Forum > Algemeen Forum

gejat

(46 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 17-6-2024
Berichten: 9472
2-7-2003 23:26

THeFLyZoNe schreef:

Moest 2 avonden in de zelfde zaal staan. Had de eigenaar de zaal de eerste dag niet goed opslot gedaan.
Het achtelaten van je drive-in, in een onbewaakte ruimte is niet verzekerd.
Ook al is hij afgesloten.
Het is gewoon veel te aanlokkelijk voor inbrekers om zo'n kans voorbij te laten gaan. Meestal zijn het wel bekenden van de zaal.
Je kan het ook zo doen dat je je setup, rigging, kabels en parren laat staan, maar al je app. mee neemt in je bus naar huis, en de volgende dag weer er in zet.
Da's meestal in een half uurje gepiept.
En je slaapt wel een stuk rustiger.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Dj JoBoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2002
Laatste: 28-2-2009
Berichten: 196
3-7-2003 11:02
bij mij is het ook gebeurt, er waren een paar jongens aan het helpen met afbreken...
2 dagen later op een feest kom ik erachter dat ik een zwaailampie mis...
mja, ik heb er 2 en het ding was zo miniskuul. dus boeie! laugh :D
.
Wesley vd HStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 23-11-2014
Berichten: 397
3-7-2003 11:40
1 x bewerkt. Laatst door Tom op 3-7-2003 17:18
nou ehh zo ik nu alles lees ben ik blij dat wij kunstof kozijnen krijgen voor als de spullen thuis staan damn.
Maar ze staan ook vaak in een zaaltje waar ik heel regelmatig draai en bijna elke dag van de week ben.
Ik zet ze daar neer omdat ze daar verzekerd zijn tegen alles!. Dat heb ik weten te regelen.

Maar zoals iemand al zij rotweilers ik zou opletten want als de honden bijten ben jij de lul geloof me maar.
Oom van mij dacht ook effe de inbreker voor zijn kop te tikken en wat denk je inbreker mag gaan en oompje mag gezellig op vakantie met onze vrienden.

Enne je zegt wel dat je erachter aan gaat en dat dacht twan(dirve-in uit de buurt) ook maar toen zag hij wie zijn laptop had ik noem de naam niet maar dat is dus echt het tuig van de stad, die heeft vrienden nou ik denk wel 25 man.
En die rossen regelmatig iemand af dus ik denk dat twam weinig kans had, en dat dacht hij zelf ook dus ja.
Maarja ze konden er niets mee want hij had er een hele goeie beveiliging op staan.
Oja die gasten zijn niet allemaal helder (wel eens last van witte neus als je hem snapt)
dus hij ging er niet achter aan.
Edit Mod: Topic opgeschoont, en Musickid let een beetje op je teksten.
Het is hier geen breezer forum/luilakkenforum, en zeker geen sms forum.
Bedankt voor de medewerking.
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 30-5-2024
Berichten: 1855
3-7-2003 11:48

musickid schreef:

Enne je zegt wel dat je erachter aan gaat en dat dacht twan(dirve-in uit de buurt) ook maar toen zag hij wie zijn laptop had ik noem de naam niet maar dat is dus echt het tuig van de stad, die heeft vrienden nou ik denk wel 25 man.
En die rossen regelmatig iemand af dus ik denk dat twam weinig kans had, en dat dacht hij zelf ook dus ja.
Politie inschakelen ?
Oja die gasten zijn niet allemaal helder (wel eens last van witte neus als je hem snapt)
HaHa laugh :D
JochaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-3-2003
Laatste: 11-11-2005
Berichten: 137
4-7-2003 09:16
Zo wel 25 man????? haha lachertje.

Of het nauw een zwaailicht,platencollectie of een funktion one systeem, zou me geen donder uitmaken. Mocht ik er achter komen, had die toch een tijdje heeeel moeilijk gelopen.

jocha
"Jocha"
DJ Dave-QStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-4-2003
Laatste: 13-11-2006
Berichten: 75
4-7-2003 12:18
nouja ik heb toch al een strafblad helaas dus dat ene incidentje zou er dan ook nog
wel bij kunnen als ik een inbreker of een andere loshandige persoon castreer.

op me strafblad staat een incident van een jaar terug overigens.. toen ben ik een heel
eind achter een schoffie op de brommer van een maat van mij aan gerend (schoffie had
die brommer gepikt toen mijn maat en ik net een aantal seconden daarvoor een snackbar
binnen waren gelopen om een hapje te eten).

na een tijdje was de brommer uitgevallen omdat die sufferd vergeten was het brandstof-
kraantje open te draaien toen hij de brommer pakte en ermee wegreed laugh :D

toen kreeg ik hem dus te pakken, en heb hem eigenlijk iets te hardhandig aangepakt
vind ikzelf achteraf. hij heeft namelijk een aantal weken in het ziekenhuis gelegen
met een gebroken kaak wink ;)

ik wordt sowieso al niet goed van die sjonnies hier overal als ik alleen al naar ze kijk.
laat staan als ze me wat flikken, grrr! laugh :D
Music is the answer! GEAR: 2x Gemini PT-2400 + Concorde Pro's, Dateq XTC, Pioneer HDJ-1000
Dj sebasStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-6-2003
Laatste: 26-1-2004
Berichten: 1
21-10-2003 20:49
Edit Mod: Post verwijderd. We zijn er niet blij mee als je een maanden oude topic omhoog kickt voor een persoonlijk onderonsje-Victor

Terug naar forum Reageer (zonder quote)