Forum > Geluid

Syrincs M3-220 Multimedia Monitor Systeem

(108 reacties. Pagina 6 van 11)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
20-10-2005 18:43

dj beat schreef:

But Hank has an commercial problem rather than a technical.
His problem is that he has to feed himself AND his resellers from the
outcome of a M3-220. So the profit is divided by two.
After we solved the problem he complained about and offered the "DT"
solution to him, he didn´t want it at all.
Kennelijk is New-Line niet de enige NL verkoper die problemen heeft met Syrincs.

Als ik jou was, zou ik Dré's advies opvolgen. Je wilde er immers vooral zeker van zijn dat er geen problemen met de sub meer optreden. Dat schijnt toch echt te zijn opgelost. Hoe de set nu klinkt, tja, daar kom je pas achter als je hem thuis hoort.

Je zou een niet-goed-geld-terug-afspraak met deze gast kunnen maken, waarbij je nog even moet bediscussiëren wie er dan voor de verzendkosten opdraait. Maarja, of je zeker bent dat deze meneer zich aan zijn afspraken houdt, dat weet je nooit. Hij liegt dat het gedrukt staat.

In dat opzicht zou je ook je gevoel kunnen volgen, maar persoonlijk zou ik het risico wel nemen.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 13458
20-10-2005 19:41
1 x bewerkt. Laatst door Dré op 20-10-2005 19:44

Sylvia schreef:

dj beat schreef:

But Hank has an commercial problem rather than a technical.
His problem is that he has to feed himself AND his resellers from the
outcome of a M3-220. So the profit is divided by two.
After we solved the problem he complained about and offered the "DT"
solution to him, he didn´t want it at all.
Kennelijk is New-Line niet de enige NL verkoper die problemen heeft met Syrincs.
Nou nee... Het is veel erger Sylvia.

Hij spreekt hier over Henk Heuff (de Nederlandse importeur)!!! En ook die naam haalt deze meneer dus even onderuit.

Ik weet niet waar deze Herz medewerker mee bezig is. Als IK Henk Heuff was en bovenstaande zou lezen dan zou ik morgen in de auto stappen, naar Duitsland rijden, de persoon in kwestie achter z'n bureau halen en een M3-220 sub (oude of nieuwe type is om het even) rectaal naar binnen planten.

Wat deze meneer laat zien is te laag voor woorden. Ik heb vandaag met Henk Heuff meerdere keren contact gehad over deze materie (en bij het noemen van het voorlaatste mailtje waarin deze Herz medewerker tijdens zijn werktijd bij Herz even z'n eigen handeltje probeerde te drijven viel Henk echt volledig stil...).

Zo'n medewerker heeft geen enkele plaats in welk bedrijf dan ook. Ik kan me ook niet anders voorstellen dan dat deze meneer volgende week op straat staat. Mocht dat niet gebeuren dan sterkt het mij alleen maar in mijn besluit niets maar dan ook absoluut niets meer met dit bedrijf te maken te willen hebben.

Ik heb in al die jaren nog nooit zo iets meegemaakt (en ik heb echt al HEEL wat smiechten de revue zien passeren).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Dj beatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-11-2003
Laatste: 26-2-2011
Berichten: 287
20-10-2005 19:42
een veel gesteld vraagje voor men keuze helemaal vaststaat.
Leverd de syrincs set genoeg power zonder vervorming welliswaar In een kamer van 30m2 om af en toe eens goed door te pompen zo lekker meestampen op de bas (die bass zo een lekker voelen en horen te voelen drukken op je oren). Jullie weten wel wat ik bedoel. Of kan ik daar dan toch beter de behringer set voor bestellen.

Groetjes
ThoozaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2005
Laatste: 20-10-2005
Berichten: 1
20-10-2005 20:01
Ik had een vraagie.. ik heb deze week deze set binnen gekregen maar bij een maatje van me klinkt het stukken beter.. De Subwoofer komt er achteraan lijkt het wel zodat het geluid nie meer zuiver is.. ik heb best een kleine kamer misschien dat het daaraan ligt.. en ik heb bijna nog niets op de muren hangen zoals posters of vlaggen... dus het is nog best hol.. en ik heb vloerbedekking.. zou iemand weten of dit de reden is?

Ik hoor het graag!

Groeten Thomas
Dj beatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-11-2003
Laatste: 26-2-2011
Berichten: 287
20-10-2005 20:08
Ik denk dat het komt door de instelling op de sub zelf.
Als ik het goed heb zit er achter op de sub een knopje om de afstand van de topjes in te stellen. Zet dit eens om.
Weet me het resultaat te vertellen. OMdat ik ook overweeg om een nieuwe syrincs set te kopen van de nieuwe reeks.
Kun jij me misschien al een antwoord geven op de vorige post van mij. Over de music power van de set.

Greetz
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
21-10-2005 10:04
Op de sub zit niet een delay switch, op de achterkant van de topjes wel...

Ik heb hier in mijn appartementje een woonkamer van +/- 45m2, met een plafond van 3 meter hoog o.i.d. ALS ik feestjes geef en ALS ik de Syrincs naar beneden sleep (heel liefdevol hoor, Dré! wink ;) ), kan ik met gemak erg hard gaan. De potmeter op de sub niet vol open (laten we zeggen 75% o.i.d.) en op mijn XTC netjes beneden de 0Db blijvend. Conclusie, moet makkelijk gaan, naar mijn bescheiden mening happy :)

Aangezien de woonkamer nog een beetje kaal is (student he :-/ ), klinkt het dan wel wat schel. Daarom draai ik het hoog op mijn mixer wat terug.
Beauty hides in the deep
BassFreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-11-2005
Laatste: 27-2-2007
Berichten: 6
9-11-2005 14:26
Nog heel even terugkomend op het begin van dit onderwerp.

Ik heb dus ook al een tijdje deze set en stuurde hem altijd aan via mijn mengpaneel.
Maar ik zou hem nu graag willen aansturen via een receiver. Dit i.v.m. aansluiten van meerdere toepassingen en gemak van o.a. afstandbediening.
Ik las dus in het begin van dit forum al iets over het feit dat je dan het beste een versterker zonder eindversterker kan gebruiken, of kan het ook gewoon met een normale receiver?

Graag jullie mening hierover.
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
9-11-2005 16:42
In de syrincs set zit een ingebouwde versterker, hier hoef je dus geen versterker aan vast te knopen. En dit kan volgens mij ook niet....
Where words fail, music speaks :D
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
9-11-2005 16:47
Een aparte versterker is bij deze set niet mogelijk. Dit natuurlijk omdat er al versterkers ingebouwd zitten. Ga je de ingang op een externe versterker zetten dat zul je al snel rooksignalen kunnen gaan geven.
Wat wel mogelijk is is om op je mixer een aparte versterker aan te sluiten en de uitgang van je mixer dan door te lussen naar je Syrincs setje.

En waar ga jij in godsnaam en versterker zonder eindversterker vandaan halen? laugh :D
Phono voorversterker lijkt me niet echt handig hier sneaky :V
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
9-11-2005 17:03
1 x bewerkt. Laatst door Tenkater op 9-11-2005 19:40

BassFreak schreef:

Maar ik zou hem nu graag willen aansturen via een receiver. Dit i.v.m. aansluiten van meerdere toepassingen en gemak van o.a. afstandbediening.
Ik snap wat je bedoelt, heb hier ook 2 actieve monitors die tot nu toe alleen op mijn mixer aangesloten zijn. Als je een receiver hebt die ook een line uitgang heeft, dan kan je die natuurlijk gebruiken om op de syrincs set aan te sluiten. Dan kan je via je receiver kiezen welke ingangsbron er afgespeeld moet worden. Dan heb je uiteraard je speakeruitgangen en volumeknop ervan niet nodig.

Heeft de de syrincs set niet 2 ingangen? Mijn Behringer truth's hebben een jack- en xlr-ingang, ik denk dat ik zo ook 2 verschillende geluidsbronnen kan aansluiten.
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)