Forum > Opmerkingen

Nieuwe Layout

(84 reacties. Pagina 5 van 9)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 14-6-2024
Berichten: 13458
17-6-2010 11:04

Sgrovert schreef:

Bij de filters zou het handig zijn als je naast een maximum prijs ook een minimum prijs in kan voeren. Ik was net op zoek naar de convertcon van neutrik en dit is een wat duurdere plug. Met een minimumprijs was het zoeken een stuk sneller geweest.
Na het kiezen van een maximum prijs krijg je de optie een prijsklasse op te geven (wijst zichzelf eigenlijk vanzelf ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
SgrovertStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-12-2002
Laatste: 12-3-2023
Berichten: 625
17-6-2010 11:16
Dat was me gisteren helemaal niet opgevallen. Als je het weet zie je idd dat er een linkje bijkomt.
Maar eerlijk gezegd vind ik het nog steeds niet echt handig werken. Als je de verkeerde prijsklasse kiest kost het 3 klikken om een andere te kiezen. Zou het mogelijk zijn om meerdere prijsklasses tegelijk te kiezen? Of om het menu open te laten staan, zodat binnen een klik een andere klasse te kiezen is?
Lost in Music
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
17-6-2010 14:26
Hallo,

Ik kwam er gisteren ook achter dat de site van New-Line verandert was.
Dacht eerst dat ik de url verkeert had ingetikt laugh :D.

Tja wat vind ik van de nieuwe layout van dit forum....

Eerlijk gezegd verschrikkelijk, compleet ruk.
Dit komt in hoofdzaak door het centreren van de tekst.
Je raakt ook al snel de weg kwijt als je aan het lezen bent als er één of meerdere quotes in de tekst staan.
Nu is een doorgetrokken streep de scheidingslijn tussen quotes en tekst, terwijl bij het oude forum de quote duidelijk was te herkennen aan een andere letter grote.

Mensen die van hun posts af en toe kunststukjes maakte worden door deze layout wel heel erg belemmert.
Ook al zet je de tekst nog zo mooi op, met mooie alineas e.d., door het centreren word dit gelijk een stuk minder leesbaar.

(ik heb eens wat oude posts doorgelezen die ik hier heb gepost, met name het Blue Box "draadje" is nu helemaal verneukt)

Sorry André, deze keer sla je helemaal de plank mis (wat betreft het forum).

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 14-6-2024
Berichten: 13458
17-6-2010 14:32
Ook jij kunt het beste even op ctrl F5 drukken zodat je browser de juiste bestanden gebruikt.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
17-6-2010 14:44
Hallo Dré,

Gelukkig.....

Ik had dit topic al een keer doorgelezen maar had jouw eerdere post over de ctrl+F5 over het hoofd gezien.
F5 was overigens voldoende om de goede lay-out (in Google Chrome) weer terug te krijgen.

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 14-6-2024
Berichten: 13458
18-6-2010 14:26

RiMa schreef:

Voornamelijk de tabel rijen met die losse cellen, imo is het iets overzichtelijker als je rijen aansluiten
Fixed.

Marc Ebbers schreef:

Moest alleen ff wennen aan het lichte grijs, wat overal in de teksten terug komt. Ik vindt zelf een iets donkerdere tekst fijner
Tekst is wat donkerder gezet.

Roytje schreef:

Klein dingetje; "sitemap" (dus zonder streepje) is een officieel Nederlands woord en staat ook als zodanig in de Van Dale.
Fixed.

SoundExperience schreef:

Mijn 2de opmerking heb ik al eerder geplaatst. Zorg dat de textarea's ook in hetzelfde font zijn ipv dat standaard lelijke lettertype.
Fixed.

Fossalta schreef:

- Het status plaatje naast de nick bij een post valt aan de onderkant iets weg
Fixed.
- De quote staat niet meer helemaal onderaan de post, maar zweeft er iets boven
Fixed.
- De rijen bij topic/forum overzicht zijn wat aan de hoge kant
Fixed.

Tom schreef:

Persoonlijk vind ik grijze letters op een grijze en witte ondergrond erg "zwaar" lezen.
Het contrast is wat iel.
Verder vind ik de scheidingslijnen tussen de kaders enz. wat aan de lichte kant.
In beide gevallen is het contrast nu wat verhoogd.

Crxtreem schreef:

Hier op safari 5 is de layout van het forum een puinhoop.
Safari 5 doet het hier prima. Wellicht had je nog een oud CSS bestand in je cache (ook Safari heeft wat dat aangaat een bug...). Om een einde te maken aan die onzin heb ik de naam van het CSS bestand maar hernoemd (dan moeten browsers wel de nieuwe ophalen...).

zijkstra schreef:

Als ik in een topic naar de laatste pagina wil moet ik eerst naar onderen scrollen om te klikken, misschien zou dit ook boven aan de pagina erbij kunnen?
Nee helaas. Ik gebruik een ID voor de pagelinker (en die mag dus maar één keer).

Daniel schreef:

Ik kan de pijltjes, om te zien of er een submenu verborgen zit, niet of nauwelijks zien. Misschien een idee om dit pijltje dezelfde kleur te geven als bij de "Vorige pagina" het geval is?
Donkerder gemaakt.
Nu ik dit bericht zit te typen valt het me op dat de marges van de pagina zijn weggevallen.
???

<<<

Forum wat letterlijk een "rushjob" (en dat kon je merken). De meeste "kinks" zijn er volgens mij nu echter wel uit.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 2389
18-6-2010 14:30

Dré schreef:

Marc Ebbers schreef:

Moest alleen ff wennen aan het lichte grijs, wat overal in de teksten terug komt. Ik vindt zelf een iets donkerdere tekst fijner
Tekst is wat donkerder gezet.
Veeeel beter!
It's time to play the music, It's time to light the lights..
FossaltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2001
Laatste: 11-3-2013
Berichten: 1096
18-6-2010 14:35
Zie dat de icoontjes ook een revamp hebben gehad... ziet er een stuk moderner uit zo!
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 14-6-2024
Berichten: 2057
18-6-2010 15:08
Als er maar geen vista/windhoos 7/office2007/2010 look-a-like zwik in zit vind ik het prima laugh :D
Nieuwe "look" mag wat mij betreft zeker, maar goed dat je wel de oude "feel" houdt Dré!
Niet goed, wel hard!
SgrovertStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-12-2002
Laatste: 12-3-2023
Berichten: 625
18-6-2010 16:15

zijkstra schreef:

Als ik in een topic naar de laatste pagina wil moet ik eerst naar onderen scrollen om te klikken, misschien zou dit ook boven aan de pagina erbij kunnen?
Nee helaas. Ik gebruik een ID voor de pagelinker (en die mag dus maar één keer).
Met het risico dat ik wat doms zeg, maar evt. zou mbv van j@vascript de inhoud van de "plink" div ook op een andere plek weergegeven kunnen worden. In code zou dat er ongeveer zo uit kunnen zien :

<script language="j@vascript" type="text/j@vascript">
<!--
window.onload=Init;
function Init() {
document.getElementById('plinkcopy').innerHTML=document.getElementById('plink').innerHTML;
}
//-->
</script>

en op de plek waar <div id="plinkcopy"> zal de browser de linkjes tonen.

Verder mag naar mijn menig het berichten invoerveld wat groter worden. Ik zie slechts 8 regels van het door mij ingevoerde bericht.
Lost in Music

Terug naar forum Reageer (zonder quote)