Forum > Muziek

nieuwe knaller van dj tiësto?

(539 reacties. Pagina 20 van 54)
Moderator(s): Dré
ArjennanningaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-6-2003
Laatste: 19-4-2005
Berichten: 24
20-4-2004 14:08

DJ Marcus schreef:

Magik77 schreef:

Tijs is iemand die altijd voor de volle 100% achter zijn muziek staat. En zal dus nooit een album met louter commrciele hits uitbrengen. Hij brengt nu (net als In my memory) een album uit, met meerdere stijlen muziek. 1 overeenkomst tussen die stijlen is dat het (voor mij althans) allemaal lekkere muziek is.
Niet lullig bedoelt ofzow maaruh...
Of je bent een hele grote fan van Tiesto,
Of je kent hem persoonlijk...

Ik heb namelijk nog nooit een post gelezen die ook maar een tikkeltje negatief is over hem...

Nogmaals het is geen attack on you, het viel me gewoon erg op...
Hij's inderdaad een erg groot fan, wat ik mijzelf ook wel mag noemen. Volgens mij volgt hij em al vanaf Innercity 99, weet ik niet zeker ;)

Tracklistje sampler

Limited Vinyl Album Sampler

These are the tracks on the limited vinyl album sampler:

A. Forever Today
B. Love Comes Again (vocals by BT)
C. Traffic
D. Nyana
E. Walking On Clouds
F. A Tear In The Open
G. Just Be
H. Adagio for Strings

Aa, ai wat ziet dat er lekker uit
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
20-4-2004 14:59
Fan vind ik een raar woord, ik ben liefhebber van zijn muziek. Ik volg hem vanaf 1998, en ga naar zoveel mogelijk feestjes waar de goede man draait. Ik weet voldoende van hem af om te zeggen dat hij altijd 100% achter zijn muziek staat. Dat krijg ik regelmatig te horen van mensen die hem WEL dagelijks meemaken. Ik heb vaak zat kritiek op hem zowel negatief als positief. Traffic vind ik namelijk niet echt veel aan, en Love comes again niet veel beter. Flight 643 wil ik eigenlijk alleen maar op feestjes horen en niet op de radio. Maar zo heeft iedereen wel een mening over Tiesto. En dat mag, zolang je mening maar gegrond is. Als mensen dan ineens gaan uitkramen dat Tiesto nog alleen maar commerciele muziek maakt, en alleen maar platen jat, dan denk ik wel eens, luister je wel eens naar een set van hem? Zijn nieuwe cd zal ongetwijfeld hoge ogen gaan gooien, ook al zitten er wat minder commerciele nummers bij.

Veel mensen zeggen ook dat Tiesto in 1999 en ervoor veel beter draaide, onzin, muziek evolueert zich, en zo ook degene die het maken en draaien. Zijn muziek is vandaag de dag gewoon anders. Ik luister nog steeds graag naar de wat oudere Magik cd's, maar accepteer zijn nieuwere muziek ook. Bands als U2 maakte in het begin van hun carierre ook andere muziek als vandaag de dag.
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
20-4-2004 15:00
Enne Arjen, hoe weet je dat ik een groot fan ben??? Niet lullig bedoelt, maar ken je me?
PizzaFreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2004
Laatste: 25-5-2004
Berichten: 7
20-4-2004 15:04
volgens mij dat Magik77 hier de spijker behoorlijk op z'n kop slaat happy :)
ik ben het er iig volledig mee eens...
'repeating themselves like a broken record: you're so cool, you're so cool, you're so cool'
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
20-4-2004 17:50

PizzaFreak schreef:

volgens mij dat Magik77 hier de spijker behoorlijk op z'n kop slaat happy :)
ik ben het er iig volledig mee eens...
Ik zeker ook, dat de muziek veranderd is zeker waar.
En de commerciele nummers: ok, traffic is leuk op een feest of zo, flight 643, suburban train, lethal industry ook maar voor op de radio: neej, daar is niet zo veel aan.
Verder ben ik echt heel erg aan het wachten op z'n adagio for strings, (op dvd van tiesto al gezien zo mooi!!)

p.s. die quote dat is zeker solar stone- solarcoster? wink ;) en staat die toevallig ook op isof 3? wink ;)
*Quukske*
PizzaFreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2004
Laatste: 25-5-2004
Berichten: 7
20-4-2004 18:49
[offtopic]
klopt, klopt.... wink ;)
de quote komt oorspronkelijk uit een Quentin Tarantino film: True Romance, en Solar Stone heeft het idd in het nummer Solarcoaster gebruikt happy :)
[/offtopic]
'repeating themselves like a broken record: you're so cool, you're so cool, you're so cool'
ArjennanningaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-6-2003
Laatste: 19-4-2005
Berichten: 24
20-4-2004 22:04

Magik77 schreef:

Enne Arjen, hoe weet je dat ik een groot fan ben??? Niet lullig bedoelt, maar ken je me?
Heheh, tuurlijk ken ik Magik van het tiësto forum
DJ MarcusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 1-3-2005
Berichten: 148
23-4-2004 09:23

Magik77 schreef:

Fan vind ik een raar woord, ik ben liefhebber van zijn muziek. Ik volg hem vanaf 1998, en ga naar zoveel mogelijk feestjes waar de goede man draait. Ik weet voldoende van hem af om te zeggen dat hij altijd 100% achter zijn muziek staat. Dat krijg ik regelmatig te horen van mensen die hem WEL dagelijks meemaken. Ik heb vaak zat kritiek op hem zowel negatief als positief. Traffic vind ik namelijk niet echt veel aan, en Love comes again niet veel beter. Flight 643 wil ik eigenlijk alleen maar op feestjes horen en niet op de radio. Maar zo heeft iedereen wel een mening over Tiesto. En dat mag, zolang je mening maar gegrond is. Als mensen dan ineens gaan uitkramen dat Tiesto nog alleen maar commerciele muziek maakt, en alleen maar platen jat, dan denk ik wel eens, luister je wel eens naar een set van hem? Zijn nieuwe cd zal ongetwijfeld hoge ogen gaan gooien, ook al zitten er wat minder commerciele nummers bij.
Bladiebla
O.k., want als je gaat lopen zeggen dat hij 100% achter zijn muziek staat (ik vind dat dat sowieso wat moet als DJ/Artiest), maar je kent hem alleen van zijn 'radio (bullshit) music' met allerlei stukken eruit geknipt dan vind ik dat je niet kan zeggen dat Thijs 100% achter zijn music staat...

En over die Liveset's, ik ben zelf absoluut iemand die dag en nacht naar Liveset's luisterd...
Ik heb dik 7dagen muziek aan Liveset's op cd (waar ik deze vandaan haal later ik liever achterwegen...)
En dan moet ik toch zeggen dat toch ongeveer van alle Liveset's 60% de naam DJ Tiesto erop hebben variërend van 1999 tot nu...

En over die nieuwe cd: Ik ben er benieuwd hoe hij is...
Eerst vind ik Love Comes Again echt helemaal niks, maar nu ik hem steeds vaker hoor, begin ik em steeds beter te vinden...
En aan alle reacties die ik hoor, hier op het forum en van andere mensen, staan er veel betere nummers op de cd...IK BEN BENIEUDW!!! happy :)
[...:I S.M.0.K.3 MY SigareT WitH $.T.Y.L.3:...]
DJ MarcusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 1-3-2005
Berichten: 148
23-4-2004 09:23

Magik77 schreef:

Fan vind ik een raar woord, ik ben liefhebber van zijn muziek. Ik volg hem vanaf 1998, en ga naar zoveel mogelijk feestjes waar de goede man draait. Ik weet voldoende van hem af om te zeggen dat hij altijd 100% achter zijn muziek staat. Dat krijg ik regelmatig te horen van mensen die hem WEL dagelijks meemaken. Ik heb vaak zat kritiek op hem zowel negatief als positief. Traffic vind ik namelijk niet echt veel aan, en Love comes again niet veel beter. Flight 643 wil ik eigenlijk alleen maar op feestjes horen en niet op de radio. Maar zo heeft iedereen wel een mening over Tiesto. En dat mag, zolang je mening maar gegrond is. Als mensen dan ineens gaan uitkramen dat Tiesto nog alleen maar commerciele muziek maakt, en alleen maar platen jat, dan denk ik wel eens, luister je wel eens naar een set van hem? Zijn nieuwe cd zal ongetwijfeld hoge ogen gaan gooien, ook al zitten er wat minder commerciele nummers bij.
Bladiebla
O.k., want als je gaat lopen zeggen dat hij 100% achter zijn muziek staat (ik vind dat dat sowieso wat moet als DJ/Artiest), maar je kent hem alleen van zijn 'radio (bullshit) music' met allerlei stukken eruit geknipt dan vind ik dat je niet kan zeggen dat Thijs 100% achter zijn music staat...

En over die Liveset's, ik ben zelf absoluut iemand die dag en nacht naar Liveset's luisterd...
En dan moet ik toch zeggen dat toch ongeveer van alle Liveset's 60% de naam DJ Tiesto erop hebben variërend van 1999 tot nu...

En over die nieuwe cd: Ik ben er benieuwd hoe hij is...
Eerst vond ik Love Comes Again echt helemaal niks, maar nu ik hem steeds vaker hoor, begin ik em steeds beter te vinden...
En aan alle reacties die ik hoor, hier op het forum en van andere mensen, staan er veel betere nummers op de cd...IK BEN BENIEUDW!!! happy :)
[...:I S.M.0.K.3 MY SigareT WitH $.T.Y.L.3:...]
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
23-4-2004 11:18
Tijs zou nooit iets maken/uitbrengen waarvan hij niet wil dat het wordt uitgebracht, maar omdat hij min of meer gedwongen wordt het uit te brengen.
Traffic een slecht nummer (hoor je namelijk heel vaak of dat het commercieel is) heeft hij gemaakt voor de TMF awards van vorig jaar, en zou eigenlijk niet eens gereleased worden. Iedereen vond het nummer vlak voor Dancevalley helemaal te gek, maar bijna een jaar later komt het iedereens strot uit. Kortom, commerciele muziek maak je niet zelf, die wordt gemaakt door mensen die op de radio je plaat keer op keer draaien.
Ik heb onlangs de cd a state of trance gekocht van Armin van Buuren, daar zullen niet veel top 40 hits opstaan, maar zet boven 1 zo'n nummer de naam Tiesto, en draai hem 10 keer per dag, en je zult zien, dat het een top40 hit wordt. Maakt dat het nummer ineens commercieel??? En zo is het met alle trance nummers, maak er een 3 minuten versie van, geef het veel airplay, en je zult zien dat het aanslaat. Trance is niet meer zo underground als een jaar of 5 geleden. En dat heeft zo zijn voor- en nadelen.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)