Forum > Muziek

25 jarige bruiloft

(53 reacties. Pagina 3 van 6)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
9-6-2003 00:06

Jocha schreef:

Kijk hoe oud je dan ook ben, iedereen moet het leren> anders blijf je maar doorschuiven.
Leren doe je niet door er maar op los te gokken.
Gewoon proberen dj roma,
Als het bruidspaar dat van te voren zou weten, zouden ze dan zo'n gok nemen?
Verder gewoon alles goed doorspreken zodat je de kans op fouten of "vergeten dingen" zo klein mogelijk maak.
Zodat je de eventuele fouten en te kortkomingen dan op het bruisdpaar zelf kan afschuiven???? shocked 8O
Als je het echt niet vertrouwd kan je altijd nog een playlist maken en die van te voren al aan de "organisatie" voorleggen.
Alsof je precies van te voren kan inschatten welke nummers je moet draaien? shocked 8O
Als je zo redeneerd, kunnen ze net zo goed zelf een Cdtje branden en een stel boxen huren.
Nee, je moet niet vergeten dat je de entertainer bent.
Zandzakken kun je gratis vullen voor achter de mixer te zetten.
Als je een feest wilt hebben, moet er welk iets meer geburen dan een rijtje platen draaien.
2tom
vind het een beetje zwak eerst mensen af te kraken dat ze waarschijnlijk niet gaan redden en dan vervolgens jezelf naar voren schuiven.
Ik was niet de enige die het beter vond om dit door een wat meer door de wol geverfde Drive in te laten doen...... sad :(

Heb niemand afgekraakt, heb niet veroordeeld, heb slechts geprobeerd een eerlijk advies te geven.
Als jij gaat trouwen wil je ook zeker weten dat de ringen passen! (snap je?)wink ;)
En Hallo......,
heb duidelijk aangeboden dat hij mee kan gaan om er iets van op te steken.
Wat een handige site is voor zulk soort feestjes:
Welja, maak maar een lijstje van nummer 1 hits, want als je met hagel in de lucht schiet op een zwerm eenden, valt er altijd wel wat naar beneden. Als je zo je avondjes samensteld, zul je vanelf door de mand vallen.
Noot:
Ik heb nog steeds niet het absolute nummer één nummer op bruiloften in jullie lijsten gezien laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
9-6-2003 00:51
"daar komt de bruid" wink ;)
Music is what feelings sound like...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
9-6-2003 00:52

RonnieB schreef:

"daar komt de bruid" wink ;)
nope, en ook niet "morgen ben ik de bruid" (wel veel gedraait)
Ik ben benieuwd hoeveel Dj's dit nummer kennen shocked 8O wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
9-6-2003 01:05
hehe, ik ben nog niet aan bruiloften toe, dus ik zou het echt niet weten...

ik heb toevallig dit weekend een beetje 70s, 80s, 90s muziek proberen te draaien, maar het blijft erg pittig als je al die titels op een verzamelaar ziet staan.. wink ;) als ik eenmaal het nummer hoor, dan ken ik hem wel, maar de titels zeggen me geen ruk! (maarja, dat was ook allemaal ver voor m'n tijd, maar ik blijf steeds bijleren...)

als jij dat nummer roept, zal ik hem misschien zelfs wel hebben, en als ik hem hoor, zal ik hem vast wel kennen.. happy :)
wat voor stijl en welk jaar komt het nummer? (ben al erg nieuwsgierig wink ;))
Music is what feelings sound like...
FossaltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2001
Laatste: 11-3-2013
Berichten: 1096
9-6-2003 02:40
Ik heb ook al eens een 25 jarig huwelijk mogen doen (vorig jaar juni), gewoon de cd-collectie van m`n pa meegenomen. Ging prima! Toen Tiesto met flight 643 aangevraagd werd kwam de stemming er pas echt in zelfs de oudere mensen kwamen in beweging happy :). 1 ding scheelde iedereen kwam aanvraagjes doen,( iets waar ik over het algemeen een grote hekel aan heb, want voor je het weet heb je een waslijst van hier tot madrid.)
ik hoefde zelf dus niet te bepalen wat er gedraaid moest gaan worden. Dit was tevens de eerste en laatste keer dat we buiten gedraaid hebben, toen we om een uur of 3 `s nachts gingen opruimen was alles nat (niet door regen maar condens), inclusief truss, cd`s, versterker, flightcases en niet te vergeten wij zelf.

Nu hebben we de gehele top-2000 van 2002 als audiocd en als mp3 en de meeste nummers ken ik nu ook, dit helpt ons een heel eind op weg bij e.v.t. volgende jubilerende bruidparen (leuk woord voor galgje [:]))

Greetz, Fossalta

[p.s. nu ben ik het forummen echt zat ik ga naar bed!]
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 13458
9-6-2003 02:47

Jocha schreef:

Kijk hoe oud je dan ook ben, iedereen moet het leren> anders blijf je maar doorschuiven.
Ik heb nog een neefje dat moet leren autorijden. Hij heeft geen zin om het van een ander te leren dus wil ik maar voorstellen dat hij in een oude auto door JOUW straat gaat crossen.

Point taken?

Dit zijn speciale dagen die je niet wilt laten verstieren door iemand die z'n eigen kunnen schromelijk overschat.

Aan de andere kant... Als de klant in kwestie voor een duppie op de eerste rang wil zitten dan krijgt hij waarschijnlijk waar hij voor betaalt (you get what you pay for gaat ook HIER op namelijk).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
SstarStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 25-10-2009
Berichten: 118
9-6-2003 18:30
Eigenlijk vond ik t idee van een x meegaan met iemand met ervaring helemaal niet zo gek shocked 8O
Ik zou zon kans met 2 handen aangrijpen een bruiloft is tenslotte niet zomaar een feestje
Sommige mensen denken dat ze denken maar dat denken ze maar
JochaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-3-2003
Laatste: 11-11-2005
Berichten: 137
9-6-2003 18:52
jah heb het begrepen ook al is het appels met peren vegelijken, maar zoals je zelf al zegd, ze hebben hem niet voor niks gevraagd (waarschijnlijk $$) en ik neem aan dat dj roma er eerlijk voor uit kom wie hij is hoe oud en hoeveel ervaring hij heeft.

Als ze daar voor kiezen kan hij toch alleen nog maar zijn best doen, of moet hij het doorschuiven zodat de opdrachtgever voor een blok word gezet of geen dj of een dj van een paar honderd euro duurder.

Van jullie kant bekeken begrijp ik het wel,

jocha
"Jocha"
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
9-6-2003 19:02

RonnieB schreef:

70s, 80s, 90s muziek proberen te draaien, maar het blijft erg pittig als je al die titels op een verzamelaar ziet staan.
Dat heb ik nou met die moderene club/house en scrats muziek laugh :D
Vandaar dat ik dus ook geen scholen meer doe.
als jij dat nummer roept, zal ik hem misschien zelfs wel hebben, en als ik hem hoor, zal ik hem vast wel kennen.. happy :)
En dat is nou precies de reden waarom het haast onmogelijk is om het goed te doen met muziek die je niet kent. Je weet niet wat je op zet, en hoe ze er op reageren.
Er is inmiddels al een hele generatie die "De vogeltjes dans" niet kent.
Toch nog steeds een feestnummer op bruiloften.
En nee, dat is niet het nummer wat ik bedoel laugh :D
wat voor stijl en welk jaar komt het nummer? (ben al erg nieuwsgierig wink ;))
Zal een beetje helpen, het is door meer dan 50 artiesten over de hele wereld op de plaat gezet, en er bestaan wel 100 uitvoeringen van.
Er zijn zelfs Nederlanders die het opgenomen hebben, maar Pink Floyd heeft het ook op een LP staan wink ;)
Ben benieuwd of iemand het post wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Dj romaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-3-2003
Laatste: 2-7-2010
Berichten: 206
9-6-2003 19:47
nou dames en heren ik heb zaterdag voor dit publiek gedraaid en weet je wat....

ik heb van een avondje draaien 6 reserveringen staan. kortom het ging uitermaate goed iedereen was kei tevreden ik heb de heele avond nederlands , engels , apres-ski door elkaar gedraaid iedereen super tevreden

(behalve de ouwetjes want die vonden de muziek maar te hard en ze vonden dat ik maar corrie konings moest draaien)

maar bedankt voor jullie tips mensen happy :)
D'n huisschilder

Terug naar forum Reageer (zonder quote)