Forum > Webshop

Lage prijs ....

(31 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
20-12-2003 23:56
Ooit bij een zekere webshop aan de deur geweest beginnende met een G,
In het noorden des lands wink ;)
Bleek dus gewoon een rijtjes huis te zijn, waar ik HELEMAAL niet welkom was aan de deur. Men praate met me vanuit het boven/slaapkamer raam shocked 8O En deed niet open.
En gaf me te verstaan dat men geen zaken deed aan de deur.
Alleen via internet.
Men was zeker bang dat ik met een kapot app. voor de deur stond razz :p

Diezelfde webshop heeft nu nergens meer zijn adres op de site staan.
Dat soorts shops zou ik dan wel een beetje wantrouwen, ook al zijn ze nog zo goedkoop.
Als je het een beetje wilt weten, ga er dan de eerste keer dat je er wat wilt kopen even langs, om te kijken.
als het dan een beetje klikt, kan je er in het vervolg ook via internet bestellen.
Anders alleen bestellen, als je iemnad kent die er goede ervaringen heeft, met betrekking op de sevice. Verkopen kunnen ze allemaal, maar service geven, daar mee onderscheid de kwaliteit zich!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
21-12-2003 13:09

roberto schreef:

sylvia schreef:

Je hebt toch gewoon webshops en webshops. New-Line is één van de weinigen (ik geloof zelfs de enige) waar ik 100% op vertrouw. D'r is ook een concurrent van Dré waar ik eens een speler wilde gaan halen omdat ik toch in de buurt was van dat adres, bleek het gewoon bij die jongen zijn moeder thuis te zijn.

Vind ik persoonlijk niet zo erg, maar daar stuur ik dus geen vrienden heen, omdat ik in het geheel niet kan instaan voor eventuele service. (Tenzij z'n moeder erg handig is met een schroevendraaier laugh :D .)
sylvia, je maakt me erg benieuwd wie dat was........ wink ;)
Ach, ik heb zijn naam hier al wel eens ergens voorbij zien komen. Stuur me maar even een mailtje, een 'raad eens wie de concurrenten van Dré zijn' topic vind ik zo sneu voor New-Line.

Ik neem de woorden 'concurrent van Dré' uit mijn vorige post ook nog even terug, dat zou teveel eer zijn voor die (overigens wel vriendelijke) jongen.
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
21-12-2003 13:49

Tom schreef:

Dat soorts shops zou ik dan wel een beetje wantrouwen, ook al zijn ze nog zo goedkoop.
Een beetje!??!? Nee, ik zou meteen instappen en wegrijden... (hoe goedkoop hij ook was). In het begin vond ik het ook een beetje vreemd bestellen hier, maar meteen na de eerste keer vertrouwde ik het volkomen, m'n moeder ook dus... Verdere zaken waar ik ook rustig wel wat bestel is b.v. bol.com ofzo...
Mitch17Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-8-2003
Laatste: 15-3-2010
Berichten: 22
21-12-2003 15:01
Wat mij opviel is dat dre de numark cdn-88 voor 749 euro aanbiedt... Bij de bekende winkel in Rotterdam, Utrecht en Apeldoorn is hij 1.049 euro shocked 8O Is dat een typfout of is dat echt een topaanbieding?
ik slaap slecht, maar daar lig ik niet wakker van...
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
21-12-2003 15:19
Als je goed leest wat er staat, dan weet je dat Dré dit ook weet ->
(Adviesprijs: € 999,00)
Dj JoBoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2002
Laatste: 28-2-2009
Berichten: 196
21-12-2003 15:53
ja of die prijs klopt is weer een ander verhaal want de cdj-800 heeft hier een adviesprijs van € 839,00, dat is inmiddels 730 geworden...
maar het is iig wel een redelijke prijs...
.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
22-12-2003 14:51

Dj JoBo schreef:

ja of die prijs klopt is weer een ander verhaal want de cdj-800 heeft hier een adviesprijs van € 839,00, dat is inmiddels 730 geworden...
Is de ADVIES verkoopprijs van de CDJ-800 verlaagd naar 730 euro? Dan mag Pioneer haar prijslijst wel eens bijwerken. Op de prijslijst van December staat hij namelijk nog gewoon op 705 euro ex BTW!!! En ook op m'n laatste factuur (van een paar dagen geleden) staat hij op dit bedrag (wat dus overeenkomt met 839,00 euro inclusief BTW).

Ik denk dus dat je je vergist. wink ;)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
22-12-2003 15:04

mitch17 schreef:

Wat mij opviel is dat dre de numark cdn-88 voor 749 euro aanbiedt... Bij de bekende winkel in Rotterdam, Utrecht en Apeldoorn is hij 1.049 euro shocked 8O Is dat een typfout of is dat echt een topaanbieding?
Het is ECHT een topaanbieding. Overigens is het een actie in samenwerking met de importeur.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Dj JoBoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2002
Laatste: 28-2-2009
Berichten: 196
22-12-2003 18:28

Dré schreef:

Dj JoBo schreef:

ja of die prijs klopt is weer een ander verhaal want de cdj-800 heeft hier een adviesprijs van € 839,00, dat is inmiddels 730 geworden...
Is de ADVIES verkoopprijs van de CDJ-800 verlaagd naar 730 euro? Dan mag Pioneer haar prijslijst wel eens bijwerken. Op de prijslijst van December staat hij namelijk nog gewoon op 705 euro ex BTW!!! En ook op m'n laatste factuur (van een paar dagen geleden) staat hij op dit bedrag (wat dus overeenkomt met 839,00 euro inclusief BTW).

Ik denk dus dat je je vergist. wink ;)
dat zou best kunnen...
ik zal t nog eens navragen
.
DesconStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2002
Laatste: 20-4-2009
Berichten: 179
23-12-2003 22:47

sylvia schreef:

Je hebt toch gewoon webshops en webshops. New-Line is één van de weinigen (ik geloof zelfs de enige) waar ik 100% op vertrouw. D'r is ook een concurrent van Dré waar ik eens een speler wilde gaan halen omdat ik toch in de buurt was van dat adres, bleek het gewoon bij die jongen zijn moeder thuis te zijn.

Vind ik persoonlijk niet zo erg, maar daar stuur ik dus geen vrienden heen, omdat ik in het geheel niet kan instaan voor eventuele service. (Tenzij z'n moeder erg handig is met een schroevendraaier laugh :D .)
Een drukke winkel heeft meer kosten,dan een rustige winkel. Zo werkt het ook met webwinkels.Al denk ik dat webwinkels in verhouding meer kosten krijgen maar dan doe je toch iets fout als je dan niet uit de kosten kan komen.

De winkel waar ik mijn apparatuur haal levert ook gewoon vanuit huis. Terwijl die jongen toch genoeg kennis van zaken heeft en tegen een lage prijs levert.Ik ken ook wel winkels die een nette winkel en loods hebben en minder kennis van zaken hebben. We hebben het niet over dezelfde winkel omdat deze jongen niet meer bij zijn moeder woont wink ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)