Forum > Webshop

Nieuwe Numark lading: TT-1610 en DVD-01

(26 reacties. Pagina 2 van 3)
Moderator(s): Dré
Dj fleurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-6-2003
Laatste: 24-3-2010
Berichten: 391
29-3-2005 17:54
ik dacht dat je die was vergeten in je 2000 euro berekinging, daarom wilde ik het even vermelden..
Zitten trouwens veel effecten op dat numark ding, echt een leuk speeltje!

ps. waarom komt er geen video gedeelte in de webshop?
 
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
30-3-2005 00:12

dj fleur schreef:

ik dacht dat je die was vergeten in je 2000 euro berekinging,
ja, was ik ook shocked 8O
Eventueel zonder werkt het wel, maar het is wel behelpen.
ps. waarom komt er geen video gedeelte in de webshop?
Zie mijn rekensom, hoeveel mensen zullen dit aanschaffen?
Zou het enig nut hebben dergelijke sets in een video gedeelte te plaatsen of op voorraad te nemen. Als ik zo'n set zou willen hebben zou ik hem toch willen proberen. Bovendien ben je eigenlijk als shop ook verplicht beamers te verkopen. (totaalset)

Ik vindt het echter leuk om te zien, had jaren geleden al Philips cdv player en Vhs players en Blaupunkt DV2000 mixer. Die tijd heb ik gehad en vindt het niet nodig om nu ineens een dergelijk systeem aan te schaffen. Ik werk steeds aan andere vernieuwingen.
Martin.
kvm entertainment
DJ-DANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-3-2005
Laatste: 15-7-2006
Berichten: 34
30-3-2005 02:56
Ik vraag me ook af hoeveel soorten en merken je hier in hebt, lijkt mij niet veel?? terwijl het voor mij de bedoeling is om een dergelijk apparaat voor het draaien van videoclips en karaoke aante schaffen Ik wil graag weten wat het mooiste is kwa merk of type iemand een tip? ik heb er tot nu toe maar 2 soorten van gezien zijn er nog meer van dit soort machines? tnhx
maar dit is mijn mening, meningen zijn er om ze te delen! SORRY ALS IK ER NAAST ZIT ZEG HET FF!
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
30-3-2005 09:05
Hele goede rede om het wel in de webshop te zetten.
Mensen gaan eerst testen bij andere zaken (vaak duurdere zaken a;s Raf e.d.)en
kopen vervolgens lekker goedkoop en met prima service bij Andre.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 6-5-2024
Berichten: 13458
30-3-2005 13:54
Nou... Da's niet de bedoeling. Bij sommige producten kun je het meer zien als naslagwerk.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DJ-DANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-3-2005
Laatste: 15-7-2006
Berichten: 34
21-4-2005 11:02

kvm schreef:

dj fleur schreef:

videomixer ertussen is ook handig..
Ook daar heeft Numark aan gedacht AVM-01 (plm900euro)

Persoonlijk zou ik hier wel voor kiezen, maar
de Numark heeft echter zo'n functie ingebouwd, uiteraard simpel, on-board Video Switcher. DVD loops maken behoort ook tot de functies. Voor eenvoudig werken met de dvd player zou het eventueel ook zonder videomixer kunnen.

Martin.
Is wel een beetje erg duur, volgens mij is het geen mixen van beeld maar schakeld hij op een bepaald punt gewoon over van beeld naar beeld!
dit kan veel goedkoper heb ik al gezien!
maar dit is mijn mening, meningen zijn er om ze te delen! SORRY ALS IK ER NAAST ZIT ZEG HET FF!
SinuzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2004
Laatste: 7-4-2020
Berichten: 199
21-4-2005 17:03
  • Separate DJ crossfaders for audio and videoProfessional Audio/Video Performance Mixer and Effects
    Video mixing options include fades, 96 wipe patterns, picture-in-picture (PIP), and Chroma Key (blue screen) and Luma key (black screen) capability for superimposing images
  • 2 video effect sections with mosaic, strobe, freeze, paint, and invert (multiple simultaneous effects possible)
  • Joystick control for wipes and picture-in-picture control
  • 10 background color options
Staat hierover op de numark site, het is dus niet zomaar een videoswitsh maar heeft ook effecten ed. Faden gaat met een fader en je krijgt dus wel een mooie overgang(met of zonder overgangseffect).
DJ-DANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-3-2005
Laatste: 15-7-2006
Berichten: 34
22-4-2005 11:24

sinuz schreef:

  • Separate DJ crossfaders for audio and videoProfessional Audio/Video Performance Mixer and Effects
    Video mixing options include fades, 96 wipe patterns, picture-in-picture (PIP), and Chroma Key (blue screen) and Luma key (black screen) capability for superimposing images
  • 2 video effect sections with mosaic, strobe, freeze, paint, and invert (multiple simultaneous effects possible)
  • Joystick control for wipes and picture-in-picture control
  • 10 background color options
Staat hierover op de numark site, het is dus niet zomaar een videoswitsh maar heeft ook effecten ed. Faden gaat met een fader en je krijgt dus wel een mooie overgang(met of zonder overgangseffect).
In dat geval is de prijs inderdaad een stuk aantrekkelijker, blijkbaar dus toch een stukje techniek gebruikt!
maar dit is mijn mening, meningen zijn er om ze te delen! SORRY ALS IK ER NAAST ZIT ZEG HET FF!
DJ-DANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-3-2005
Laatste: 15-7-2006
Berichten: 34
7-5-2005 13:07
Weer ook iemand of d'r nog meer merken zijn die dubbele dvd players zijn, ben ok zoek naar eentje voor gebruik van karaoke en mp-3, hij moet in ieder geval een gescheiden beeld en een beeld schakel functie hebben voor wat ik er mee wil doen!
maar dit is mijn mening, meningen zijn er om ze te delen! SORRY ALS IK ER NAAST ZIT ZEG HET FF!
Dj NathanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-12-2002
Laatste: 23-1-2013
Berichten: 271
25-5-2005 21:53
MEt de opties van dat mixertje kun je leuke dingen doen. Zoals:
Op je ene dvd heb je een hooft van iemand daar maak je een rondje op heen vervolgens shuif je dat over de dvd die je afspeeld en je kan dan een hoofd over je scherm laten gaan. Meestal zijn dit soort mixers erg duur beeldtechniek is niet goedkoop. Maar deze valt wel mee, het zijn dan ook maar 2 kanalen. Panasonic maakt ook VJ mixers. Ga je nog professioneler, dan ijk je naar merken als Grass Valley.
Pearl 2000 in da house!!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)