Forum > Licht

Kent iemand dit lichteffect?

(32 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
HSStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2005
Laatste: 13-4-2024
Berichten: 167
1-4-2014 00:18
Toch vraag ik me vaak af wat een leek nou van de show meekrijgt, wat betreft opstelling. Wij vinden van alles over de plaatsing van movingheads, maar interessanter is of de klant het merkt. Zo'n kekke foto geeft een mooi sfeerbeeld. Toch denk ik dat lichten die van boven op de mensen schijnen ze meer het gevoel geeft er 'middenin' te zitten. Ik pretendeer met een discoshow de zaal min of meer om te toveren in een Disco, dan moeten ze ook het gevoel hebben in een disco te staan.

Ik heb geen movingheads, precies om de gestelde argumenten. Voor drive-in vind ik ze niet nodig. Het meeste van hun bereik gebruik je toch niet. En als de show eenmaal loopt, zie je hetzelfde: een bewegende lichtstraal door de zaal. Ik denk wel dat mensen movingheads 'herkennen' als profi spul wat een goede indruk achterlaat (daargelaten of de kopjes ook daadwerkelijk kwaliteit zijn)
JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
Berichten: 605
1-4-2014 00:38
4u eten is hier de normaalste zaak tijdens een huwelijk, jubilee....
Tussen 20 en 21u voorgerecht
Van 21u tot 23u hoofdgerecht
Van 23u tot 00u en soms tot 00u30 nagerecht met veel te veel keuze (ongeveer 15 verschillende taartjes, bavarois, creme brulee...)
Zelfs met verjaardagsfeestjes laten ze een mobiele frituur, pasta bus of ander eetkraam op wielen komen en je kan dan 2 tot 3u onbeperkt aanschuiven

Ik zou het liever anders zien, we zouden dan veel minder uren moeten werken en vroeger in bed zitten, en de gasten zitten zo vol van al dat eten, dat ze nog met moeite kunnen dansen laugh :D
Frank76Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 2052
1-4-2014 07:29
Vind het allemaal heel erg laat, waarom? Geldt overigens ook voor stappen tegenwoordig.
Waarom zou een feestje om 20 uur niet gezellig kunnen zijn?

Beginnen jullie belgen ook pas om 13 uur met de foto sessie etc?
Hier zit menig bruidje om 7 uur bij de kapper, dan ga je echt niet meer feesten tot 5 uur hoor!
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein

Terug naar forum Reageer (zonder quote)