Forum > Algemeen Forum

Belazerd??

(76 reacties. Pagina 8 van 8)
Moderator(s): Dré
SpongebobStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2003
Laatste: 17-8-2005
Berichten: 170
3-4-2005 19:00
Als jij als koper een bedrag overmaakt naar een Giro of Bank en het is overgemaakt dan kun je alsnog de opdracht geven om het bedrag weer terug te halen.
alleen als je met een heel goed verhaal komt en vaak is er ook nog een politierapport voor nodig. storneren kan alleen als het een automatische incasso betreft.
blaat.
ChrisjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2003
Laatste: 11-7-2017
Berichten: 35
5-4-2005 16:34
Ik ben gelukkig nog nooit belazerd.
Alleen heb ik wel een probleem gehad met de TPG.

Ik zou een hexagon en een derby moeten binnen krijgen via de post. De derby komt keurig aan na 2 dagen en de hexagon is spoorloos....
Na vele telefoontjes naar de verzender, 3s code opzoeken, telefoontjes naar de tpg, wordt na 2 weken de hexagon pas afgeleverd. Doos lag half open en had de vorm aangenomen van de hexagon die erin zat.... Met andere woorden totaal vernield. Helaas was ik zelf niet thuis en mijn vader heeft het pakket aangenomen.

Ik heb toen meteen de verzender gebeld, dat we een probleem hadden. Deze zou contact opnemen met de TPG. Hier kwam weinig uit en heb toen zelf contact gezocht met de TPG. Deze vonden het niet hun fout en het enige dat ze vroegen was of het pakket verzekerd was. Dit was helaas niet het geval. En na een officiële klacht ingediend te hebben bij de TPG kon ik fijn de schade ZELF betalen, want het pakket was niet verzekerd.

Helaas had ik in die tijd amper de tijd om hier eens flink achteraan te gaan (ik werkte zo'n 50 uur in de week en ging ook nog eens fulltime naar school) en heb het hier bij gelaten.

Ik heb hiermee één les geleerd en dat is dat ik altijd om een 3S code vraag en dat ik altijd m'n pakketten verzekerd verstuur en ze ook zo wil ontvangen (met verzekering). Dan kost me dat maar een kleine 2 euro extra, maar ik krijg wel bij verlies of bij schade uitbetaald.
Duurdere artikelen dan 200 euro haal ik altijd zelf op, want daarvoor ben ik niet van plan om vantevoren geld over te maken
Licht, Geluid, Tent en Paintball Verhuur!
Dj mikkieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-1-2003
Laatste: 30-5-2009
Berichten: 406
5-4-2005 17:32
nouja, mijn mp3 speler kostte ruim 300 euro, tegenwoordig is ge goedkoopste prijs 275 op pricewatch...
Anyways, ik heb vandaag het formulier opgestuurd dus ik ben benieuwd...
schnappi???
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
5-4-2005 17:55

dj mikkie schreef:

nouja, mijn mp3 speler kostte ruim 300 euro, tegenwoordig is ge goedkoopste prijs 275 op pricewatch...
Anyways, ik heb vandaag het formulier opgestuurd dus ik ben benieuwd...
Welke mp3speler heb je dan?
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Dj mikkieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-1-2003
Laatste: 30-5-2009
Berichten: 406
5-4-2005 19:34
samsung yepp yh-920 GS
schnappi???
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
6-4-2005 09:18
kortom-
je zoekt gewoon naar een extra en speelt dat uit.
Er is geen sprake van tekortkomen of benadeelt zijn want je hebt al een nieuwe en probeert nu niets anders dan er beter van te worden.
Je goed recht-doe wat je vind dat je moet doen.
Maar er is in theorie dus helemaal niets aan de hand.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
LogicalStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2005
Laatste: 18-6-2013
Berichten: 141
26-5-2005 21:29
-even tussendoor, ik kwam zo op dit topic en vroeg me toch af hoe het verhaal met Hardstyle to the max is afgelopen? nergens meer te lezen-
'let there be light'

Terug naar forum Reageer (zonder quote)