Forum > Geluid

Rodec MX180 + Denon dn4000

(29 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
Break The SilenceStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-2-2005
Laatste: 31-7-2023
Berichten: 127
30-5-2005 10:51
Ziet er echt als nieuw uit :)

Als er geen mankementen aan zijn (wat ik betwijfel) heb je echt wel een koopje gedaan
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
30-5-2005 20:04
Waarom betwijfel je of er geen mankementen zijn? Heb je de spullen getest?
Dj beatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-11-2003
Laatste: 26-2-2011
Berichten: 287
30-5-2005 20:11
offtopic:@ bing: Hoe bevalt je die cd-speler.stageline 380dj als ik het geod heb

Groeten bjorn
BingStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-1-2003
Laatste: 8-9-2005
Berichten: 60
30-5-2005 21:22
In verband met de mixer: nu al elke dag op getest. Tijdens het mixen nergens iets mis aan te horen.
Wat ik wel merkte: als ik de master volledig open zet (ingangen niet aangesloten) en de fader van kanaal 2 open en neer beweeg is er een lichte "pfft" hoorbaar tijdens de beweging.
(oftopic: mixer heeft me wel meer gekost dan verwacht, ik was zo enthousiast toen ik hem ging halen dat ik een verkeersboete van 175€ aan mijn been heb sad :( )

Ivm mijn Stageline 380DJ (hoe weet je dat ik deze heb? happy :) ): ik ben er erg tevreden over. Op fuiven en feesjes en dergelijke staat meestal een of andere Denon. Die draaien uiteraard fijn! Maar ik draai er niet liever mee dan met mijn 380... kan kwestie van gewoonte zijn...
Ik had samen met deze Rodec die dn4000 kunnen kopen die volgens de aankoopfactuur 10 maanden oud was. Ik had iets van, waarom zou ik dat eigenlijk doen?? Ok, denon heeft een beter naam, en toont mooier als je hem meeneemt met drive-in, maar ik draai er niet liever, en niet beter mee dan met mijn 380! De mijne heeft trouwens veel meer functies en effecten razz :p

Om er toch geen volledige goednieuwsshow van te maken:
- de knoppen van een denon zijn soepeler
- master tempo van mijn stageline klink niet zo goed als bij een Pioneer
- stageline behoudt lang niet zo goed zijn waarde als je hem wil verkopen als een denon, ja krijgt er met andere woorden bijna niks meer voor
Break The SilenceStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-2-2005
Laatste: 31-7-2023
Berichten: 127
31-5-2005 10:03

Sylvia schreef:

Waarom betwijfel je of er geen mankementen zijn? Heb je de spullen getest?
Het zijn niet mijn spullen dus ik kan ze moeilijk testen he happy :)

Waarom ik het betwijfel? Het is een jaar oud ... Als er iets aan zou mankeren zou dit onder garantie hersteld moeten zijn ... én het is een Rodec wink ;)

Niet dat het niet kapot kan, maar de kans is wel vrij klein
PowerbeatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2005
Laatste: 10-9-2014
Berichten: 808
31-5-2005 11:58
Lees je stukje eens op nieuw. Jij zegt dat het jou onwaarschijnlijk lijkt dat er geen mankementen zijn. Hij bedoelt dus het tegenovergestelde.
I'll take you to the KoffieShop...
Break The SilenceStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-2-2005
Laatste: 31-7-2023
Berichten: 127
31-5-2005 12:24
Oeps, foutje dus :)

ff verkeerd verwoord ... shit happens laugh :D
Dj beatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-11-2003
Laatste: 26-2-2011
Berichten: 287
31-5-2005 16:40

Bing schreef:

In verband met de mixer: nu al elke dag op getest. Tijdens het mixen nergens iets mis aan te horen.
Wat ik wel merkte: als ik de master volledig open zet (ingangen niet aangesloten) en de fader van kanaal 2 open en neer beweeg is er een lichte "pfft" hoorbaar tijdens de beweging.
(oftopic: mixer heeft me wel meer gekost dan verwacht, ik was zo enthousiast toen ik hem ging halen dat ik een verkeersboete van 175€ aan mijn been heb sad :( )

Ivm mijn Stageline 380DJ (hoe weet je dat ik deze heb? happy :) ): ik ben er erg tevreden over. Op fuiven en feesjes en dergelijke staat meestal een of andere Denon. Die draaien uiteraard fijn! Maar ik draai er niet liever mee dan met mijn 380... kan kwestie van gewoonte zijn...
Ik had samen met deze Rodec die dn4000 kunnen kopen die volgens de aankoopfactuur 10 maanden oud was. Ik had iets van, waarom zou ik dat eigenlijk doen?? Ok, denon heeft een beter naam, en toont mooier als je hem meeneemt met drive-in, maar ik draai er niet liever, en niet beter mee dan met mijn 380! De mijne heeft trouwens veel meer functies en effecten razz :p

Om er toch geen volledige goednieuwsshow van te maken:
- de knoppen van een denon zijn soepeler
- master tempo van mijn stageline klink niet zo goed als bij een Pioneer
- stageline behoudt lang niet zo goed zijn waarde als je hem wil verkopen als een denon, ja krijgt er met andere woorden bijna niks meer voor
Ik heb hem ook daarmee dat ik het zo snel zag dat jij deze had. Ik ben er ook heel tevreden over maar nu wordt het toch tijd voor tabletops.
Oftoppic:Nieuw koste ie mij toch een 8-900€.Wat zou ik hier nog voor kunnen vragen. Heb hem een jaartje.(ik dacht een 550-600€)

Mvg
PowerbeatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2005
Laatste: 10-9-2014
Berichten: 808
31-5-2005 18:34
Ga daar maar een stukje lager mee, denk ik. Klinkt niet als een van de topmodellen. Wellicht krijg je via marktplaats geluk maar via 't forum zal je eerder bij 400 blijven steken als de 500 bereiken. Aangezien de meeste een nieuwe Numark zouden aanraden of iets dergelijks.
I'll take you to the KoffieShop...
BingStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-1-2003
Laatste: 8-9-2005
Berichten: 60
31-5-2005 23:50

dj beat schreef:

Oftoppic:Nieuw koste ie mij toch een 8-900€.Wat zou ik hier nog voor kunnen vragen. Heb hem een jaartje.(ik dacht een 550-600€)
Ik heb de mijne aan 777€ gekocht, heb jij toch wel veel betaald...
De vraag is natuurlijk niet hoeveel hij een jaar geleden nieuw koste, maar wat de huidige nieuwprijs is... Ik weet zelfs niet meer zeker of hij nog in het gamma zit, maar voor 650€ heb ik hem nog in webshops zien staan.
Ik denk dat je dus inderdaad met 400€ al heel blij mag zijn!
Je kan natuurlijk altijd iets meer proberen te krijgen van een leek die wil beginnen met draaien, maar daarvoor ben je hier op een slecht adres denk ik razz :p

Terug naar forum Reageer (zonder quote)