Forum > Muziek

nieuwe knaller van dj tiësto?

(539 reacties. Pagina 36 van 54)
Moderator(s): Dré
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
31-10-2004 22:23
2 x bewerkt. Laatst door DJDarkness op 1-11-2004 16:06
Off topic

Heb gister live tiesto gekeken:
even voor de geintreseerde

Gear
Allen & Heath Xone 92 (jaja geen djm 600 sneaky :V )
2x technics 1200
3x Pioneer cdj 1000
Koptelefoon ??????? geen idee

Was trouwens wel een strakke set. laugh :D
Where words fail, music speaks :D
Dj fleurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-6-2003
Laatste: 24-3-2010
Berichten: 391
1-11-2004 09:41
koptelefoon is toch meestal een stanton?
 
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
1-11-2004 10:00
Gear
Allen & Heath Xone 92 (jaja geen djm 600 sneaky :V )
2x technics 1200
3x Pioneer cdj 1000
Koptelefoon ??????? geen idee

Was trouwens wel een strakke set. laugh :D
Hij het eerste uurtje backstage gedraaid en toen volgens mij wel op een djm600. happy :)
Koptelefoon kon ik niet thuisbrengen helaas
En ik moet zeggen dat ik deze In Concert veel minder goed vond dan vorig jaar. Zowel qua muziek, licht en sfeer sad :( Helaas...
Beauty hides in the deep
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
1-11-2004 11:54
Stanton koptelefoon, wel de zwarte uitvoering. Ik herkende hem aan de gele noppen op de ear pads.

Tiesto is Tiesto, en volkomen terecht voor 3e keer verkozen als worlds no.1 DJ. Tis een populariteits poll. En dus niet van beste DJ of beste producer. Als je ziet wat hij dit jaar heeft geflikt en nog gaat flikken (Tiesto in concert 3x) olympische openingsceremonie (toch wel uniek voor een DJ) aantal artist albums. Veel voor een uitverkochte zaal gedraaid enz enz. Als je alles optelt, is het niet meer dan terecht dat hij gekozen is. Hij heeft meer dan welke DJ dan ook in de belangstelling gestaan.

Ik was aanwezig van zaterdag op zondag bij Tiesto in concert, en heb een fantastische avond gehad. Muziek (vond ik) was beter dan vorig jaar. En de live acts helemaal. Bij het koor tijdens sub urban train had ik kippenvel. De magische act van tiesto in dat bakje was voorspelbaar maar toch mooi om te zien. Het 3d gebeuren in het begin was ook mooi, komisch om Tiesto in 3d te zien, al een beetje met het publiek spelend. (kweet trouwens niet of dat gedeelte live was) Volgens mijn broer kan dat 3d gebeuren niet live zijn. Maar dit terzijde. Muziek was goed, lekkere stampende platen, en opzwepende trance. toiletten waren gratis en niet druk, garderobe was goed geregeld.
Lichtshow was super, stuk of 15 lasers met zeer mooie effecten. Er was alles aan gedaan om het een topavond te laten worden, en dat was het voor mij iig. Kortom niet meer dan terecht dat hij voor de 3e keer op rij wereld no.1 DJ is geworden.
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
1-11-2004 16:06

Sjapper schreef:

Gear
Allen & Heath Xone 92 (jaja geen djm 600 sneaky :V )
2x technics 1200
3x Pioneer cdj 1000
Koptelefoon ??????? geen idee

Was trouwens wel een strakke set. laugh :D
Hij het eerste uurtje backstage gedraaid en toen volgens mij wel op een djm600. happy :)
Koptelefoon kon ik niet thuisbrengen helaas
En ik moet zeggen dat ik deze In Concert veel minder goed vond dan vorig jaar. Zowel qua muziek, licht en sfeer sad :( Helaas...
Weet vrijwel zeker dat het een xone was<<< stond namelijk met koeien letters op de voorkant van de mixer wink ;)
Where words fail, music speaks :D
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
1-11-2004 16:32
1 x bewerkt. Laatst door Sjapper op 1-11-2004 16:57
Hmmz, heb je ook het eerste uurtje dat hij backstage draaide gezien dan? Toen was hij dus nog niet op het podium en kreeg je hem draaiend in 3d op het grote scherm te zien. Ik meende toch echt dat het een djm was. Maar goed, ik was op dat moment ook met andere dingen bezig laugh :D
Beauty hides in the deep
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
1-11-2004 16:53

Magik77 schreef:

Tiesto is Tiesto, en volkomen terecht voor 3e keer verkozen als worlds no.1 DJ. Tis een populariteits poll. En dus niet van beste DJ of beste producer. Als je ziet wat hij dit jaar heeft geflikt en nog gaat flikken (Tiesto in concert 3x) olympische openingsceremonie (toch wel uniek voor een DJ) aantal artist albums. Veel voor een uitverkochte zaal gedraaid enz enz. Als je alles optelt, is het niet meer dan terecht dat hij gekozen is. Hij heeft meer dan welke DJ dan ook in de belangstelling gestaan.
Tja, kwa belangstelling is hij zeker de beste dj, maar kwa producties vind ik het persoonlijk niks meer.
Het album Just Be vond ik ook veel te overschat, het stelde naar mijn mening niet veel voor...
En dan de olympische spelen, deze set vond ik qua mixtechniek en de platen zelf barslecht.
Nee, Tiësto is zijn echte eigen style helemaal kwijt, ik zie hem veel liever producties maken als magik b.v.

Werd er trouwens zoals al aangekondigt veel magik gedraait of niet?
*Quukske*
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
2-11-2004 09:00
Laatste uur, waren allemaal Magik klassiekers.
Silence, Yahel - Voyage, BT - Mercury and Solace, Southern sun - paul oakenfold enz.
In de overige uren werd weinig Magik muziek gedraait. Het thema was Magik, maar vond de muziek in het begin een beetje Techno georienteerd, na 3-en kwam het pas helemaal los. En de laatste uren was het echt goed.
Al met al een hele fijne avond gehad, nu wachten op 3 dec. dan ligt de dubbel DVD in de winkels...

Tiesto is een beetje aan het einde van zijn latijn, het liefste zag ik hem een jaartje stoppen, en daarna de draad weer oppakken zoals hij in 2002 gestopt is. Maar ja zolang iemand wereld no.1 DJ is zal hij wel blijven denken dat het zo wel goed gaat. Daarom hoopte ik dit jaar op een andere nummer 1....Zonde...
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
2-11-2004 09:54
Laatste uurtje helaas gemist sad :( ik zag de tracklist op internet. Dood- en doodzonde!
Daarvoor vond ik het beetje tegenvallen. Ik weet niet, ik was niet helemaal in de stemming voor de muziek die hij draaide.
Ik ben het idd wel met je eens dat ik hem wat "minder" vind de laatste tijd, ondanks dat ik een behoorlijke fan van hem was en ben. ik hoop wel dat het "tijdelijk" is. sneaky :V Maar goed, muziek ontwikkelt zich en daar hoef je het niet altijd mee eens te zijn toch? happy :) Het mooie van smaak / mening laugh :D
Beauty hides in the deep
BizzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-11-2003
Laatste: 19-5-2005
Berichten: 37
2-11-2004 09:59
Dat Tiesto nr 1 is komt mede door de mediahype. Aan geen enkele andere dj wordt zoveel media aandacht besteed.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)