Forum > Algemeen Forum

gejat

(46 reacties. Pagina 1 van 5)
Moderator(s): Dré
MielemanAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2003
Laatste: 25-2-2005
Berichten: 3
20-5-2003 13:52
t' laatst op een feest ging ik ff naar de plee en m'n draaimaatje lette ook efe niet op, en toen opeens had iemand een paar CD'S uit t' rekje gejat! angry
is dat jullie ook wel eens overkomen? of hebben jullie soms tips?
because i'm so sad :( sad :( sad :( sad :( sad :( sad :( sad :( sad :( sad :( sad :(
djeeeeeeez wat is nou weer proeftijd lid? >zucht<
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
20-5-2003 14:12
mja, gewoon ervoor zorgen dat er niemand bij je CD's kan komen? ik zorg er meestal voor dat de CDs achter me staan, en verder komt er niemand het podium op (behalve mn collega dan wink ;)! (en als ik weg ben, moet hij dus ff opletten)
Music is what feelings sound like...
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 28-5-2024
Berichten: 5308
20-5-2003 14:32
Mieleman heeft niet echt geluk: lichteffectje in de brand, cd's gejat... sad :(
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
20-5-2003 15:20
altijd blijven opletten, bij mij staan ze meestal gewoon op de tafel maar goed vooral oudere mensen lopen gewoon beetje cds te kijken halen eruit kijken ff zetten ze weer terug, maar goed dan wel goededd kijken of ze niet ff stiekem cdtje meejatte
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
20-5-2003 15:45

speakerfreak schreef:

altijd blijven opletten, bij mij staan ze meestal gewoon op de tafel maar goed vooral oudere mensen lopen gewoon beetje cds te kijken halen eruit kijken ff zetten ze weer terug, maar goed dan wel goededd kijken of ze niet ff stiekem cdtje meejatte
zelfs DAT moet je eigenlijk voorkomen... ik word al veel te zenuwachtig als dr iemand naar mn CDs wijst.. wink ;)
Music is what feelings sound like...
DJ SnufStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-3-2003
Laatste: 14-4-2018
Berichten: 75
20-5-2003 22:24
Mij hebben ze eens in Roermond bij een discoavond (voor 90% allochtonen van 12-16 jaar) een kabel van 3 x 2,5 mm2 doorgebrand met een aansteker. Tot overmaat van ramp vloog de zekering er niet uit, omdat het zo'n oude tent was. Gevolg: Heel stopcontact weggesmolten. Toen wij alles maar snel op een andere groep hadden gezet, hebben ze ons ook nog 5 CD's gejat (1 man was nog bij de apperatuur, maar dit was dus blijkbaar voor dit soort volk niet genoeg om alles in de gaten te houden).
Hebben natuurlijk wel gelijk een flinke schadevergoeding gevraagd aan de organisatie, en we gaan hier dus echt nooit meer heen terug. Het is voor ons een hobby, maar als het zo moet, is de lol er snel van af. Ze hebben ons wel weer gevraagd, maar ik heb gewoon rechtuit gezegd: de volgende keer duwen ze de truss (niet zo'n goedkope lichtbrug)omver.
Gaan met die banaan!
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
20-5-2003 22:28
Het is altijd heel erg jammer als er zulke dingen gebeuren. Er heeft bij ons op school wel eens iemand over de boxen heen gekotst, modat hij teveel gezopen had. Hoe dat is afgelopen weet ik niet, maar ik heppem niet meer gezien op feesten.

Over die cd's, ik zie er ook het nut niet van in, om in een cdkoffertje te graaien om een nummer uit te zoeken. Als je iets wilt horen, ken je die plaat wel en vraag je het aan de dj. Je gaat niet iets aanvragen om het aanvragen. Ik houd ook altijd mijn cd's in de buurt en de eerste die eraan komt wijs ik erop dat hij er vanaf moet blijven. Gaan ze dan door is er altijd nog een maglite in de buurt. laugh :D
Volgende keer Peter!
EricStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-10-2002
Laatste: 4-4-2024
Berichten: 455
21-5-2003 03:05

DJ Snuf schreef:

Ze hebben ons wel weer gevraagd, maar ik heb gewoon rechtuit gezegd: de volgende keer duwen ze de truss (niet zo'n goedkope lichtbrug)omver.
Nou dacht ik eigenlijk dat er iets anders achter ging komen in plaats van "omver" laugh :D (zoiets als: in hun ****)

Maar dit zijn idd allemaal klotestreken, die wij gelukkig nog niet vaak hebben meegemaakt. Het ergste was dat een grappenmaker ff een stekker uit een stopcontact trok. En een zatlap die een TFT scherm bijna op de grond liet belanden shocked 8O
Hoe meer kennis hoe meer twijfel
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 17-6-2024
Berichten: 9472
21-5-2003 10:31
Wil, degene die 20 jaar geleden "Is she really goning out with him, van Joe Jakson", gejat heeft,
direkt aan mij terugsturen?
Is namelijk bijna niet te krijgen in orginele staat.

En er is wel eens een rol gaffa gejat angry
Voor de rest hebben wij strickte regels op het podium:
No admittance!!!!!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
JoepvandemortelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 13-6-2024
Berichten: 170
21-5-2003 16:01
Cd's zijn er bij ons nooit gejat, wel is al eens een kabel en een microfoon gejat geworden. Echter de microfoon vonden wij terug in de zak van een bezoeker.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)