Forum > Newbie Forum

Eerste fuif (je)

(16 reacties. Pagina 1 van 2)
Moderator(s): Dré
DJ CubenStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 22-2-2005
Laatste: 5-12-2008
Berichten: 72
11-8-2005 22:14
Mijn familielid heeft gevraagd om zowat muziek te gaan draaien op hun fuif (je) van hun zonn razz :p . Ik vraag me af wat voor muziek ik allemaal ik kan draaien??? De leeftijd is 10-12- jarige.

grtz
/////////
MarijnStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-3-2005
Laatste: 4-9-2018
Berichten: 801
11-8-2005 22:21
zoekmachine? sneaky :V
mvg
marijn
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
11-8-2005 22:21
Alles wat je bijvoorbeeld op de TMF Hitzone-cd's vindt bijvoorbeeld. Hoe oud ben je zelf als ik vragen mag?
MitchelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2003
Laatste: 22-7-2010
Berichten: 186
11-8-2005 22:36
wat veel helpt maar niet in het begin van de avond.
dat zijn liedjes zoals 'the roof is on fire'.
en top 40 best wel simpel.

een beetje uittesten dan kom je er ook wel achter.

sucses met je fuif(je).

groetjes
mitchel
Waar een wil is, is een weg.
PowerbeatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2005
Laatste: 10-9-2014
Berichten: 808
12-8-2005 06:35
Roof is on Fire is ZEKER voor hun tijd. Houd de teksten redelijk bekend. En anders SuperSimpel. Wat in mijn ervaring werkt met een los publiek is een lichte trance met bekende dingen. (Starsplash-Free) Of gewoon Bob de Bouwer. Vinden ze ook vaak schiterrend. Voel het aan en op het moment dat je weg zou gaan mag je niet en krijg je extra om langer te blijven...let op mijn woorden. laugh :D
I'll take you to the KoffieShop...
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
12-8-2005 10:45
Boeie dat het van voor hun tijd is. Neem bijvoorbeeld te Soca Boys - Follow the leader (ook met roof is on fire sample ;-)), das ook van toen die kiddo's nog veeel jonger waren, en toch slaat het aan. Komop, Bob de Bouwer voor kinderen die in Groep8 zitten. Ooit wel is op een groep 8 feestje gedraaid? Die kids kennen meer dan je denkt, vooral het top40 spul natuurlijk, maar ook gewoon de standaard classics (walking on sunshine, i'm so excited enz.). Dj'en is net vissen, gewoon voeren en kijken waarop gehapt wordt. De smaak verschilt nogal per groep 8, de ene klas wil bijvoorbeeld meer slowen/schuifelen dan de andere. Maar over het algemeen doen de klappers uit de top40 het altijd goed.
Waar zit de cut op dit apparaat?
DjneedleStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-3-2005
Laatste: 17-8-2008
Berichten: 31
12-8-2005 12:09
wat ze ook graag horen is : ambiancemuziek zoals: liedjes van dynamite, de apres skihut, anton aus tirool, het feestteam, starkoo, stil aan de overkant(zware jongens), enz

maar ook natuurlijk (zoals ze al zeiden) top 40 muziek

mvg Hans
I used to be a SCHIZOPHRENIC, but we're OK now!
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
12-8-2005 12:15
Après-ski dus.
Waar zit de cut op dit apparaat?
PowerbeatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2005
Laatste: 10-9-2014
Berichten: 808
12-8-2005 12:27
2 x bewerkt. Laatst door Powerbeat op 12-8-2005 12:31

Victor Junior schreef:

Boeie dat het van voor hun tijd is. Neem bijvoorbeeld te Soca Boys - Follow the leader (ook met roof is on fire sample ;-)), das ook van toen die kiddo's nog veeel jonger waren, en toch slaat het aan. Komop, Bob de Bouwer voor kinderen die in Groep8 zitten. Ooit wel is op een groep 8 feestje gedraaid? Die kids kennen meer dan je denkt, vooral het top40 spul natuurlijk, maar ook gewoon de standaard classics (walking on sunshine, i'm so excited enz.). Dj'en is net vissen, gewoon voeren en kijken waarop gehapt wordt. De smaak verschilt nogal per groep 8, de ene klas wil bijvoorbeeld meer slowen/schuifelen dan de andere. Maar over het algemeen doen de klappers uit de top40 het altijd goed.
Vaak genoeg op gedraait hoor. Mijn ervaring is toch als je zo'n groep aan het springen/beuken krijgt ze het het leukst onthouden. En aangezien dat het "moeilijst" is met zo'n groep is het ook de grootste uitdaging, je begint met een beetje"dansjes" voor de dames enzo, dan een nummer waarop jongens mee kenne doen, als ze allemaal btje losser zijn een bob de bouwer achtig iets(Mag best wat extra bassig maken), ze schreeuwen allemaal mee hoor. En je hoort niemand over kinderachtig. Ik niet iig. Bedoel je trouwens iets met heb je er wel eens voor gedraait, anders zou ik zo'n verhaal toch niet posten razz :p . Maar walking on sunshine en dergelijken kennen ze wel. (hier in de omgeving dan) maar staat niet echt bekend als disconummer. Ze weten niet goed wat ze moeten. 99,9% is nog behoorlijk onzeker ook. Dus je kan beter klein beetje "duidelijker" zijn in wat je wil dat ze gaan doen. Bij mij levert dit de beste resultaten op. Maar het is goed dat we verschillende formules hebben hoor Vic wink ;). Ik doe het op mijn manier. Is denk ik geen goed/fout in aan te wijzen. Follow de leader is ook erg duidelijk. Maar the roof is on fire, is naar mijn mening. Al bekijk ik hoe dat vaak gaat. Toch niet eenduidig genoeg.
I'll take you to the KoffieShop...
VieroStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-11-2004
Laatste: 19-5-2024
Berichten: 431
12-8-2005 12:28

Victor Junior schreef:

Boeie dat het van voor hun tijd is. Neem bijvoorbeeld te Soca Boys - Follow the leader (ook met roof is on fire sample ;-)), das ook van toen die kiddo's nog veeel jonger waren, en toch slaat het aan. Komop, Bob de Bouwer voor kinderen die in Groep8 zitten. Ooit wel is op een groep 8 feestje gedraaid? Die kids kennen meer dan je denkt, vooral het top40 spul natuurlijk, maar ook gewoon de standaard classics (walking on sunshine, i'm so excited enz.). Dj'en is net vissen, gewoon voeren en kijken waarop gehapt wordt. De smaak verschilt nogal per groep 8, de ene klas wil bijvoorbeeld meer slowen/schuifelen dan de andere. Maar over het algemeen doen de klappers uit de top40 het altijd goed.
Werkt zelfs voor jongeren als ge dat op een beat zet. Heb ik gedraaid op een fuif in de school, gemixt op het begin van Drop that beat (wat natuurlijk niemand van intro kent), echt, die mannen gingen ze
Fun is serious business!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)