Forum > PC related Forum

DMX Studio Professional

(215 reacties. Pagina 5 van 22)
Moderator(s): Dré
JurrieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 620
14-8-2003 16:17
Je kunt het spul toch gewoon bij Electuur bestellen?
EinstijnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-2-2003
Laatste: 14-7-2006
Berichten: 166
14-8-2003 17:18
ja ik heb al bij conrad gekeken, maar ik vind die site gewoon k*t werken.
als ik het typenummer intyp vind hij het niet.

nee alleen de print en voorgeprogrameerde IC kun je bij elektuur bestelen.
soms zit het mee, maar meestal tegen
BergambachtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-7-2003
Laatste: 16-1-2005
Berichten: 163
14-8-2003 17:40
De site van conrad werkt inderdaad gewoon niet, dan zou je alles in t menu op moeten gaan zoeken. Ken je niet toevallig iemand die een catalogus in huis heeft dan? Dat zoekt in ieder geval een stuk makkelijker
Keep the Inspirit alive...
PatrickKStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2003
Laatste: 14-6-2011
Berichten: 351
14-8-2003 17:56
Kijk anders even op www.dil.nl of ze hem hebben als pakket, of dat ze daar de losse componenten hebben.
-- Let's do it my way and get it right the first time --
EinstijnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-2-2003
Laatste: 14-7-2006
Berichten: 166
14-8-2003 18:27
ik heb zelf de conrad catalogus, maar daar kan ik ook dingen niet in vinden,
maar ik hoopte ook eigelijk dat er een site zou zijn die hem gewoon als bouwpaket aanbood.
en de site van dil is een mooie site, maar heeft net weer het bouwpaket niet angry .
soms zit het mee, maar meestal tegen
FossaltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2001
Laatste: 11-3-2013
Berichten: 1096
14-8-2003 22:34
Ben de afgelopen dagen ff offline geweest i.v.m. de omzetting naar ADSL. Maar ben gelukkig weer online :).

De elektuur interface kun je gemakkelijk bestellen via de website van elektuur:
elektuur.o4s.com/Elektuur/NL/Products/EpsEss.nsf/vwLookup/NL3.13549

We zijn op dit moment heel druk bezig met het opzetten van de kern van ons programma. De versie zoals ie hier staat te downloaden is nix anders dan een simpel delphi programma`tje dat in theorie iedereen zou kunnen maken. De kern van ons programma moet uit een dll alle informatie over een bepaald apparaat kunnen halen en ook nog eens de besturing ervan kennen. Om hier een goed systeem voor te maken is veel tijd en geduld nodig, vandaar dat we de afgelopen 2 weken weinig van ons hebben laten horen. Op dit moment hebben we een pc 24/7 ons programma draaien (P1/233) en deze loopt al meer dan een week onder windows ME zonder problemen. We kunnen er dus tot nu toe van uit gaan dat ons programma stabiel is. Het is namelijk niet de bedoeling dat je pc of het programma midden in een lichtshow vastloopt. Als over een paar dagen het programma nog steeds zonder problemen werkt dan gaan we onze website online zetten waar de voortgang van het project bijgehouden zal worden. De beta testers zullen a.s. maandag een mail ontvangen met daarin stand van zaken.

Greetz, Fossalta
EinstijnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-2-2003
Laatste: 14-7-2006
Berichten: 166
14-8-2003 23:34
de link werkt nog wel, maar de site van dil kent hem niet meer.

laten jullie het dan ook de gehele tijd iets doen?
zoals een chase laten aflopen? en met welke lichttafel momenteel?
want als hij alleen stilstaan blijft werken is het ook leuk en weet je dat het stabiel is, als je het een uurtje laat draaien zonder erbij te zijn, maar als ik voor een band licht doe, dan mag hij flink werken wink ;)
verder is iedereen die heeft gemailt tester?
soms zit het mee, maar meestal tegen
FossaltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2001
Laatste: 11-3-2013
Berichten: 1096
15-8-2003 10:22

einstijn schreef:

de link werkt nog wel, maar de site van dil kent hem niet meer.

laten jullie het dan ook de gehele tijd iets doen?
zoals een chase laten aflopen? en met welke lichttafel momenteel?
want als hij alleen stilstaan blijft werken is het ook leuk en weet je dat het stabiel is, als je het een uurtje laat draaien zonder erbij te zijn, maar als ik voor een band licht doe, dan mag hij flink werken wink ;)
verder is iedereen die heeft gemailt tester?
Hij staat met de DMX interface van de elektuur 2 switchpacks en 2 ShowTec T4`s aan te sturen (zonder belasting). Als ik af en toe ga kijken dan zet ik ook nog 2 ADJ Rampages aan (DMX gobomoon). Nee niet iedereen die ons de afgelopen tijd heeft gemaild is automatisch een tester. Alleen als je daar zelf om gevraagd hebt of als we je om je computer gegevens gevraagd hebben.

Greetz, Fossalta
EinstijnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-2-2003
Laatste: 14-7-2006
Berichten: 166
15-8-2003 12:17
dil levert hem alleen op besteling, dus het is gevonden.
bedankt voor jullie hulp.
soms zit het mee, maar meestal tegen
EricStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-10-2002
Laatste: 4-4-2024
Berichten: 455
15-8-2003 16:28

einstijn schreef:

dil levert hem alleen op besteling, dus het is gevonden.
bedankt voor jullie hulp.
Yup ik heb 'm vandaag dan ook aangehad happy :) Wat een klein prul zeg, saladedoosje van 50 gram razz :p

Maar ik mis dus wel een schema, dus als iemand toevallig nog de Elektuur van april '94 heeft liggen (waar dus het schema is te vinden is), hoor ik het graag...
Hoe meer kennis hoe meer twijfel

Terug naar forum Reageer (zonder quote)