Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van FreeStyler

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 20 bijdrage(n) van FreeStyler (Pagina: 1 van 2)

Topic: JB-Systems / Briteq - Sirius moving head 60W CREE LED (19-8-2011 22:56:00)
Sinds verleden week enkele Elation E spot LED MH's staan en dit zijn tot nu toe mijn ervaringen met LED MH's:

- onderhoud en service: heel lastig als ik deze ooit moet onderhouden, alles zit propvol en zeker niet modulair, alles zit aan elkaar geschroefd.
- quick-lock: handig maar bij deze toestellen heel stroef in gebruik, ze spannen enorm!
- licht en compact
- vele prisma's (3 in het totaal)! maar door de led gaat de lichtopbrengst echter sterk achteruit.
- heb ze naast een Minimac gezet met nieuwe hti lamp en de elation gaat er toch over, weliswaar met een kleinere diameter.
- ventilator is temp. afhangkelijk

Raph
Topic: Showtec Storm - Giant ervaringen (8-3-2010 20:16:00)
Tja, een matrix achteraan de stage is inderdaad leuk en als ik mijn eigen Suntrix hiervoor kan gebruiken nog beter :-)
Ik zal eens horen wat ze ervan denken.

Wat denken jullie anders van de Showtec Circus (Martin Wizard achtig), iemand een idee wat ervan te verwachten valt?

Alvast bedankt voor de reacties tot hiertoe.

Raph
Topic: Showtec Storm - Giant ervaringen (6-3-2010 23:04:00)
Het zou voor een openlucht festiviteit zijn tijdens de zomer.
Heb verleden jaar mijn martin EFX800 gebruikt, maar was ondermaats voor het plein.
Movingheads, PAR64, ... zijn er ook, maar ik hou wel eens van wat afwisseling en iets speciaal.
Topic: Showtec Storm - Giant ervaringen (3-3-2010 09:43:00)

MG schreef:

Voor mobiel gebruik raad ik hem af. Ik heb ooit iemand gezien die razend enthousiast dit effect kocht, en een dag later alweer terug kwam ermee omdat hij te lomp is om zo eventjes mee te nemen op klus.
Daarbij vind ik persoonlijk dat er mooiere, compactere en veelzijdigere effecten zijn om als center effect te gebruiken.
Zou u mij enkele voorstellen kunnen doen? :-)
Alvast bedankt

Raph
Topic: Showtec Storm - Giant ervaringen (1-3-2010 21:45:00)
Hmm, daar vreesde ik al voor.
Het zou inderdaad voor mobiel gebruik zijn, weliswaar sporadisch, maar toch.

Ik zoek vooral een effect voor een grote oppervlakte met hoge lichtopbrengst.
Ik heb vroeger al eens Geni Radiance (36v/400W versie) gehad, maar de spiegelkap was iets te fragiel, maar het effect was er wel. Misschien best terug naar zoiets gaan.
Topic: Showtec Storm - Giant ervaringen (28-2-2010 23:11:00)
Beste

Zijn er forumleden met Showtec Storm / Giant ervaringen?
Op het net vrij weinig van terug te vinden.

Alvast bedankt
Topic: freestyler hulp (12-1-2010 22:09:00)
Hallo allemaal

Er is inderdaad een nederlandstalige handleiding in .hlp formaat geweest, maar .hlp is niet meer standaard ondersteund door Vista en Windows7.

Een nieuwe helpfile staat op de planning, maar momenteel ontbreekt mij de tijd om dit op korte termijn in orde te brengen. TER INFO: Op het forum loopt momenteel een wedstrijd waarbij je een Enttec Pro interface kan winnen door gewoon de wiki aan te vullen.

Bij vragen en of opmerkingen mag je steeds een mailtje sturen naar freestylersupport@pandora.be, ik probeer zo snel mogelijk te antwoorden.
Topic: Hoe te programeren bij Freestyler Dmx? (11-11-2008 12:48:00)
Versie 3.0.1 is beschikbaar.
Topic: Hoe te programeren bij Freestyler Dmx? (6-11-2008 15:45:00)
Beste

Het probleem met de shapes is gevonden en opgelost er zal hiervoor binnenkort (binnen enkele dagen) een oplossing beschikbaar worden gesteld.
Versie 3.0.1 zal nog enkele andere kritieke bugs verwijderen.

Gebruikers die de oplossing wensen te testen kunnen steeds een mailtje sturen.

Met vriendelijke groeten

Raph
Topic: Hoe te programeren bij Freestyler Dmx? (4-11-2008 18:21:00)
Beste Fs gebruikers

Indien jullie aanhoudende problemen hebben dan raad ik jullie aan om mij een email te sturen met jullie vragen en problemen.
Het is de enige manier om snel geholpen te worden.

Om nog sneller te kunnen helpen is het handig om steeds een backup file mee te sturen met een degelijk woordje uitleg hoe de fout te reproduceren.

Ik heb niet de tijd om elk forum na te kijken op eventuele FS posts.

freestylersupport@pandora.be

Met vriendelijke groeten

Raph