Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djp

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djp (Pagina: 3 van 10)

Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (17-12-2009 16:55:00)

big bang schreef:

YourLiVe schreef:

Tja, het is altijd geluk hebben natuurlijk... Over Vivaro's lees ik regelmatig dat de koppeling bij 100.000 km kapot gaat, maar ik heb er inmiddels al zo'n 135.000 km op staan zonder enig probleem...
Veel van deze busjes worden ook gereden door lompe ****** waarbij de bus toch maar van de baas is. Die zullen er een stuk minder fatsoenlijk mee rijden dan wanneer je zelf direct voor alle kosten opdraait.
ik heb ook bus van de baas, behandel haar ( wink ;) ) alsof het me eigen bus is.. maar klopt wel wat je zegt. Bij ons ook 2 vivaro's rijden 1 die hem mishandeld en de ander die er ook zuinig op is, 3x raden welke vaak bij de garage staat.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (15-12-2009 23:13:00)
onderhoud kreeg die zeker, en aan mijn rijstijl lag het ook zeker niet,

250 veel voor een bedrijfsauto ben ik het niet mee eens, zeker met de auto's van tegenwoordig niet meer..
ik had een 2.5D
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (15-12-2009 21:06:00)
en laat ik nou een kopie van peugeot gehad hebben.

ontzettend veel gezeur mee gehad

250 dkm Voorwarmer van de diesel kapot
255 dkm brandstofpomp kapot
260 dkm radiateur lek en nog wat dingen waar ik nu niet op kan komen reparatie facturen zijn er nog wel meer dan 2500,- euro bijmekaar

en dat na 250.000 km-er. dus mijn mening na die kmer stand even verder zoeken

verder fijne bus, goed te laden door bijna vierkante laadruimte.

als je hem toch wilt, goed op letten of er geen vloeistof onder de auto ligt bij de verkoper, of het blok niet vies is.. of er geen diesel op de brandstofpomp ligt.

die goede oude tijd (pff wat mis ik et)
https://94.100.120.197/79950001-80000000/79987001-79987100/79987041_6_eCVQ.jpeg
Topic: Dap powersplit 1.. te dun bekabeld? (9-12-2009 18:38:00)
tipje voor dré: ik zou het even erbij zetten in de shop, is wel nuttige info.
Topic: Full-time drive-in show (22-11-2009 19:49:00)
Als drive-in show je roeping is dan vooral door mee blijven gaan.

Wellicht om je week te vullen verkoop van apparatuur, of iets verder erin gaan betreft op AV gebied.

Ikzelf heb voor dezelfde keus gestaan, heb besloten om de disco op aan laag pitje te zetten. en fulltime voor een baas werken.

Wellicht kun je ook gaan freelancen voor AV bedrijven, freelance voor andere licht/geluidsbedrijven zie ik niet zitten ivm de concurrentie en dergelijke.
Topic: Verzekeringen (20-11-2009 10:41:00)
In mijn polis staat, verhuur van roerende goederen & verzorging van dj activiteiten.
Interpolis

denk daarbij aan je eigen risico, zo sneuvelde er bij mij een ruitje.. kosten: iets van 200 euro. wou het via de verzekering koste me 300,- eigen risico. toen maar besloten om het uit eigen zak te betalen.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (31-10-2009 14:28:00)

Andy S&L schreef:

Heel af en toe, puur uit sentiment, rij ik nog een klein setje met de Doblo. Wat ,eerlijk is eerlijk, een super lelijk, maar uiterst praktisch en rap karretje is (1.9 JTD uitvoering).
Sorry? De Doblo lelijk?? Ik vind het anders echt een leuk speels auto-tje laugh :D Inderdaad rap te laden en overal in te stoten. Ik heb mijn Doblo-tje vanmiddag ''helaas'' ''moeten'' inruilen op een verlengde en verhoogde Renault Master. En ik mis 'm nu al. sad :(
ai ik ken dat gevoel, toen mijn Scudo inruilde op een boxer.. heb ik nog wel eens beetje slechte gevoelens van gehad wink ;) razz :p
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (26-10-2009 21:56:00)
Mensen roepen heel snel wel van oww dikke bak etc. maar wat kost nu de gemiddelde VW bus of Mercedes bus, daar kan ik denk 2 BMW's van rijden laugh :D

beetje comfort mag wel onder de bips. haha
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (24-10-2009 10:24:00)
auto's wit rollen is geen goed idee, al eens vaker gedaan mijn eerste auto ;)

klanten zien de auto vaak niet, want ben eerder dan de klant op locatie, en nee dat gezeur krijg ik dus ook niet.
het is het resultaat van 8 jaar draaien wink ;)

heb jarenlang met busje gereden mét reclame, heel profi allemaal natuurlijk. Maar nu is het hobby en ga ik niet voor mijn hobby een bus rijden. dat is de reden.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (21-10-2009 23:59:00)
Tijd voor een fotootje:

https://94.100.113.29/765850001-765900000/765887801-765887900/765887838_6__TcD.jpeg

en nog één:

https://94.100.115.42/765850001-765900000/765887701-765887800/765887710_6_ZvOR.jpeg
Topic: werkhandschoenen (21-10-2009 22:54:00)
en die heb ik ook ;), overigens gekregen van chef kers himself wink ;)

zitten heel prettig. werkt handig zonder die vingertopjes.
Topic: Microfoonkeuze toespraak (20-10-2009 21:57:00)
sennheiser k6je, gaat hier perfect als spraak mic,

shure mx 412/418 ook perfect wel is waar zwanenhals en condensator.

perfect én zuiver geluid.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (17-10-2009 17:47:00)
daar ben je toch zelf bij,

je weet toch al meteen dat je met de fiat panda van je moeder minder mag trekken dan met de landrover van je vader (bij wijze van)

ik mag met mijn auto ook maar 1500 kg trekken. wagen mag 2000 kg hebben.. nou dan houd je daar rekening mee..
en je merkt al snel genoeg wanneer die te vol zit en/of je te hard rijdt met je combinatie.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (16-10-2009 13:19:00)
gewoon BE halen, kost je een dag en 450 euro en je hebt een hoop gezeur minder.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (6-10-2009 13:36:00)

Malle Pietje schreef:

Ik ken er 1 die heeft een hefmast van een heftruck afgesloopt, en tegen een buitenmuur (lees keldergat/klotetrap) geschroefd. Gaat een beetje lomp naar beneden, maar werkt wel goed. Minpuntje is dat er totaal geen keuring op zit, en die zal er naar mijn idee ook nooit komen. Je kunt er over twijfelen om het te gebruiken, maar in dit geval doe ik het omdat die trap echt geen optie is. ( en ik ken die eigenaar toevallig al 25 jaar wink ;) )Eerlijk is eerlijk, bij elke andere locatie zou ik er never opgaan.
ik bedoel maar of had je liever die plaat gehad (vol mos/groen/alg/gaten en andere rotzooi) hahaha.. die er tot 3 jaar geleden lag wink ;)
Topic: Antenne Booster/Splitter (16-9-2009 23:46:00)
en wat betreft de voeding, hoe zit dat laugh :D

de actieve moet gewoon 12v hebben, en dat loopt dan via de bnc of krijgt hij dat vanuit de ontvanger?
Topic: Antenne Booster/Splitter (16-9-2009 07:11:00)
Even kicken,

Zijn de DAP "vlaggetjes" universeel te gebruiken met de Shure SLX ontvangers, ik wil mijn bereik kunnen vergroten/richten.

De frequenties komen met elkaar overheen dus zou in theorie wel moeten werken

www.new-line.nl/v/24822

vanwaar de keuze voor dap, het word nietzo gek vaak gebruikt dus wil niet ontzettend veel geld uitgeven aan iets wat thuis in de schuur ligt dus vandaar.

bedankt alvast.
Topic: Te lange kabel? (28-8-2009 22:17:00)
hier gaat zelfs 50 meter xlr probleemloos!

ik weet eigenlijk zo 123 niet wat de maximale lengte is, ik weet alleen van utp dat het maar 100 meter mag zijn laugh :D
Topic: T4 Probleem (21-8-2009 21:58:00)
ja die bedoelde ik,

heb even rechtstreeks contact met highlite gehad, en daarmee is het opgelost.

gisteren het onderdeeltje binnen gekomen, en deze vervangen. T4 werkt weer perfect!
Iedereen tot zover bedankt!
Topic: T4 Probleem (13-8-2009 11:05:00)
kabels gewisseld, en dan werken de andere 2 kanalen wel. probleem zit hem dus in het dimmodule als ik het goed begrijp. Dit is ook het printje met de ontplofte triac.

of ik ben ontzettend blind, maar op new-line kan ik hem zo 123 niet vinden.
waar kan ik die resevere dimmodule vinden?