Forum > Algemeen Forum

Welke cd koffer?

(42 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
DjdiamondStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-5-2005
Laatste: 27-6-2009
Berichten: 46
26-5-2005 14:16
Ik heb zelf 3 koffers van de gamma (a 18 euro per stuk) en gebruik ze al 3 jaar ofzo, nog nooit problemen mee gehad, wel het gereedschapvak eruit knippen anders past het niet. Kunnen makkelijk 90 cds in of 180 slimcases (nog meer single mapjes btw wink ;) )

Oja, niet laten vallen wanneer die open staat, gebeurde 2 weken geleden, de koffer scharniert nu iets verder dan de anderen razz :p
hier staat niks
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 1370
26-5-2005 20:38
De Gammacases doen inderdaad lekker mee. Er zijn er een aantal in omloop waar cd's niet rechtop in kunnen, maar het gros werkt prima. Ik heb er onderhand 9 staan die ik gebruikt heb voor cd's (en 1 cd-koffer van walvis ofzo).

Ze gaan best lang mee, maar het blijven goedkope kistjes. Vaak breken de dopjes eronder vandaan, hoekprofieltjes laten los en sluitingen willen het wel eens begeven.
De mijne worden dan ook wel flink gebruikt, vaak op pad en allen helemaal vol. Gelukkig kunnen afgeschreven cases weer dienst doen om oude afgeschreven cd's op te slaan laugh :D

Volgende cases worden denk ik die walvis cases. Afneembare deksel, en 4 rijen staand naast elkaar. Kan ik er gewoon weer een heel stuk meer kwijt. Zat ooit eens aan flightcases te denken als cd-case (7mm hout), maar dat wordt me echt te zwaar om te tillen.
DJ-DANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-3-2005
Laatste: 15-7-2006
Berichten: 34
3-6-2005 03:53
Tja, ik heb ook altijd met praxis koffertjes gewerkt echt alles zat in die dingen. Maar het staat gewoon niet netjes en je wilt toch ook een beetje een mooie koffer.
Ik heb met de SPD1 en de SPD5 kofferook geen last van de deksels want die haal ik eraf :-)
maar dit is mijn mening, meningen zijn er om ze te delen! SORRY ALS IK ER NAAST ZIT ZEG HET FF!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)