Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 58 van 289)
Moderator(s): Dré
SteijntjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-11-2002
Laatste: 3-6-2008
Berichten: 141
22-7-2004 21:38
Je kan wat betreft de prijs beter iets te hoog inzetten en in het overleg met de klant nog iets zakken dan andersom. Zolang jij jouw prijs maar goed kan uitleggen en kan verklaren hoe je er aan komt.
MVG, Steijn Pelle
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
22-7-2004 22:10

Jan2 schreef:

Maar om nou helemaal niks te investeren vind ik wel een beetje raar, je kan zelf toch wel een rookdoos en een Derby of zo aanschaffen? (hiermee bedoel ik de collega van Tom V.)
Dat ligt er maar net aan wat zo'n collega wil. Die van mij heeft noch het geld noch de ambitie om een eigen drive te beginnen. Heeft letterlijk gezegd dat ze het liefst assisteert, niet eindverantwoordelijk is, niet onderhandelt met de klant, mee kan gaan als ze wil, thuis kan blijven als ze geen zin heeft. Ik vind het best zo. En ik maak een beetje uit Tom z'n verhaal op dat hij ook al blij is als er iemand meegaat en helpt. Zo iemand kun je gewoon loon naar werken betalen. Mijn collega stelde qua uurloon zélf een 1/3 - 2/3 constructie voor, omdat ik al het voorwerk ook doe. Daar wilde ik niks van weten, a: omdat ik graag met haar werk en b: ze kan goed draaien. Dus ieder de helft.

Tom V. zou verder hetzelfde kunnen doen als ik: de huur voor de apparatuur en een soort van uurloon voor jullie als dj splitsen. Apparatuurhuur voor jou, uurloon verdelen volgens een door jou te bepalen sleutel.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
22-7-2004 22:47
Tom V zn moeder vind het teveel,tom zelf te weinig.
Daar Tom afhankelijk zal zijn van zijn moeder-vervoer bijvoorbeeld,herrie in huis bij oefenen etc etc-is het beter om de vrede te bewaren,jullie hebben elkaar nodig en je moedere zal heus haar redenen hebben om vast te houden aan haar mening
Lijkt mij een goede optie-
Tom =75 euro
Moeder= 35 euro
Het verschil bedraagt 40 euro,

Oplossing- He Mam,het verschil van 40 delen we dan zijn we beide tevreden-ik ga 55 euro vragen.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
23-7-2004 10:13
@ Fredje: een heel goed idee wink ;) , dan gaat mijn prijs ook niet meteen de hoogte in ! En 55€ (= 47,5 voor mij) lijkt me al een leuk bedrag!

Bedankt iedereen!!!!! happy :)

GRTS TOM V happy :)
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
23-7-2004 10:15
Fredje heeft Tom V en z'n moeder weer een stukje dichter tot elkaar weten te brengen. Hulde laugh :D .
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
23-7-2004 10:25
ik vind ook wel dat ik ondertussen een titel als psychgoeroe of dergelijke verdien.
groetjes
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
SebazzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-8-2004
Laatste: 19-11-2006
Berichten: 8
7-8-2004 23:55
Hey, ik heb een vraagje, zijn hier ook mensen die geen rijbewijs hebben en een drive-in hebben???
Zo ja, heb ik een vraag aan je: wat doe jij met het vervoer van spullen??? Ik wil graag m'n eigen drive-in show gaan doen, maar wil ik eerst ff weten hoe jullie dat nou doen.
...when you cut your hand, use the other one. ...when you cut the other one, ask for a hand
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 1855
8-8-2004 00:02

Sebazz schreef:

Hey, ik heb een vraagje, zijn hier ook mensen die geen rijbewijs hebben en een drive-in hebben???
Zo ja, heb ik een vraag aan je: wat doe jij met het vervoer van spullen??? Ik wil graag m'n eigen drive-in show gaan doen, maar wil ik eerst ff weten hoe jullie dat nou doen.
Er zitten best veel forumleden op die nog geen 18 zijn (ook ik hoor daarbij).
De meeste laten hun ouders rijden (vaak tegen een kleine vergoeding).
Bij ons rijdt de Pa van mijn collega met zijn wagen, enkel neemt hij geen geld aan dus dat scheelt ook weer.
SebazzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-8-2004
Laatste: 19-11-2006
Berichten: 8
8-8-2004 12:18

Max schreef:

Sebazz schreef:

Hey, ik heb een vraagje, zijn hier ook mensen die geen rijbewijs hebben en een drive-in hebben???
Zo ja, heb ik een vraag aan je: wat doe jij met het vervoer van spullen??? Ik wil graag m'n eigen drive-in show gaan doen, maar wil ik eerst ff weten hoe jullie dat nou doen.
Er zitten best veel forumleden op die nog geen 18 zijn (ook ik hoor daarbij).
De meeste laten hun ouders rijden (vaak tegen een kleine vergoeding).
Bij ons rijdt de Pa van mijn collega met zijn wagen, enkel neemt hij geen geld aan dus dat scheelt ook weer.
thx, dat is een goed idee!!!
...when you cut your hand, use the other one. ...when you cut the other one, ask for a hand
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
8-8-2004 12:46
Volgens mij is de vraag al eens eerder gesteld. Ik deed voordat ik mijn rijbewijs en auto had (nog niet zo heel erg lang geleden) altijd checken bij vrienden of ze mij konden halen/brengen. Vooral teruggaan was nog wel eens een probleem, want laat. Dan belde ik een taxi, waarbij ik niet vermeldde hoeveel zooi ik bij me had, want dan komen ze niet in Utrecht. Van tevoren zocht ik het leukst uitziende barmeisje op om me te helpen de chauffeur om de l*llen als-ie moeilijk ging doen. (Lukt mij op de 1 of andere manier niet alleen.) Maar taxi's hebben me ook wel eens laten staan, alleen, om 4:00 's nachts in een donker bos sad :( .

Terug naar forum Reageer (zonder quote)