Forum > Webshop

Geblokkeerde producten

(73 reacties. Pagina 8 van 8)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
1-2-2006 13:53

deWit schreef:

Nog wat gehoord Reind ?
Nope en mijn goede voornemen was om niet meer achter fabrikanten aan te bellen dit jaar..... ik heb het al druk zat en er zijn er genoeg die het liefst een zee container voor de deur zouden willen zetten met gear.

Ik bel dus nergens meer achteraan, men belt mij maar. (tenzij er natuurlijk eerder al goede zaken zijn gedaan maar dan zijn de verhoudingen onderling ook anders)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
RutgerLANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 5-2-2019
Berichten: 387
22-3-2006 22:24
En we zijn inmiddels weer een kleine 2 maand verder.

Heeft iemand al wat vernomen van Dateq? Is de 'versie 3' al stilletjes verschenen?

En Reind, jij al wat gehoord van onze vrienden uit Almere?
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
23-3-2006 10:04
Dateq is een maand geleden (ongeveer) langsgeweest (inclusief DJ die de mixer demo'de).

Dateq had bij het ontwerpen van de mixer nooit stilgestaan bij het live switchen van filters (van bijvoorbeeld high naar low) binnen één bank! Kun je ook een beetje zien doordat de filters met 2 buttons worden getoggled (in plaats van 1 schakelaar voor elk gebied zoals bij de A&H Xone mixers).

De korte dipjes tijdens het switchen van filters (van bijvoorbeeld high naar low) zullen helaas blijven (zijn inherent aan het ontwerp). Natuurlijk kun je wel de linker filter op mid zetten en de rechter op high en dan met de cross-fader switchen. In dat geval heb je totaal geen last van dipjes of wat ook maar. Er is echter één "trick" die op de Vibe niet mogelijk is: Filter flip-flop! Bijvoorbeeld CH1 wisselen van laag naar hoog en tegelijkertijd CH2 wisselen van hoog naar laag (bijvoorbeeld voor een climax flip-flop). Wil je dus ECHT dat trucje ook uit kunnen halen, wijk dan uit naar de Xone mixers (die kunnen dat namelijk wel). Ga je dat trucje toch niet toepassen dan valt er prima te werken met de Vibe.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
RutgerLANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 5-2-2019
Berichten: 387
23-3-2006 10:38
Dré, bedankt voor de uitgebreide uitleg.

Het ging me ook meer over een evt. update of anders een oplossing om het 'probleem' te omzeilen of te verhelpen.
Dat gaat met de bovenstaande manier zeker lukken!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)