Forum > Licht

Hoe te programeren bij Freestyler Dmx?

(95 reacties. Pagina 4 van 10)
Moderator(s): Dré
RoOoYtJuHStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-4-2004
Laatste: 1-2-2015
Berichten: 164
30-10-2008 10:37
Hmm, dan ga ik me er vanmiddag eens keihard instorten.
"En zoals mijn vader altijd zei: 's avonds een vent, 's ochtends lekker uitslapen"
RoOoYtJuHStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-4-2004
Laatste: 1-2-2015
Berichten: 164
1-11-2008 13:53
Ik geef het op. Wordt er niet goed van! angry

Als ik in de pan/tilt sectie (met het balletje) de scans een rondje laat draaien, dan gaat alles goed. Dus ik sla het op als cue. Maar laat ik dan even later de cue lopen, dan gaat scan 2 alleen nog maar horizontaal heen en weer en geen rondje meer maken (vierkantje ook niet, niks).
"En zoals mijn vader altijd zei: 's avonds een vent, 's ochtends lekker uitslapen"
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
1-11-2008 14:09
Heb je niet gewoon de tilt gelockt?
Waar zit de cut op dit apparaat?
RoOoYtJuHStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-4-2004
Laatste: 1-2-2015
Berichten: 164
1-11-2008 14:22

Victor Junior schreef:

Heb je niet gewoon de tilt gelockt?
Dacht ik ook, maar nee.
"En zoals mijn vader altijd zei: 's avonds een vent, 's ochtends lekker uitslapen"
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
3-11-2008 16:23
Ik ben bang dat ik mensen ga teleurstellen, maar het moet maar eventjes wink ;) Het zit zo: op dit moment, en de komende tijd gaik hier geen tijd voor hebben. Met veel school, werk en draai bezigheden houdt ik weinig tijd over.

Om jullie niet helemaal teleur te stellen ga ik mijn geprogrammeerde bestanden online zetten. Eigenlijk werkt dit precies hetzelfde, behalve een dik word bestand.

Deze bestanden kan je dan openen met freestyler, zodat je zelf kan kijken. Bij die post zal ik een kleine uitleg geven. Ik werk zelf met DJ Robo's, dus als je met andere fixtures werkt, moet je zelf maar even het herprogrammeren naar andere fixtures.

Ik denk dat het uit die bestanden wel duidelijk genoeg wordt. Ooit zal de handleiding wel online komen, maar voorlopig heb ik gewoon echt geen tijd wink ;)
PimmoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-7-2007
Laatste: 1-3-2022
Berichten: 424
3-11-2008 16:52

pietje schreef:

Ik ben bang dat ik mensen ga teleurstellen, maar het moet maar eventjes wink ;) Het zit zo: op dit moment, en de komende tijd gaik hier geen tijd voor hebben. Met veel school, werk en draai bezigheden houdt ik weinig tijd over.

Om jullie niet helemaal teleur te stellen ga ik mijn geprogrammeerde bestanden online zetten. Eigenlijk werkt dit precies hetzelfde, behalve een dik word bestand.

Deze bestanden kan je dan openen met freestyler, zodat je zelf kan kijken. Bij die post zal ik een kleine uitleg geven. Ik werk zelf met DJ Robo's, dus als je met andere fixtures werkt, moet je zelf maar even het herprogrammeren naar andere fixtures.

Ik denk dat het uit die bestanden wel duidelijk genoeg wordt. Ooit zal de handleiding wel online komen, maar voorlopig heb ik gewoon echt geen tijd wink ;)
In ieder geval bedankt dat je er tijd in wou steken.
En succes met werk en school dan maar razz :p
dus...
RoderickStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2005
Laatste: 29-9-2014
Berichten: 164
4-11-2008 07:23

RoOoYtJuH schreef:

Ik geef het op. Wordt er niet goed van! angry

Als ik in de pan/tilt sectie (met het balletje) de scans een rondje laat draaien, dan gaat alles goed. Dus ik sla het op als cue. Maar laat ik dan even later de cue lopen, dan gaat scan 2 alleen nog maar horizontaal heen en weer en geen rondje meer maken (vierkantje ook niet, niks).
Dit is jou ook exact mijn probleem! Echter heb ik het bij vier scans, dan doet de vierde zo vreemd. Wanner je zelf zonder de shape generator een que maakt doet hij het wel gewoon. Bug in het prograama?
Robustsound
FreeStylerStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-4-2005
Laatste: 21-8-2011
Berichten: 20
4-11-2008 18:21
Beste Fs gebruikers

Indien jullie aanhoudende problemen hebben dan raad ik jullie aan om mij een email te sturen met jullie vragen en problemen.
Het is de enige manier om snel geholpen te worden.

Om nog sneller te kunnen helpen is het handig om steeds een backup file mee te sturen met een degelijk woordje uitleg hoe de fout te reproduceren.

Ik heb niet de tijd om elk forum na te kijken op eventuele FS posts.

freestylersupport@pandora.be

Met vriendelijke groeten

Raph
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
6-11-2008 11:40
Ik wist niet dat je iets van de shape generator kon opslaan als cue?
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
6-11-2008 12:01
Kan gewoon ja...
Waar zit de cut op dit apparaat?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)