Forum > Muziek

nieuwe knaller van dj tiësto?

(539 reacties. Pagina 37 van 54)
Moderator(s): Dré
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
2-11-2004 10:02
True, en dat vind ik weleens jammer ja... ik gun het hem wel, maar iedereen loopt nou met hem weg, terwijl ik al wat jaartjes fan ben. Maakt het me voor mij een stuk minder leuk, want "iedereen is nu fan van Tiësto" wink ;) laugh :D
Maar goed, vooralsnog blijf ik fan... happy :)
Beauty hides in the deep
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
2-11-2004 11:53
Mijn eerste ervaring met Thijs Verwest was 'Dj Michel - when i was a sperm'
Toen had hij de naam Tiësto nog niet bedacht, en deed een poging tot het produceren van hardcore.

Sinds die plaat kan ik 'm gewoon niet meer serieus nemen laugh :D
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
2-11-2004 11:57
haha, ik heb wel gehoord dattie hardcore maakte, maar nooit wat van gehoord....
De titel beloofd echter weinigs goeds laugh :D
Beauty hides in the deep
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
2-11-2004 12:44
Klopt, heeft een aantal hardcore produkties gemaakt, maar die waren niet bepaalt denderend....
Volgens mij heeft ie het zelf nooit gedraait, alleen geproduceert, misschien maar goed ook.

Tiesto krijgt veel media aandacht, maar dat komt omdat hij dingen doet die geen enkele andere DJ doet. Niemand speelt het voor elkaar om 2 nachten achter elkaar het Gelredome vol te draaien. En die olympische openingsceremonie was ook uniek. Dus die mediahype is gewoon terecht.

Vooralsnog geen sterallures van meneer Verwest, hoewel hij wel minder goede muziek draait als een jaar of 2 terug.

Ik heb welliswaar enorm genoten afgelopen zaterdag, muziek was misschien niet altijd even goed, maar over de gehele avond gemeten, was het goed. ID-t heeft er alles aan gedaan om het allemaal goed te laten verlopen. Pendelbussen, veel wc's weinig wachttijden goede geregelde garderobes enz enz.
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
2-11-2004 13:13
I totally agree happy :)
Beauty hides in the deep
Infected SoundsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2004
Laatste: 18-3-2008
Berichten: 295
2-11-2004 14:43

Bizz schreef:

Aan geen enkele andere dj wordt zoveel media aandacht besteed.
Daardoor (denk ik) is de dance muziek/wereld wel steeds beter bekend geworden bij het grote publiek, en door Tiësto wordt de dance-muziek nu bijna overal geaccepteerd als 'echte' muziek. Ik vind het persoonlijk een beetje overdreven dat hij 3 jaar lang als de beste DJ van de wereld wordt beschouwd. Maar ik vindt het toch wel heel knap wat hij heeft betekent voor de dance muziek. Aan de andere kant, hij heeft er ook een grote bijdrage in gehad dat de dance muziek (vnl. trance) heel erg commerciëel is geworden.

Verder vindt ik het gezeik over dit onderwerp een beetje onzinnig. Als je kan dansen op de muziek van Tiësto, dan zit je goed, als je dat niet kant, stem lekker op iemand anders en laat hem met rust. Het maakt toch niet uit of hij 'zijn' liedjes zelf maakt, als je het maar leuke muziek vindt? De dance-muziek is tóch meestal bedoeld om op te dansen.

Verder is het zo, dat als je doorbreekt met wat dan ook, en je gaat geld verdienen door de media-aandacht die je krijgt, dan ga je meestal vanzelf slechter presteren, kijk maar naar bepaalde sporters (Real Madrid anyone?)

Tenslotte ben ik hem wel dankbaar voor de Magik music store in Breda. wink ;)
Thanx Dré !
VisjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-11-2003
Laatste: 11-7-2005
Berichten: 88
5-11-2004 00:03
kheb net laatste uurtje van zijn set van zaterdag binnegehaald.. en omg wat was dat toch gigantisch vet!!!! gouryella carte blanche en SILENCE!! ik werd echt gek dat uurtje :P
DJ InspirationStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-8-2003
Laatste: 26-11-2006
Berichten: 48
11-11-2004 11:43
Zaterdag 6 November was hier in België "Tiesto In Concert".
Ik vond de show helemaal geweldig vooral toen dat gezicht naar beneden kwam en daar zijn gezicht op werd geprojecteerd.
De muziek zelf vond ik ook goed maar het was op enkele momenten niet echt mijn stijl. De muziek vond ik vorig jaar beter (dit weet ik van de DVD razz :p )
Kortom... Tiesto heeft zich weer bewezen, en dit voor het eerst in België, hopen dat hij ook nog vaker in ons landje mag komen happy :)
DENON DN-S3000 * Reloop RMX-40BPM * DENON DN-S3000
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
11-11-2004 12:17
Vind ik niet eerlijk dat je een DVD van dik 3 uur vergelijkt met een avond van bijna 8 uur. Op die DVD stonden 3uur lang de "lekkerste" nummers.
Ik vond TIC van zaterdag 30 Oktober ong. qua muziek net zo goed als TIC. TIC van 6 nov. vond ik qua muziek zelfs beter. Er was ook meer aan de show erom heen gedaan. Alleen jammer dat er zoveel kijkers waren. Maar dat verpest mijn avond niet hoor.
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
16-3-2005 22:40
*kick*

Nu eindelijk, het moment waar ik op heb gewacht happy :) , Tiesto gaat het nieuwe in search of sunrise 4 album uitbrengen. Hopelijk weer eens een goede cd na nyana. Over de tracklist is nog niks bekend, wel is bekend dat hij op 10 mei gereleased word. Hopelijk is deze net zo goed als de voorgaande 3 (m'n beste cd's, heerlijk gewoon shocked 8O ).
*Quukske*

Terug naar forum Reageer (zonder quote)