Forum > Webshop

Vestax PDX stofkappen

(32 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
20-1-2004 13:46

kvm schreef:

Dat ze snel leveren is bekend, weinig voorraad.

Martin.
En ze zijn ook heel erg makkelijk -> Ik heb ooit is met een lompe actie de afstelschoef bij een PDX (voor de armhoogte) kats afgebroken tijdens het vast draaien. Ik terug naar feedback (had ze 2é hands gekocht en daar kwamen ze vandaan) en daar wilden ze de draaitafels niet eens opsturen. Ik daar in de zaak bellen naar Voerman en het hele verhaal uitgelegd. Moest ik ff die vent van feedback aan de foon geven en toen die ophing liep ie weg en kwam terug met een nieuwe PDX.

Nu hoorde ik later dat ze ook wel is het tegen overgestelde zijn maar ik heb toen dus gewoon vette mazzel gehad.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
20-1-2004 19:09
INDERDAAD... Ik had een GLOEDNIEUWE Vestax mixer (zo'n duur kreng met draaipotjes) waarvan een aantal functies niet werkten. In plaats van dat ze hem vervingen werd hij gerepareerd. En daar hadden de heren dan 3 weken voor nodig!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
20-1-2004 21:46

Dré schreef:

INDERDAAD... Ik had een GLOEDNIEUWE Vestax mixer (zo'n duur kreng met draaipotjes) waarvan een aantal functies niet werkten. In plaats van dat ze hem vervingen werd hij gerepareerd. En daar hadden de heren dan 3 weken voor nodig!
Dat klinkt bekend. Met sommige merken die ze hebben, staan ze zeer sterk en hebben ze helaas de macht in handen. Omruilgarantie voor nieuwe (defecte) onverkochte artikelen kennen ze (meestal) niet.

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)