Forum > Algemeen Forum

reclame voor andere drive-ins

(46 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
DJ ChrisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 21-12-2007
Berichten: 290
7-10-2004 15:25

djp schreef:

mensen die site bestaat toch allang niet meer?????

edit:
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Heb je het over mijn site?
alsof iemand erop let
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
7-10-2004 15:58

The Wave schreef:

www.uniteddreams.nl
Het spijt me wel maar ik word al beroerd van de flash-intro.
Kom alsjeblieft niet aanzetten met letters van boven, beneden, fade-in, fade-out,
en dan ook nog allemaal doorelkaar.. Chaos!

Bij het zien van zoiets ga ik al niet eens meer verder, het schrikt gewoon af.
Vooral als je dan ook nog moet wachten tot de 'intro' klaar is.

De site zelf is wel mooi overzichtelijk (template?), de header is grafisch alleen weer niet om aan te zien. Komen we aan bij de statusbalk: knikker alsjeblieft die lichtkrant eruit.. enorm irriterend.

Een website als dit associeër je niet met een landelijk opererend bedrijf. Dit asocieër je met een simpel werkje gemaakt door 1 of andere hobbyist. Die duidelijk geen flauw idee heeft dat de aandacht van de internetter gigantisch van het onderwerp word afgeleidt door alle bewegende zooi.

Sorry, meer kan ik er niet van maken. Voor een persoonlijke site, drive-in etc is zelf bouwen of het door een kennis laten doen leuk, leerzaam en voldoende. Voor dit soort zaken niet!
The WaveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-3-2004
Laatste: 27-12-2005
Berichten: 34
8-10-2004 01:02
helaas zijn er mensen die niet eens opletten

er staat in de flash :website is onder construction

flash bevat zelfs nog een fout maar dat merkte we pas toe hij al online stond en word binnekort verbeterd

site is geheel door een webdisigner gebouwd

geen template's of dergelijke zooi

in de winkel is een licht krant die nog niet naar behoren werkt (loopt te snel) maar daarmee verberg je wel je links die je gebruikt
Alvast de beste wensen voor 2006
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
8-10-2004 12:16

The Wave schreef:

helaas zijn er mensen die niet eens opletten
oh en daarom staan er tijdelijk lelijke flash intro's op,
die als de site eenmaal af is verwijderd worden?
flash bevat zelfs nog een fout maar dat merkte we pas toe hij al online stond en word binnenkort verbeterd
tjah als je fouten al niet meteen aanpakt...
site is geheel door een webdesigner gebouwd
Je hebt webdesigners en mensen met verstand van vormgeving,
kleurbeheer en USER interfaces...
in de winkel is een licht krant die nog niet naar behoren werkt (loopt te snel) maar daarmee verberg je wel je links die je gebruikt
Dat je links wilt verbergen, prima, maar zet die lichtkrant dan stil.

ps. Dit is mijn mening, geen aanval. Ik irriteer mij er echter mateloos aan dat alles en iedereen maar voor 'webdesigner' door kan gaan tegenwoordig. Het kost mij maar 1500 euro schoolgeld per jaar om die status te bereiken...
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
8-10-2004 12:40
Mark, ontspan......

En tegelijkertijd: sorry, dat ook ik je het gras voor de voeten wegmaai...:P Maar ik moet Mark gelijk geven: het heeft er in ieder geval niet de schijn van dat dit het werk is van een professional. Alleen al het feit, dat Mark ietwat geirriteerd reageert spreekt boekdelen. Het bouwen van een professioneel ogende website is niet iets wat je zo 1-2-3 doet, en wat iedereen kan, al zijn er veel die zichzelf graag de stempel webdesigner opdrukken, al dan niet terecht.

John
I am a TimeDriver!
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
8-10-2004 17:41

ideedeluxe schreef:

Mark, ontspan......
Geef toe, was tikje narig vanmorgen ashamed :$
Maargoed, ook ietwat vriendelijker omschreven blijft mijn standpunt hetzelfde wink ;)
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 14-6-2024
Berichten: 1370
9-10-2004 00:24
Geef je volledig gelijk Massive... Ik heb toch verd*mme ook niet 3 jaar gestudeerd om dezelfde naam te krijgen als iemand die zichzelf webdesigner noemt en vervolgens foute gifjes pikt.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)