Forum > Off-Zone

Wat doe jij in je vakantie?!

(88 reacties. Pagina 5 van 9)
Moderator(s): Dré
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
10-7-2005 19:36
Ik word alleen maar jaloers als ik deze heerlijke vakanties zo voorbij zie komen. Net terug van een weekje met 18 kids als leiding in het "zonovergoten" El Pano d'Or (Apeldoorn laugh :D). Hartstikke leuk weekje, beetje druk maar vooral gezellig. En dan nu.... Niks meer. Komende weekjes wat werken om een klaptop te kunnen aanschaffen. Moet ook nog een wind-up/truss-setje gaan komen en eigenlijk ook nog een butsje scans EN een geluidsset.

Hm, chef, kan ik komen werken? sad :(

Expres niet meer op vakantie met m'n ouders omdat ik dat niet geweldig meer vond afgelopen keren, maar nu dus ook geen vakantie met vrienden etc. Valt tegen.

Rijbewijs heb ik nog niet (oktober....), anders was ik alle discotheken en productiebedrijven in de omgeving wel afgereden/gebeld om operatingwerk/DJ-werk te gaan doen.
Light Image
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
11-7-2005 00:10
Hallo,

Vandaag (Maandag) is mijn eerste vakantiedag van 3 weken vakantie.
De planning is om wat leuke dingen met het gezin te doen, en verder mijn SP-1's technisch af te maken, van de week hoop ik mijn 2de Black Widow te monteren en te testen. Ik wil met Smaart en mijn DCX-2496 proberen de SP-1's zo optimaal mogelijk te laten klinken.

Dus zullen de SP-1's de komende weken de nodige uurtjes buiten staan te draaien, onder het genot van een "Wieckse Witte" tapje razz :p .

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
DjpStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-7-2004
Laatste: 31-8-2016
Berichten: 382
11-7-2005 21:52
Vakantie,

euh lekker niets doen!!!
niet werken, ons maar voorbereiden op het volgende schooljaar (nivo 4 systembeheerder)

verder ik denk het meubel bij gaan werken, flightcases bij gaan werken & alle cd's hopelijk in een cd-databeestje rammelen.

Verder helpen met de verbouwing, Garage word zon 8 meter langer. ideale opslag ruimte

maar het grootste gedeelte zal toch wel niets doen worden.

bijdeze iedereen een fijne vakantie toegewenst vanuit Herveld!!
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 1207
11-7-2005 22:24
Ik stap morgen in het vluigtuig naar Portugal, daar blijf ik tot volgende week dinsdag.
Dan een paar dagen werken en een week later stap ik in de auto voor een 2-weeks verblijf in Italie.
Ik ben een paar dagen geleden begonnen om een schuur hier om te bouwen tot opslag- / draai-op-een-lekker-volume-want-het-is-toch-geisoleerd-hok. happy :)
Een vloertje storten was echt zo gebeurd. En een vloer leggen ging al helemaal in een asociaal tempo shocked 8O.

Ik heb nu ISO-Fix geluidsisolatie gebruikt bovenop het beton, hier weer een laag van 18mm hout op, om het af te werken komt er als het af is nog een mooi tapijtje op.

Ik heb nu dus eigenlijk een zwevende vloer gecreerd, het mooie is dat je helemaal geen lijm, schroeven or what so ever nodig hebt. In dat ISO-Fix pakket zitten namelijk mooie rachels met in het midden een stuk metaal voor de stevigheid. Als je wilt kun je je houten vloertje dus vastzetten aan de ISO-Fix maar dat is verder nergens voor nodig.
De complete vloer lag letterlijk binnen 10min, incl. het hout op maat zagen!

Voor de mensen die nog eens een kamer willen isoleren is dit de absolute aanrader. Het spul kost 30 euro per pakketje en daar doe je dan ongeveer 2-3m² mee, niet heel goedkoop maar wel heel makkelijk en goed.
Ze beloven zelfs een reductie van 50-60dB op de laagste tonen.
Darth Crossfader
SFAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 6-7-2005
Laatste: 17-7-2005
Berichten: 11
11-7-2005 22:34
tjongeeeejonge vandaag weer is voor t eerst dagje gewerkt, mee sonderen tyfes:P 7uur beginnen, met de wagen derop uit tot kwart over 5 vandaag, hele tijd in de zon, poehpoeh ga je wel ff kapot van wink ;) nog maar 2weken razz :p
CoenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-9-2002
Laatste: 7-4-2012
Berichten: 27
12-7-2005 18:13
1. GTA San Andreas uitspelen
2. Benzine verkopen
3. Misschien nog ff een CDtje in elkaar mixen met Latin House
4. Naar Zakynthos (Griekenland, 15 dagen met vrienden+vriendin)
5. Me in Griekenland helemaal de tyfus zuipen
6. Daarna heb ik ergens in Augustus nog een intro week, en misschien nog wat activiteiten met de drive-in..

Leuk vooruitzicht wat mij betreft.. ;)
Vond zijn (oude) account terug!
DJ ChrisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 21-12-2007
Berichten: 290
12-7-2005 19:21
GTA is makkelijk man razz :p
alsof iemand erop let
SucksirStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-1-2005
Laatste: 31-5-2012
Berichten: 108
12-7-2005 23:45
GTA valt wel mee, vrij groot spel, maar al iemand de 'hot coffee' mod ingevoert. Gheghe, best wel grappig en ziet er nog vrij echt uit ook nog :D
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
13-7-2005 15:11
allang gedaan, geweldig spel laugh :D (gaan we het hier op new-line over gta hebben, zullen de mods blij mee zijn)

ik ga lekker 3 weekjes naar spanje happy :) ik zit in de buurt van estartit
AjetajeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-7-2003
Laatste: 9-5-2012
Berichten: 20
14-7-2005 13:32
helaas al weer terug van 2 weekjes lloret de mar.
Maarja ik had er ook niet veel langer moeten blijven zitten om nog een stuk lever over te houden ;)

maar we hebben er zeker goed gefeest !
ok

Terug naar forum Reageer (zonder quote)