Forum > Newbie Forum

Reclame op case

(26 reacties. Pagina 2 van 3)
Moderator(s): Dré
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
1-8-2005 16:56
Wat ook kan is klitteband op de voorkant van de case plakken, dit valt bijna niet op omdat het ook zwart is (net als de case). Dit is wel iets lastiger om te maken, maar dan kan je er zo opplakken en afhalen wat je maar wil, en het neemt bijna geen ruimte in!
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
1-8-2005 19:56
Alle zelfklevende klitteband die ik gebruikt heb was binnen 6 mnd. verdwenen. M.a.w: niet klevend genoeg, maar wel lelijke lijmresten achterlatend.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
1-8-2005 21:07
en heerlijk voor truien die pillen
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
2-8-2005 07:19
De enige reden dat een organisatie cq evenementenburo niet wil dat jij met je eigen logo/naam aanwezig bent is om het risico te ontlopen dat men direct kontakt met je opneemt(zeker de opdrachtgever!!!!!).
elke organisatie zit er voor meer dan 50% tussen!!!!!!
Niemand kan jou verplichten om je eigen naam niet te voeren-mits contractueel vastgelegd en daar een ruime vergoeding tegenover staat.

Het enige nadeel zou kunnen zijn dat het buro je dan niet boekt,maar de vraag is dan hoe stoer of hoe goed jij bent.

Ik ken dat systeem en doe daar niet aan mee tenzij het buro alle benodigde gear ter beschikking stelt-kortom daar is jouw onderhandelingspunt!!!!!!!!!!!!!!!!
groet en succes
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
AlleznetStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-7-2005
Laatste: 24-5-2012
Berichten: 793
2-8-2005 09:48
Toevallig ken ik iemand die spandoeken en dergelijke maakt. Het lijkt me dat als je daarin 4 ringen slaat ofzo, en dan met een paar schroeven/haken het spandoek voor je case hangt dat dat ook wel geschikt is.
Bier, Billen, Borsten en Beats!
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
2-8-2005 10:18

alleznet schreef:

Toevallig ken ik iemand die spandoeken en dergelijke maakt. Het lijkt me dat als je daarin 4 ringen slaat ofzo, en dan met een paar schroeven/haken het spandoek voor je case hangt dat dat ook wel geschikt is.
Komt niet echt profi-profi op mij over.
Light Image
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
3-8-2005 00:11

fredje schreef:

elke organisatie zit er voor meer dan 50% tussen!!!!!!
Normaal gesproken 10% (soms iets meer.) Buro zorgt ook voor het afdragen van loonbelasting e.d.
Het enige nadeel zou kunnen zijn dat het buro je dan niet boekt,maar de vraag is dan hoe stoer of hoe goed jij bent.
Hier in de buurt werken ze allemaal onder hun eigen naam.
Het is ook wel zo handig dat je weet wie je moet hebben.
Wil je ze boeken, loopt dit uitsluitend via het buro.

Zie ook mijn vorige post, wacht nog op antwoord ....

Martin.
kvm entertainment
MvdbStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 22-8-2008
Berichten: 91
3-8-2005 19:29
1 x bewerkt. Laatst door Mvdb op 4-8-2005 00:09
Excuses voor de wat late reactie... Heb net een huisje gekocht en kom ineens veel tijd te kort wink ;)

@KVM
Het lijkt mij sterk dat de naam van je drive-in show niet op je case mag staan. Bovendien heeft het niets met concurrentie te maken. Mits jij ook een evenementen buro hebt, maar dan sluit je natuurlijk geen samenwerkingsverband af.

Als er op zo'n avond iemand naar je toe komt en vraagt hoe hij jouw kan boeken wat dan???

Ik neem dan aan dat jij dan de naam van je drive-in vermeld en het evenementen buro.
Naam van de drive-in show is geen probleem, alleen n.a.w. gegevens mogen niet vermeld worden. Dit om te voorkomen dat ze hun volgende boeking direct bij ons uitvoeren i.p.v. bij het evenementenbureau.

@DJ Delay
Wat ook kan is klitteband op de voorkant van de case plakken, dit valt bijna niet op omdat het ook zwart is (net als de case).
Onze case is blauw razz :p

Hier even een paar foto's van onze nieuwe case, op dit moment nog zonder reclame.
Ben benieuwd naar jullie reacties:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7

Update 19:30 uur:
Ben nu foto's aan het uploaden, kan dus nog ff een paar minuten duren voor bovenstaande links werken.

Update 00:08 uur:
Paar minuten is ietsjes langer geworden wink ;) FTP programma is vastgelopen, probeer ff foto's opnieuw te uploaden.
Music is live - Live is music
DJ ChrisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 21-12-2007
Berichten: 290
3-8-2005 20:40
Ziet er wel netjes uit, maar wat me wel opviel is:

dat die speakerstatieven er enorm fragiel uitzien.

mvg chris
alsof iemand erop let
Wouter15Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-7-2004
Laatste: 4-6-2012
Berichten: 32
3-8-2005 21:52
netjes,

zelf zou ik wel de randen met de nodige flightware afdekken

en zit die laadunit van je cd-spelers niet erg laag? vind ik zelf wel lastig.

maar ziet er verder wel degelijk uit.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)