Forum > Webshop

NEW - Dap - Highlite

(33 reacties. Pagina 1 van 4)
Moderator(s): Dré
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 1855
13-3-2003 17:00
Hey beste forummers,
ik kan momenteel weinig computeren omdat mijn punten stukke slechter zijn geworden sinds ik nu (té veel) computer ! máár toch heb ik weer eens een vraag wink ;)

Ik zat even op deze site én op de site van de con-collega te kijken en zag een groot aantal nieuwe producten van Dap / Shwotec / Highlite !
helaas heeft New-line nog geen plaatje's, maar de con-cullega wel ...

...

Maar nu zag ik een aantal opvallende producten zoals een nieuwe reeks versterkers 'PALLADIUM' Die versterkers zijn écht goedkoop, goedkoper als die 'waardeloze' Radon reeks ! zou dit wel iets zijn voor die prijs ?
Verder kwam ik een Barrelscan tegen en nog diverse andere scan's voor betaalbare prijzen, maar helaas stond bij geen van deze producten een plaatje van het EFFECT en ik kan me dus niets indenken wat voor effect het geeft ... Ik hoop dat Dré een aantal nieuwe producten (ooit) eens gaat bekijken, want ben benieuwd !

Oja, wat zou ik me voor kunnen stellen bij een 'Led-moonflower' wat ik ken wel een gewoon 'led'-ampje en een gewone flower, maar een Led-flower niet !

Greetzzz
Max
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
13-3-2003 17:48
Hmm, LED-flower klinkt interessant. Dit is wat ik er van denk:

Mijn vader werkt bij de essent bij de verkeersverlichting en daar hebben ze sinds een tijd nieuwe lichten. De gewone peertjes zijn vervangen door plaatjes met een stuk of 20 heldere ledjes. Deze geven samen meer licht dan een gewoon lampje en gaan veel langer mee, omdat ze niet kunnen verbranden (wel doorbranden, maar dat gebeurd als het goed is niet). Als ze deze techniek in een lichteffect toepassen wordt deze veel duurder helaas, maar heb je nooit meer kans dat je lampje kapot is. Erg handig dus.

En over die nieuwe vesterker reeks. Ze zien eruit als de opvolgers van de Element-series (radon). En als ze versterkers met zo'n vermogen zo goedkopen maken, zal de kwaliteit wel minder zijn. Men moet toch ergens op bezuinigen.

En weet iemand wanneer de nieuwe Highlite gids binnenkomt (2003-2004). Is dat na de zomer pas, of binnenkort al?
Volgende keer Peter!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
13-3-2003 18:01
De nieuwe Cool Gear catalogus is al verkrijgbaar (en best dik geworden). Doordat mijn gehele site een GELE achtergrond heeft moet ik ELKE foto handmatig verwerken voor ik hem in de shop kan zetten. Dat kost wat meer tijd dan het domweg op Internet pleuren van de CD-Rom (dus vandaar dat de concullega wat eerder is (lekker belangrijk)).

Het gros van de producten is nog niet leverbaar (waardoor de haast om ze maar in de shop te gooien natuurlijk ook niet echt aanwezig is).

De Palladium reeks ziet er van binnen niet echt slecht uit (gelukkig een stuk minder knullig dan de Radon reeks). Onthou echter wel dat ALLE WAAR NAAR Z'N GELD altijd opgaat. Voordat je dus in een jubelstemming komt omdat je denkt het ei van Columbus gevonden te hebben... De voedingkjes zijn zo licht dat ik deze eindtrappen vooral op een slaapkamer terecht zie komen.

Maar voor een ieder die z'n drive-in hobby niet echt serieus neemt zal een setje MC-215's met een palladium vast wel voldoen... De mensen die dan WEL hun hobby een beetje serieus nemen nemen iets anders (zoals de V-reeks van American DJ of, als het echt knijpen is, de Mission reeks van DAP (die laatsten zitten namelijk zeer behoorlijk in elkaar VOOR HET GELD)).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 1855
19-3-2003 21:15
Zo, zie dat er ondertussen al een hele dijk nieuwe producten in de webshop staan ! een hoop met foto's wink ;)

Ben benieuwd of het wat is ! ik ben zeker benieuwd naar de nieuwe DMX effecten, en die nieuwe scan's !
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
19-3-2003 21:16
ehm dre?
lever jij die nieuwe hihglite gidsen ook? of niet?
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
19-3-2003 21:51
Oeewwww, lekkere scans ja. Grappig, lagere prijs dan de Cyclone, maar toch meer functies. Wanneer kunnen we reviews verwachten?
Volgende keer Peter!
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
19-3-2003 22:28
hmm welke scans bedoel jij peter...
staan die hier ook in de webshop?
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
20-3-2003 10:19
www.new-line.nl/webshop/top-100.asp?n=y

Top 100 nieuwe producten. Handig nieuw foefje in de webshop.
Volgende keer Peter!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
20-3-2003 12:05

speakerfreak schreef:

ehm dre?
lever jij die nieuwe hihglite gidsen ook? of niet?
Ik wilde dat eigenlijk niet doen MAAR werd zo gek gezeurd dat de catalogus zelf ook maar in de webshop gezet wordt (binnenkort).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
20-3-2003 12:09
heej, die functie was me nog niet opgevalle happy :)

whehe, mja das mooi vind het wel leuk, s`avonds even boekie doorbladeren

Terug naar forum Reageer (zonder quote)