Forum > Webshop

Betalen met creditcard

(33 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-4-2024
Berichten: 5308
20-12-2006 15:28
Wat ook raar is is dat je wel kan Ideal-en met een Postbankrekening maar dat houders van een ING-rekening er geen gebruik van kunnen maken. Postbank en ING is toch hetzelfde concern, zou je denken.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
21-12-2006 01:13

Victor schreef:

Wat ook raar is is dat je wel kan Ideal-en met een Postbankrekening maar dat houders van een ING-rekening er geen gebruik van kunnen maken. Postbank en ING is toch hetzelfde concern, zou je denken.
De plannen waren/zijn er zelfs bij ING om het hele postbank gebeuren de deur uit te doen en alles ING te maken. Als je het mij vraagt knap stom als je net voor miljoenen euro's Jan Mulder en het meisje met de wonderschone (overigens gephotoshopte) blauwe ogen.....

Las het laatst geloof ik ergens in het NRC (overigens een rot krant om te lezen als je s'ochtends nog geen koffie hebt gehad ;-) )
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
MauriceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-11-2012
Berichten: 731
22-12-2006 10:36
Daarom is het ook een middag krant wink ;)
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
22-12-2006 18:05
Voor mij valt de ochtend sowieso wat later uit dan bij gemiddeld nederland...... horeca hé krijg je dat ;-) Dat betekent overigens ook weer niet dat ik pas om 3 uur s'middags mijn nest uit rol maar dat ik veelal de krant een dag later lees. Het hoofdnieuws kijk ik het journaal wel voor, achtergronden lees ik in de krant op de bank onder het genot van een bak koffie.

Maar het kan ook zijn dat het in de NRC next was, ik heb ze namelijk beiden. (overigens schijnt 2 kranten een wel weer een erg grote luxe te zijn vandaag de dag dus het NRC gaat er uit volgend jaar.)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)