunt herkennen. Los van installatie erachter.

Heeft misschien meer te maken met de kl*teherrie die dat Darkraver-geval "draait", dat je het verschil tussen "herrie" en "nog meer herrie door DJM" niet meer kunt horen. sneaky :V
Juuuurrrooooeeeehoooeeeenn.... Het gaat om de DJ... Niet om de herrie.. Das een ander topic... laugh :D wink ;) sneaky :V shut up :X

De tijd dat de Darkraver (Steve) goed was, was in 2003/2004 toen ie vrijwel identieke setjes neerzette op Sensation Black. Hierdoor kreeg zn Hardcore/Jump/Hardstyle gebeuren weer wat bekendheid. De periode tussen het einde van de oldschool en 2003 was ie een beetje in een hoekje gekomen waar niemand em meer zag staan. Als je de setjes uit de periode 2003 luistert (d) dan hoor je wel een aardige basistechniek en wat leuke geinigheden ertussen door. De muziek was voor toen aardig vernieuwend... Daarna is hij een beetje in dat setje blijven steken en deze vrijwel overal waar ie kwam blijven draaien.. Beetje jammer voor hem want hij kan aardig leuk entertainen.
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
16-1-2006 13:30
Absoluut... de sets van hem tijdens Sensation Black en de daaropvolgende In Qontrol Leken wel HEEL beel op elkaar sneaky :V
Beauty hides in the deep

Terug naar forum Reageer (zonder quote)