Forum > Webshop

Sennheiser HD 25

(56 reacties. Pagina 5 van 6)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
13-1-2005 13:40

Dré schreef:

Doe het bij elkaar binden met een elastiekje (dus stuk in kwestie oprollen en bij elkaar houden met een elastiekje). Als je dan eens ergens achter blijft hangen dan trek je automatisch het rolletje uit elkaar (ik vind dat een stuk handiger en veilger dan met een tie wrap o.i.d.).
Andere oplossing is met een haakse plug werken van koptelefoon op mixer.

Als je dan te ver weg loopt trek je hem uit de plug. Werkt ook prima voor als je geen elastiekje bij de hand hebt wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
JgroenenbergStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-1-2005
Laatste: 28-1-2005
Berichten: 1
28-1-2005 08:36
ik ben op zoek naar een hoofdtelefoon voor prof.audiobewerking van house music heb ik dan een open of gesloten telefoon nodig heeft iemand een goeie tip laat het me weten
dank by voorbaat
Dj quintenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2003
Laatste: 29-5-2008
Berichten: 172
30-1-2005 13:37

jgroenenberg schreef:

ik ben op zoek naar een hoofdtelefoon voor prof.audiobewerking van house music heb ik dan een open of gesloten telefoon nodig heeft iemand een goeie tip laat het me weten
dank by voorbaat
Gebruik de zoek optie even linksbovenin, staat vast wel iets over geschreven. Voor bewerking is schofterig goed geluid toch wel een pré. Kijk even naar de sennheiser hd25 of als je wat meer geld hebt de sony 7509.

grtn,

Stefan
- Praten is een kunst, communiceren een gave -
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
31-1-2005 01:07
En weer word de beyer dynamic vergeten.... www.new-line.nl/v/83

Zo'n mooi geluid als in die koptelefoon zit is ongelofelijk
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
OpelfreakStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 2-8-2004
Laatste: 25-9-2006
Berichten: 67
9-6-2005 22:00
Sorry voor de kick, maar rap nog wat vraagjes:

Zit hij over of tegen de oren?
Is de rechtse schelp draaibaar genoeg (dus links rechts) om op een fijne manier one-cup te luisteren? (de linker schelp dus iets achter je linkeroor)
Is hij qua geluidskwaiteit EN stevigheid beter dan de HDJ-1000 en de MDR-V700?

Als hij dit allemaal doet, is men volgende keuze dan snel gemaakt, indien men HP-700 het ooit zou begeven.
R 'n' B = Rommel 'n' Bazaar
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
9-6-2005 22:19

Opelfreak schreef:

Sorry voor de kick, maar rap nog wat vraagjes:
Over welke hoofdtelefoon???
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Dj NoizStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 16-6-2006
Berichten: 357
9-6-2005 22:50

Dré schreef:

Over welke hoofdtelefoon???
Mij lijkt toch de Sennheiser HD25, vermits dar het topic over gaat ...
Of ben ik nou te kort voor de bocht?
Being a dj is not just a job for me, it's my calling!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
9-6-2005 23:08

Dj Noiz schreef:

Dré schreef:

Over welke hoofdtelefoon???
Mij lijkt toch de Sennheiser HD25, vermits dar het topic over gaat ...
Of ben ik nou te kort voor de bocht?
Je bent niet kort door de bocht als je veronderstelt dat een topic altijd moet gaan over de originele vraag (in dit geval de HD-25). Maar dat zou ook betekenen dat je bijvoorbeeld ook bij jezelf zo rechtlijnig zou moeten zijn, nooit van gedachten mag veranderen, nooit plannen mag wijzigen etc. etc. etc.

In het "echt" is alles een "kronkel", zo ook een topic. Zie maar de post boven jouw post. Daar wordt toch echt de DT-250 genoemd. De post daarboven wordt gesproken over de MDR-7509. Ook is er gesproken over de nieuwe Technics (die vorige week toch maar op voorraad is gelegd maar nog niet is getest)...

Het was een kleine moeite geweest de tweede zin te veranderen in:
Zit de HD-25 over of tegen de oren?
De HD-25 zit OP je oren (is waarschijnlijk al een keer of 10 ter sprake gekomen), schelpen kunnen niet draaien, 1 schelp kan kantelen (waarom je een schelp zou willen draaien is mij nog steeds een raadsel (het nodigt namelijk uit tot vreemde praktijken)), one cup is prima mogelijk vanwege de kantelbare schelp. Als je de HD-25 stuk krijgt dan ben je HEEL lomp bezig. Het ding zit zo slim en eenvoudig in elkaar dat het een van de meest onverwoestbare hoofdtelefoons is. Overigens is dat dan geen uitnodiging om er maar raar mee om te gaan... Geluidskwaliteit is vergelijkbaar met de MDR-V700 (dus beter dan de HDJ-1000) MAAR ze klinken totaal anders. Er zijn namelijk meerdere smaken "goed geluid" ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
10-6-2005 00:09

Dré schreef:

Als je de HD-25 stuk krijgt dan ben je HEEL lomp bezig.
Dus niet mee voetballen, geen zware cases op zetten en er vooral niemand mee een draai om zijn oren geven want dat houd de kabel niet wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
OpelfreakStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 2-8-2004
Laatste: 25-9-2006
Berichten: 67
10-6-2005 12:27
Ik bedoelde dus idd de Sennheiser, daarmee ik dit topic kickte.
En met draaien bedoelde ik dus idd een "beetje" links-rechts kantelen happy :)
Op de oren en toch geheel afsluiten, "lijkt" me raar maar dat zal dan wel. Stom dat er niet echt een dj-shop in de buurt is, kon ik em is passen...
Maar we zien wel, bedankt voor de reactie.
Grtz
R 'n' B = Rommel 'n' Bazaar

Terug naar forum Reageer (zonder quote)