Forum > Geluid

DAP dj station...

(38 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
Dieje.tkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2004
Laatste: 20-5-2004
Berichten: 66
20-4-2004 16:47
ik ben zelf ook erg tevreden over de DX1000. ik gebruik heb WEL elke dag maar op huiskamerniveau. Ik denk dat deze zeker beter is dan die dap. aan de sub-out op de behringer heb je alleen niet echt iets
Je hebt mensen en je hebt DJ's
Dj MuckYStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2003
Laatste: 2-3-2006
Berichten: 55
20-4-2004 16:55
Waarom deze niet?
www.new-line.nl/v/7538
Ik moet wel eerlijk dat ik deze nog nooit onder handen heb gehad maar er staat dre's choice bij dus heel slecht zal ie wel niet zijn.
Breakbeat Isn´t It
DjldriveinshowAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2003
Laatste: 3-9-2004
Berichten: 9
20-4-2004 17:19
Die DAP is echt troep, heb ik zelf 1 van gehad. Schuiven zitten los, geluidseffecten hoor je bijna niet. Koop liever een Behringer, DX1000 ofzo, dat vind ik een mooie tafel, voor weinig geld.
Einde bericht.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
21-4-2004 15:34
Niet elke DAP mixer is gelijk aan de andere DAP mixer. DAP heeft een aantal mixers die ook door JB-Systems verkocht worden (de MX-4 bijvoorbeeld). Dus zo'n blanket statement is incorrect.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
SkysoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-1-2006
Laatste: 30-1-2006
Berichten: 3
10-1-2006 21:37

Ronny B schreef:

het volgende is mij emning en daat hoe je het dus niet mee eens te zijn..
en de rest zeg maar...

Als je na de garantieperiode met behringer problemen krijgt dan ben je letterlijk "de lul" als je geen geld hebt.
Je hoeft maar 1 keer met een soldeerbout er boven langs te gaan en alles smelt weg.

Dit zijn de woorden van mijn leverancier. En hij heeft er ervaringen mee...
ik heb ook de dap besteld en ik hoop er veel plezier van te hebben...
We zochten een leuk mengpaneeltje waar je een beetje mee kon spelen, maar het mocht niet te duur zijn. toen kwamen we op de dap laugh :D
Kruisvader :)
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
10-1-2006 21:43
1 x bewerkt. Laatst door JeroenVDV op 10-1-2006 21:54

skysound schreef:

Ronny B schreef:

het volgende is mij emning en daat hoe je het dus niet mee eens te zijn..
en de rest zeg maar...

Als je na de garantieperiode met behringer problemen krijgt dan ben je letterlijk "de lul" als je geen geld hebt.
Je hoeft maar 1 keer met een soldeerbout er boven langs te gaan en alles smelt weg.

Dit zijn de woorden van mijn leverancier. En hij heeft er ervaringen mee...
ik heb ook de dap besteld en ik hoop er veel plezier van te hebben...
We zochten een leuk mengpaneeltje waar je een beetje mee kon spelen dan alleen schuifjes omhoog te doen maar het mocht niet te duur zijn. toen kwamen we op de dap laugh :D
Dan ben ik benieuwd wie jouw leverancier is, dat'ie dit soort utispraken doet. Behringer heeft goede en slechte producten, DAP zeer zeker ook.

Opmerkingen als "Je hoeft maar 1 keer met een soldeerbout er boven langs te gaan en alles smelt weg." slaan werkelijk nergens op. Ooit een fader moeten vervangen in een DX-500 mixer. Nieuwe fader bij leverancier afgehaald, even met desoldeerspulletjes aan de gang, nieuwe fader er in solderen, en gaan met die banaan. Ik hoop dat je voortaan dus uit eigen ervaring zult praten, en niet de (onzin)verhalen van leveranciers doorschopt een forum op.

Je krijgt waar je voor betaalt. Dat geldt ook ECHT wel voor Dap.

Na de garantieperiode overigens de lul bij Behringer? Kwestie van op laten sturen door je leverancier naar de Behringer importeur van Nederland, die hebben een prima TD waar reparaties worden uitgevoerd. Als je als leverancier, met in sommige gevallen niet bepaald veel ervaring sneaky :V op reparatiegebied met een soldeerbout in apparaten gaat hengsten smelt inderdaad alles onder je vingers weg. Maar waar de fout gelegd moet worden..

Naar mijn mening worden sommige merken wat TE snel en TE gemakkelijk zwart gemaakt. Als je geen gezeur wilt en jarenlang heftig on-the-road wilt gaan met spul, geef je daar duizenden euro's aan uit. Als je simpel wilt beginnen, geef je minder uit aan minder kwaliteit. Of dat minder goed is? Dat hangt af van je toepassing. En wees even eerlijk, Behringer en DAP zitten qua prijs zo ongeveer in dezelfde categorie. Denk je dan dat je HEEL veel meer kwaliteit in huis haalt met DAP?
Light Image
Dj TimCStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-9-2005
Laatste: 10-3-2015
Berichten: 108
10-1-2006 21:49
een vriend waar ik wel eens voor draai, heeft deze mixer (dap dj station) in de kleine set zitten. waar ik me vaak aan stoor is dat de tulpingangen slecht zijn soms als je de kabel uittrekt neem je de heele buitenmantel van tulp op de mixer ook mee.en in het echt is ie veel kleiner dan ie op "papier uitziet. de faders zijn ook nie het je van het.

Dj Tim
SkysoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-1-2006
Laatste: 30-1-2006
Berichten: 3
11-1-2006 08:52
Je hebt gelijk jeroen
Kruisvader :)
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
11-1-2006 11:10

skysound schreef:

Als je na de garantieperiode met behringer problemen krijgt dan ben je letterlijk "de lul" als je geen geld hebt.
Bij de meeste budgetproducten het geval. Gezien de prijsklasse (en het niveau van de lonen in Nederland) worden dit soort "voordelige" producten meer en meer wegwerpproducten.
Je hoeft maar 1 keer met een soldeerbout er boven langs te gaan en alles smelt weg.
Kwestie van een goede bout nemen in plaats van een brander ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
RoypostStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-12-2004
Laatste: 27-4-2009
Berichten: 9
12-1-2006 10:23

Dj MuckY schreef:

Waarom deze niet?
www.new-line.nl/v/7538
Ik moet wel eerlijk dat ik deze nog nooit onder handen heb gehad maar er staat dre's choice bij dus heel slecht zal ie wel niet zijn.
Deze heb ik zelf al twee jaar, de eerste versie zonder faderstart uiteraard, en nog nooit problemen mee gehad, geen krakende faders, niks. Hij staat iedere dag aan en is nooit afgedekt dus staat altijd stof te happen. Het enige probleempje is dat de verf er nu af begint te slijten rond de volumeknop razz :p

Terug naar forum Reageer (zonder quote)