Forum > Off-Zone

Wie is jouw favoriete DJ?

(201 reacties. Pagina 9 van 21)
Moderator(s): Dré
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
13-1-2006 12:26

JeroenVDV schreef:

Tenkater schreef:

mr_jows schreef:

boris_deckers9 schreef:

Typisch is dat veel mensen zeggen Jaaah Man Tiesto
omdat die gewoon bekend is maar als je nou is goed gaat kijken wat doe eigenlijk
doet, Is het gewoon een DJ die mooi kan mixen maar verder nix
Jongen Jean dan? Ga weg man! Jean kan best draaien, maar produceren kan hij niet! Zijn nummers werden vroeger geproduceerd door de heren van Klubbheads en tegenwoordig door G-Spott.
Jean heeft inderdaad de technische "skills" (zoals hij het zelf mooi zegt ;)) wel. Dat daarbij zijn producties door anderen wordt gedaan maakt mij niet zoveel uit; is iemand een goede dj als hij niet kan produceren? Ik weet wel dat producties haast noodzakelijk zijn om door te dringen in het wereldje, maar het zegt niets over het publiek aanvoelen en een feestje bouwen (naar mijn mening dan).
Sorry dat ik het zeg, maar hij valt me ZWAAR tegen.
Wat ik de laatste tijd lees en hoor van sommige mensen (oa mensen die hem wel eens geboekt hebben), gaat hij inderdaad gewoon de verkeerde kant op. Ik moet ook zeggen dat ik hem de laatste 5 jaar amper gezien en gehoord heb met draaien; mijn mening was meer op de periode daarvoor gebaseerd (hoewel de groene madhouse cd toendertijd - rond 2000 - voor mij wel da bomb was happy :)). Voor 2000 was Jean echt wel een grote jongen die leuk kon draaien.

Daarnaast bljf ik wel van mening dat het produceren (of je dat nu wel of niet doet of uitbesteedt) voor mij niet in het pakketje "dj zijn" hoort. Het dj-en vereist toch net wat andere dingen dan het produceren (kijk bijvoorbeeld eens naar Stuart in 2003), net zoals het produceren wat andere dingen vereist dan het dj-en (kijk bijvoorbeeld dus eens naar Jean die het uitbesteedt).
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
13-1-2006 13:20
Heb paar maanden terug een keer voor dj Jean gedraaid. Heb dus de hele avond een meter van hem vandaan gestaan en naar hem gekeken. Damn, die gast heeft echt zeker wel skills waar je eng van wordt!!

Hij draait goede muziek en wisselt hardstyle, house, club en trance razendsnel af. Echt hartstikke gaaf!

Alleen jammer dat het zo'n arrogante z*k is wink ;)
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
13-1-2006 13:38
Anywayz, tot nu toe ben ik iig blij dat ik nog niemand Korsakoff heb horen schreeuwen ;)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
13-1-2006 14:02

mr_jows schreef:

Anywayz, tot nu toe ben ik iig blij dat ik nog niemand Korsakoff heb horen schreeuwen ;)
Leuk om naar te kijken..
Producties zijn ook nog wel aardig..
Live begint het al een heel stuk minder te worden..

Maarja... Ze is nog jong... (22)
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 2389
13-1-2006 14:47

Bazzzz schreef:

Leuk om naar te kijken..

Maarja... Ze is nog jong... (22)
Dat is maar goed ook, anders werd het al weer minder leuk om naar te kijken wink ;)
It's time to play the music, It's time to light the lights..
RobbieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 17-8-2007
Berichten: 116
13-1-2006 14:51
Gabriel & Dresden geniaal gewoon.. producties en dj sets..

Over Jean: "Respect the Skillz".. :P
En ik hoorde dat het goed klonk..
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
13-1-2006 15:01

Bazzzz schreef:

mr_jows schreef:

Anywayz, tot nu toe ben ik iig blij dat ik nog niemand Korsakoff heb horen schreeuwen ;)
Leuk om naar te kijken..
Producties zijn ook nog wel aardig..
Live begint het al een heel stuk minder te worden..

Maarja... Ze is nog jong... (22)
Dat is het nou net :D Maar draaivaardigheden heeft ze (nog) niet. Ze is ooit neergezet als geintje op ik d8 een Thunderdome of MOH feest. Sindsdien werd ze vaak geboekt vanwege haar looks. Kijk Day-Már is dan weer andere koek ;)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
13-1-2006 15:55

mr_jows schreef:

Bazzzz schreef:

mr_jows schreef:

Anywayz, tot nu toe ben ik iig blij dat ik nog niemand Korsakoff heb horen schreeuwen ;)
Leuk om naar te kijken..
Producties zijn ook nog wel aardig..
Live begint het al een heel stuk minder te worden..

Maarja... Ze is nog jong... (22)
Dat is het nou net :D Maar draaivaardigheden heeft ze (nog) niet. Ze is ooit neergezet als geintje op ik d8 een Thunderdome of MOH feest. Sindsdien werd ze vaak geboekt vanwege haar looks. Kijk Day-Már is dan weer andere koek ;)
Ik heb meen ik wel eens een setje van haar gehoord die beter klonk als eentje van Jean laugh :D wink ;) sneaky :V maarja....
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 12-4-2024
Berichten: 1207
13-1-2006 16:19
Nou is Jean ook wel een flinke zuiplap achter de draaitafels, wellicht heeft dit er toch iets mee te maken.
Darth Crossfader
JeromeskieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-8-2005
Laatste: 21-1-2008
Berichten: 46
13-1-2006 16:26
1 x bewerkt. Laatst door Jeromeskie op 13-1-2006 16:28
Ik heb DJ Jean laatst ook zien draaien. Het eerste wat me opviel was dat hij overdreven ver in het rood draaide, alsof hij niet eens wist wat die rode ledjes betekenderazz :p. Het was de eerste keer dat ik een 'bekende' dj heb zien draaien, dus ik weet niet of het vaker gebeurt. Misschien dat het ook wel helemaal niet schadelijk is voor die installaties in discotheken (heb er weinig verstand van), maar ik wil even melden dat dat het eerste was wat me opviel. De muziek was overigens wel dik in orde sneaky :V.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)