Forum > Muziek

nieuwe knaller van dj tiësto?

(539 reacties. Pagina 19 van 54)
Moderator(s): Dré
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
19-4-2004 16:34
dûh! wink ;) Iemand een idee waar het wel bereikbaar én toegankelijk is? Ik ga ook zeker de originelen halen, maar ben zeer benieuwd!
Beauty hides in the deep
DJ MarcusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 1-3-2005
Berichten: 148
19-4-2004 16:40

Magik77 schreef:

Tijs is iemand die altijd voor de volle 100% achter zijn muziek staat. En zal dus nooit een album met louter commrciele hits uitbrengen. Hij brengt nu (net als In my memory) een album uit, met meerdere stijlen muziek. 1 overeenkomst tussen die stijlen is dat het (voor mij althans) allemaal lekkere muziek is.
Niet lullig bedoelt ofzow maaruh...
Of je bent een hele grote fan van Tiesto,
Of je kent hem persoonlijk...

Ik heb namelijk nog nooit een post gelezen die ook maar een tikkeltje negatief is over hem...

Nogmaals het is geen attack on you, het viel me gewoon erg op...
[...:I S.M.0.K.3 MY SigareT WitH $.T.Y.L.3:...]
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
19-4-2004 17:26

DJ Marcus schreef:

Magik77 schreef:

Tijs is iemand die altijd voor de volle 100% achter zijn muziek staat. En zal dus nooit een album met louter commrciele hits uitbrengen. Hij brengt nu (net als In my memory) een album uit, met meerdere stijlen muziek. 1 overeenkomst tussen die stijlen is dat het (voor mij althans) allemaal lekkere muziek is.
Niet lullig bedoelt ofzow maaruh...
Of je bent een hele grote fan van Tiesto,
Of je kent hem persoonlijk...

Ik heb namelijk nog nooit een post gelezen die ook maar een tikkeltje negatief is over hem...

Nogmaals het is geen attack on you, het viel me gewoon erg op...
Hij weet echt heeeeel veel over tiësto, dat viel megelijk op toen ik zijn eerste post las happy :).
Hij is volgens mij een hele grote tiësto fan, (ik ook hoor wink ;) ), maar niet in de zin van dat hij alleen de nummers zoals traffic, flight 643, lethal industry enz.
Maar meer de nummer zoals magik journery, close to you, battleship grey enz. (zo kan ik uren door gaan razz :p )
Kijk en dat zijn nou pas de echte fans, niet de mensen die als een gek achter tmf enz. aan rennen.
Dat wou ik nu effe kwijt.
*Quukske*
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
19-4-2004 17:28

Sjapper schreef:

dûh! wink ;) Iemand een idee waar het wel bereikbaar én toegankelijk is? Ik ga ook zeker de originelen halen, maar ben zeer benieuwd!
Ja, geld ook voor mij.
Kan iemand aub zeggen waar dat jullie dit vandaan halen?
*Quukske*
DenniskiesStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2003
Laatste: 3-7-2005
Berichten: 24
19-4-2004 17:46
en wanneer komt dat album op plaat uit dan? ongeveer?
"not he who has nothing is unhappy, but he who wants most"
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
19-4-2004 17:49

Rick schreef:

Hoe weet jij dat?
Het album komt toch pas 18 mei uit?
Dus ik ben nu benieuwd hoe jij dat weet.
LEZEN!!! (is niet tegen Rick bedoelt hoor..maar tegen die gene hier boven die geen zin had om de vorige posten te lezen)
*Quukske*
DenniskiesStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2003
Laatste: 3-7-2005
Berichten: 24
19-4-2004 17:57
hehe goed punt....maar je mag wel wat rustiger aan doen hoor. en bedankt voor de datum, ik moet zeggen dat dit sneller ging dan als ik het zelf had moeten opzoeken ;-)
"not he who has nothing is unhappy, but he who wants most"
VisjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-11-2003
Laatste: 11-7-2005
Berichten: 88
20-4-2004 01:21
ik zat net met iemand van blackhole te praten en hij zegt dat de vinyl sampler in iedergeval na de release van de CD uitkomt. Verder om in de gaten te houden, Dream machine van Ton TB.
PizzaFreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2004
Laatste: 25-5-2004
Berichten: 7
20-4-2004 10:26
Dream Machine is idd super (Ton TB heeft de titel gejat van de Sony Dream Machine...wekker razz :p )

ik heb het nieuwe album van tiesto sinds 2 daagjes...en moet zeggen dat er een paar hele goeie nummers op staam, bijv: Forever Today

edit: ik doe verder niets met het nieuwe album...puur voor mezelf om te luisteren...gooi 'm ook weer weg en koop netjes de cd wanneer hij uitkomt...
'repeating themselves like a broken record: you're so cool, you're so cool, you're so cool'
ArjennanningaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-6-2003
Laatste: 19-4-2005
Berichten: 24
20-4-2004 14:05

Patrick van Vugt schreef:

Sjapper schreef:

dûh! wink ;) Iemand een idee waar het wel bereikbaar én toegankelijk is? Ik ga ook zeker de originelen halen, maar ben zeer benieuwd!
Ja, geld ook voor mij.
Kan iemand aub zeggen waar dat jullie dit vandaan halen?
Zit ik zo weinig op dit forum en weet ik dan de regels nog beter dan jou?? Volgens mij is het niet echt toegestaan om om MP3 links te vragen. Probeer gewoon overal wat contacten aan te leggen en je krijgt em vanzelf

Terug naar forum Reageer (zonder quote)