Forum > Geluid

wegvallend kanaal na plaatsing nieuwe elementen

(33 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
JelmerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2004
Laatste: 15-6-2024
Berichten: 430
19-3-2005 15:52
En wederom een update. Dankzij een lieve mede-forummer had ik een leen mixer dus kon ik wel gewoon door gaan met mijn plaatjes draaien.

3 weken geleden nog eens langs geweest bij de dealer om te vragen of hij al nieuws had maar hij had nog niets gehoord en zou er achteraan gaan.

Toen ik gisteren nog steeds niets gehoord had maar zelf weer eens langs gegaan. Hij had wederom geen idee,maar zou op zoek gaan en mij die middag bellen. Toen was hij ineens boven water. Al twee weken geleden door ecler verstuurd. Blijkbaar even vergeten mij te bellen sad :(

Maar goed, wat was er mis mee;
Inderdaad de phono voorversterketjes aan gort. (nog steeds geen idee hoe ik dat zo voor elkaar heb gekregen). Jongen in de winkel kon mij slecht vertellen wat ze nou precies vervangen hebben. Op de raparatie bon staan de volgende artikelen: "IC SMD NE55532A Philips" en "IC TL072CD SMD" Geen idee dus. Zo maar even googlen om te kijken of ik er iets over kan vinden.

Wat ik wel erg goed begreep was het bedrag wat ik moest afrekenen sad :(
140 euro......

Maar goed, hij doet het weer. Dank voor al het mee denken!
The return of the BoomBap
HansStandaard Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 30-4-2002
Laatste: 13-11-2014
Berichten: 315
19-3-2005 15:55
dat zijn twee opamps, had ik voor een wat kleiner bedrag ook wel willen vervangen
JelmerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2004
Laatste: 15-6-2024
Berichten: 430
19-3-2005 16:10

hans schreef:

dat zijn twee opamps, had ik voor een wat kleiner bedrag ook wel willen vervangen
Dank, wilde net beginnen met mijn zoektocht. En met dat laatste kom je nu wink ;) . Niets aan te doen. nu al gebeurt maar zal het onthouden voor als ik ze nog een keer sloop shut up :X
The return of the BoomBap
FrisbeeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-12-2002
Laatste: 29-9-2010
Berichten: 377
19-3-2005 16:20
De 5532 is best een goede op-amp en kost ongeveer 2 euro. Aan componentjes zal de reparatie niet meer dan 10 euro hebben gekost. De rest is loonkosten+winst. Je had ook deze kunnen kopen: www.new-line.nl/v/12593
En de phono-ingang kunnen laten voor wat het was...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)